Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 5
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Изповед на една изоставена жена
раздел: Есета, пътеписи
автор: weliw

До преди пет – шест години за мен простотията винаги е била нещо съществуващо, но някак си встрани от мен. Да, има я, ама някъде там. И затова на по-такивата прояви не обръщах особено нимание, тъй като те не ме засягаха, не ме докосваха. Просто слушах безучастно.
Случвало ми се е, когато някоя постъпка ми се стори доста груба и несправедлива да се намеся, но отново като страничен, случайно попаднал присъстващ. Но…така беше…сега ми е нужно да се завърна при себе си, игнорирайки простотията, в която се набърках. Тя така или иначе съществува, но аз какво правя там! Нека си съществува, макар и на две педи от мен, да вирее както си иска заедно с нейните приносители, но моля, без мен!...
…Месец по-късно след горното откровение, господина с който съжителствах от четири години си събра багажа и се изнесе. Не му беше много по кеф, но нямаше избор. Е, и на мен ми беше мъчно. Разделите не са от най-лесните за осъществяване действия. Този път не му дадох възможност да ме напада и обвинява. Той вина едва ли чувства, но със сигурност е объркан от това което се случи и то най-вече че не успя да прикрие поредната си простотия…

…Вече трети ден съм сама и се чувствам все по-добре. Мисля си за трудната ми връзка с него. Изпитвам задоволство, че е приключила и се чувствам свободна и независима. Привечер ми домъчнява, но с една – две чаши вино се поуспокоявам и пак ми става добре. Струва ми се, че отдавам прекалено много енергия на мъжа до мене. Сега се усещам много по-енергична и работоспособна. Защо така се раздавам, та не остава за мене? Или просто той я изсмуква енергията от мен! Не знам! Сега ще имам възможност да извърша много от нещата, които желая, почти всички. Той ми беше спирачка. И изобщо мъжете на мен ми се явяват спирачка за стремежите ми. И винаги са ме ревнували, създавайки ми задръжки с ревността си. Защо ли? По-дребнави и по-страхливи бяха от мен. И завистливи. Но със сигурност по-страхливи. И завистливи…Не знам!

За пръв път, откакто съм станала жена съм сама. И ми е добре. Чувствам се силна. Чувствам се себе си.

Може пък някога да срещна силен, достоен и достатъчно интелигентен мъж. Това, последното явно е от особено значение за мен. Трябва да съм наясно от какво точно се нуждая. Не бива да оглупявам чак толкова от емоциите си! С влюбването си си разпилявам енергията безразборно, а тя е моя и е нужна на мене. Вампирите от това живеят – като изсмукват чуждата енергия, особено когато им бива доброволно давана. Трябва повече да уважавам себе си, да се грижа за себе си и да се съобразявам с истинската си същност. Сигурна съм, че това е пътят към моя личен успех, към нещата, към които винаги съм се стремяла. Това съм аз. Този път с Божията помощ успях да се разделя с един вампир, без да имам друг вампир до себе си.

Господ ни изпраща изпитания, за да ги преодоляваме. А преодолявайки ги ставаме по-силни, по-мъдри и се доближаваме до Него. В това е смисъла на трудностите, които Той ни изпраща.



Публикувано от alfa_c на 07.12.2014 @ 16:27:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   weliw

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:41:10 часа

добави твой текст
" Изповед на една изоставена жена" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.