Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 992
ХуЛитери: 0
Всичко: 992

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРеволюцията ще се състои довечера в шест
раздел: Есета, пътеписи
автор: LeoBedrosian

Хубавото на мира е, че след него неминуемо идва революция. Или поне някоя локална война. Човек не може да живее дълго безучастен. Омръзва.
Пък и агресията си е нормална човешка черта. Помислете, без агресия щяхме да се застоим, да запорясаме, а мускулите ни щяха да атрофират. Затова не се бойте да сте агресивни. Агресията ще ви оживи и рециклира. Ако тя е и контролирана, управлявана и добре организирана още по-добре. Ефекта ще бъде удивителен и повсеместен. Една добре планирана и координирана агресия може да направи чудеса. От подобряването на жизненото равнище, до промяна в обществените отношения.

Тази агресия се нарича Революция.

Всички сме учили, че революциите са довели до онези промени в обществото, които са го извисили на едно по-високо социално ниво, до Демокрацията. Нали без революциите още щяхме да сме в някакво първично, недопустимо и морално остаряло обществено отношение, което нямаше да задоволява както онези от долу, така и онези, преялите – от горе. Липсата на агресия води до застой, упадък и регрес. А кой ни учи да не сме агресивни? Да се подчиняваме и да слушаме утвърдените авторитети? Да стоим на едно място и да не търсим свободата и съвършенството, които са ни присъщи, но отказани? Деспотите. Тираните, безмилостните авторитети. На тях агресията им е била нужна само за да се докопат до властта. След това им трябва подчинение. Сляпо. Което, разбира се изключва каквато и да е агресия от страна на подчинените. Те са монополизирали агресията само за себе си. Тя е инструмент за задържане на властта. И за това нас ни учат на смирение, подчинение и сляпо следване на принципите им.

А на човека, като едно добре развито животно му е присъща агресията. Тя е негова вътрешна нужда. Необходимост, която го себеутвърждава, извисява и и увеличава стойността му в собствените му очи. Честно признай пред себе си колко пъти ти се е искало да размажеш мутрата на някой омраз? Да накажеш непослушното дете. Да убиеш несправедливия си началник!? Или да промениш из основи непоносимите обществени отношения, които те задушават… Но теб са те учили на смирение, подчинение и услужливост. Учила те е държавата с нейната училищна система, семейството със своите патри-матриархални доминации. Учила те е религията, философията, културата с която си закърмен. Дано не си се предал окончателно след целия този гнет и подтисничество. Дано в теб е останала поне малко здравословна агресия, поне частица от собственото ти Аз.

Не се страхувай от това да изразиш агресивността си. Отпусни я малко, ако е задрямала можеш да я стимулираш. Поводи има колкото искаш наоколо. Японците блъскат боксови круши с образите на ненавистните си началници до скъсване. А началниците им дори ги стимулират. Това не е случайно, а ефекта е желан. Мъжкарските спортове с бой също са ефективни. Може да участваш в ловна дружинка или в клуб по стрелба. Разбира се уличните сбивания не са за предпочитане, въпреки, че съм участвал в няколко и смея да кажа, че самоуважението ми след това никога не е било на по-високо ниво. Синините изчезват, зъбите се лекуват, но няма по-ценно от това да се самоутвърдиш в собствените си очи. Или пък в очите на някой, на когото държиш. Агресията трябва да се възпитава, защото лесно може да се изроди в извращение, унижение или деструктивизъм. А това не е желан ефект. Тук говорим за положително развитие и полезна промяна, която не включва унищожението и подтисничеството.

Помислете, кое е най-ценното качество, което загубихме в процеса на бясното си развитие. Аз смея да твърдя, че това е Честта. Честта, която включва в себе си честността, храбростта, справедливостта, самоуважението и доблестта. Все категории, които човек трудно може да задържи ако е примирен и унижен. Ако агресията му умишлено е потискана и изкоренявана.

Коя е по-висшата форма на организирана агресия? Както вече казах това е Революцията със всичките си форми на възникване, развитие и ефекти от нея. Въпреки, че няма гаранции дали една революция няма да се изроди в нещо недопустимо това не трябва да ни отказва от пътя на агресията.

Интересни са отношенията между агресия и егоизъм. Въпреки, че някои автори ги приравняват, или сочат причинно следствени връзки и в двете посоки между тях двете категории не трябва по презумпция да се слагат в едно блюдо. Не е задължително егоизмът да доведе до агресия, или всяка агресия да е породена от егоизъм. Въпреки, че се наблюдават понякога връзки между тези две категории аз не разглеждам онази егоистична агресия, която води или е породена от един нездрав егоизъм. Тук трябва да се прави ясна разлика между себеутвърждаването и егоизма. Винаги критериите са целите, а един гнил егоизъм трудно може да се идентифицира с честта, която казахме, че може да породи справедливата агресия.

Може да бъдат разгледани и различните видове агресия според амплитудата и методите, взаимните връзки и резултатите ѝ, но не това е целта на настоящата студия. Основното, което искам да подчертая тук е, че на агресията не бива непременно да се гледа с лошо око, да се заклеймява и да бъде изключвана на всяка цена от обществените отношения. На нея трябва да се погледне от позицията на развитието, действената промяна и утвърждаването на личността.


Публикувано от anonimapokrifoff на 03.12.2014 @ 18:42:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:22:30 часа

добави твой текст
"Революцията ще се състои довечера в шест" | Вход | 9 коментара (31 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от 4itatel4e на 07.12.2014 @ 21:40:25
(Профил | Изпрати бележка)
1.Аз разбирам по друг начин смисъла на агресията. Тя е умишлено, непредизвикано нападение с цел нанасяне на вреди, причиняване на болка, присвояване, ограбване на друго лице или лица. Ответната реакция на нападнатата страна наричам защита. Може да е със същите средства, но е защита. Агресията е непредизвикано от страна на потърпевшия действие. Защитата - предизвикано и затова - оправдано. Агресията е несправедливо действие, а отговорът на нея - т.е. защитата - справедливо. От гледна точка на етиката и морала. Палачът, изпълняващ смъртната присъда агресор ли е? Той може да е жесток човек, може даже да е садист, може в друг случай да е агресор, но в момента на причиняването на смъртта - не е. Тогава той е само оръдие на справеливостта.
А за да извършиш социална революция не е необходима само агресия т.е насилие (макар и като ответна реакция), а виждане за бъдещето, което трябва да е по-добро. И не само виждане, а и възможност да осъществиш това виждане т.е. не лично ти, а онази част от обществото, които са тръгнали да правят революция.

2.В коментар твърдите, че "без агресия самоунищожението ни е в кърпа вързано. Само, че ще стане по бавния, мъчителен и жесток начин." Но нали точно самоунищожението е автоагресия и бих искала да попитам за къде все пак бързаме? Към бързото самоунищожение ли?


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 08.12.2014 @ 07:52:44
(Профил | Изпрати бележка)
Видовете агресия са много, читателче. Агресията може да раздели по амплитуда, начин на предизвикване, метод на водене, цел, резултат и още един куп признаци. Затова е много трудно да се квалифицира едно такова действие. Да, тя е и безпричинна и това е едно от най-крайните ѝ проявления.

Тук искам да подчертая нещо друго. Дали да я проявяваме или напротив - да я задушаваме и заклеймяваме. Продължавам да твърдя, че общество без агресия е обречено. Помосли кои общества просперират днес? Най-напористите, безпардонни, егоистични и радикалните. Обществата, на които не им е чужда агресията. Никъде не твърдя, че това не води след себе си проблеми. Дори самоунищожителни.

Тук ще дам един пример, който смятах да оставя за по-нататък. Факт е, че след война обществата са най-продуктивни, действени и обновлението им става най-бързо. Растежът е толкова по-голям, колкото по-мащабен е бил конфликта. Освен това се раждат и най-много момчета в сравнение с момичетата. Това аз наричам положителен резултата от войната, в частност от агресията.

Основния въпрос, който трябва да си поставим не е дали да подтискаме и задушаваме агресията. Тя ще намери начин да избие рано или късно, като тенджера под налягане на която ѝ се е запушил редуцирвинтила. Основния въпрос е до колко и как да я регулираме и възпитаваме. Общество, което успее да си отговори на тоя въпрос по най-рационалния начин ще пребъде.

Поздрави!

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от 4itatel4e на 08.12.2014 @ 15:39:33
(Профил | Изпрати бележка)
Исках да кажа, че агресията е агресия точно защото е непредизвикано с нищо насилствено действие. Другото е някаква ответна реакция на агресията.
"Основния въпрос е до колко и как да я регулираме и възпитаваме."
Отговорът засега е: справедливи закони и неподкупна съдебна система, която да ги прилага. Засега... Докато науката не разреши проблема и не я заличи от човешката ДНК. Е, как ще изглежда човечеството тогава - не зная. Може би на някои ще им се стори скучно.

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 08.12.2014 @ 16:46:29
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм искал да се оправдаваш :D

Знаеш ли кое поражда агресията според науката? Тестостерона. А с него може успешно да се справи и един обикновен селски фелшер. С криви клещи. Всъщност много успешно с агресията се справя и ветеринара, скопявайки нереза или жребеца... :D

Така, че въобще не е нужно да прибягваме до промени в съдебната ни система. Чак пък толкоз :D :D :D

А как ще изглежа човечеството без тестостерон? Ами ще носи един номер по-плитки слипове, опасявам се :D: D: D

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от doktora на 05.12.2014 @ 10:43:36
(Профил | Изпрати бележка)
Лео, понеже мнения и аргументи в коментарите има бол бол, ще кажа само, че от Революциите ( дори технически и так далее) сме на тойзи хал, Човечеството имам предвид. :)))
И тук емъгливо и ръми, но да е светло в душите, Лъуве врачанский! Доки Кроки ))))))


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 13:42:16
(Профил | Изпрати бележка)
Доки, без революции щяхме да се кретаме още немили и сиротни в едни полузабравени, полу изгнили, и вяли времена и пространства. Не казвам, че сега е по-добре, но поне е по-модерно и двамата с теб имаме възможността да си общуваме във Виртуала. Инак нямаше да ни стигнат пощенските гълъби да пращаме съобщения.

Искаме или не ние сме в едно постоянно движение, което ако не е скокообразно, демек революционно се проточва бавно, но вигурно в еволюция. Не мож спря промените приятелю. Недей се опитва :)

Драго ми е да си общуваме! ЛеоБед.

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от doktora на 08.12.2014 @ 09:02:05
(Профил | Изпрати бележка)
Так точно...щем не щем хех това за гълъбите ме изкефи !!!

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 08.12.2014 @ 09:08:20
(Профил | Изпрати бележка)
Най-хубавото на настоящето е, че се получи дебат. Глупаво е да възхвалявам агресията, а да ме репликират вяло двама трима, че било нечовешко. Че това състояние, в което сме сега човешко ли е? Или напротив, твърде човешко е!

Радвам се, че се кефиш, а аз всяка сутрин храня черен пощенски гълъб на терасата си. И знаеш ли как се казва? Уебчо Нетов :D :D: D

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от doktora на 08.12.2014 @ 09:23:10
(Профил | Изпрати бележка)
Аххахахаахахахааааааааа Уебчо Нетов... ами намери му Уебка Фейска хах

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 08.12.2014 @ 09:48:38
(Профил | Изпрати бележка)
:)_(:

ех

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от daro на 05.12.2014 @ 09:05:32
(Профил | Изпрати бележка)
Лео, агресията в човешкото присъствие на планетата е

непрекъсната и проявленията й всеки ден ги виждаме в

безобразните, брутални форми на военно и терористично насилие

... животинско е да се убива
човешко е да се приема
божественото - страда

...невежество е да се мисли, че еволюцията е само приспособяване

на живи форми, чрез физическа сила и молекулярна изменчивост

...духът също има своята йерархия в надмогването на плътта - от

усвояването на Син Човешки до осъществяването на Син Божий

Светъл ден! :)

(.)


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 09:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
Даро, без агресия самоунищожението ни е в кърпа вързано. Само, че ще стане по бавния, мъчителен и жесток начин.

Агресията ни е дадена за да разрешаваме бързо и константно проблемите помежду си. Нали не искаш да изпаднеш в ролята на подчинено страдание, причинено от бездушното подтисничество на тиранин. Затова ти е дадена агресията и близката секира (с която цепя дърва) Ефекта е бръз и повсеместен.

Еволюцията няма да я коментирам, не е тема на това есе.

Най-безкомпромисната форма на агресия е тази на духа над материята. Като помисля, това е единствената конституирана агресия.

Синовете, божии и човечески също няма да коментирам. Не защото нямам мнение, но защото тая тема е малко встрани от повдигнатата тук. Ако искаш може на друго място да изкоментираме и божите работи...

светъл, ама мъглив ;))

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от daro на 05.12.2014 @ 10:47:14
(Профил | Изпрати бележка)
Лео, коя революция е наложила властта си без сатрапи?

Смяната на един обществен ред с друг е само подмяна на

управление чрез насилие.

"Секирата" ни е дадена не за прилагане на

безмилостността (агресия), а за да се "отсече" ръката на

насилника в теб. Безжалието е друго нещо - раздяла с

инстиктивното с благодарствена прошка, за да се

даде шанс на духовното. И не примирение, а смирение - за това

се иска много повече сила. Свят се променя, единствено в себе

си, но без себе си (себето). Тогава Ти(духовния ти аз), е

властника над конюнктурата. Ето ти революция без насилие.

Но това не пълни хладилниците ни със свинско - и затова не си

струва напъните, нали!

...(.)


]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 13:57:15
(Профил | Изпрати бележка)
Ето, че се посъживихте, което беше и целта ми. Доволен съм, че получавам коментари, инак щеше да е като горкия ми глас в пустиня.

Но човек и за това живее, за да общува, да спори, да се поскара или да се съгласи с чуждо мнение. Инак как щяхме да получим общност? Кой щеше да ни опонира? Ето, на мен ми опонира Даро и аз съм щастлив!

И мисля, че тя/той ще се съгласи, че промяната е неизбежна. Ако тая промяна е бавна и мъчителна, то тя се нарича Еволюция. Нещо, което на мен не ми допада. Предпочитам скокообразните промени, които с един замах решават проблемите. Или окончателно ги забъркват. Но отведнъж!!! Кой би искал да се влачи по корем седмици и накрая да установи, че е стигнал до Ада? Не е ли по-добре с един замах на въздесъщата секира да идеш пак директно в деветия казан? А?

Затова смятам, че Революцията е Надежда, обновление, движение, оптимизъм и промяна. А тя не става с примирение, смирение, уповяния или прошка. Тук аргумента е АГРЕСИЯ! Безалтернативна, бърза, всеобща и ако трябва безмилостна агресия. Само така се осъществява истинската Революция. Така се постигат промените, изкоренява се старото и се движим по пътя на развитието и прогреса.

Да, Революцията изяжда децата си. Но кой е казал, че няма цена!? Кой може да посочи едно истинско човешко достояние, за което не е платена кръвна дан? Никой! Защото няма такова. Няма свобода, постигната без кръв. Няма прогес без жертви. Да боли, много боли, жертвите са свиди. Дори Йехова е поискал Аврам да принесе свидния си син в жертва. Нищо ценно на тоя свят не идва даром.

Затова аз оправдавам агресията и искам да подчертая, че говоря за градивната, стойностната и агресията на просперитета!

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 07:36:36
(Профил | Изпрати бележка)
Откровенно казано очаквах да ме унищожите от критики, а вие дремете.

А едно време хулитерите бяха сред най-активните критици в нета.

Жалко!


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от Lefty на 04.12.2014 @ 12:54:52
(Профил | Изпрати бележка)
Не агресията, а манипулацията печели войните, революциите и т.н.
Един вид тихата агресия, не тази, спонтанната и откровената, и шумната.
Хитрост и манипулация, и резултатът е повярвали си хора, че ще променят правилата на играта, които съществуват от както свят светува. Да вземем Библията, има ли по-манипулативно четиво!- не с лошо чувство:)


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.12.2014 @ 13:18:38
(Профил | Изпрати бележка)
Да, манипулацията е също вид агресия. Недостойна и подмолна. Хората са достатъчно глупави да се подават на манипулация. Но в крайна сметка битките се печелят от решителността и напористата агресивност, независимо от какво е продиктувана.

Библията има много аспекти, а окончателната ѝ компилация служи на религията, такава, каквато е завещана от Никея.

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от genab на 04.12.2014 @ 09:50:21
(Профил | Изпрати бележка)
Моите3 адмирации, Лео, за подхванатата тема, за философския ти извод,че агресията си е една нормална, дори необходима човеша черта.
Аз съм човек бунтар по природа и считам,че революциите са тези, които могат да тласнат напред.Но считам,че агресията е оправдана,когато
е подтикната от справедливо възмущение, а не тая която е заложена
генетично в една дивашка природа.Ето един пример: След литературна сбирка сме седнали върху отрязани тополи срещу"Сини4те камъни" и
се дърляме на всякакви теми -избиваме чивии.Часът е 21.На 50 метра $към нас се приближава някякъв тип и изкрещява необуздано:
"Хей, няма ли тук някой, на който да му се бие! Човека не получи отговор и отмина.А един от нашата група съъжали, че го е изпуснал:
"Брей, и на мене ми се биеше!"
Ще дойда на твоята революция в шест, само че изхвърли лумпените
и тези на които просто им се бие, иначе напредъка ни с теб ще е като
в загробените двадесет и пет години.

С уважение: Гена


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.12.2014 @ 10:32:44
(Профил | Изпрати бележка)
Въпреки, че не виждам третата ти адмирация ще продължа да твърдя, че агресията е природно заложена в човека. Човека е животно. Маймуна слязла от клона и като такава не ѝ е чуждо нищо маймунско, включително безпричинната агресия.

Защо да я потискаме? Какво ще спечелим от това? Нервоза? Аз не искам нервоза, само защото дълбокоуважаван брадат авторитет ми е казал, че е лошо да съм лош. Да си лош е полезно за здравето и кондицията!

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от genab на 04.12.2014 @ 09:50:21
(Профил | Изпрати бележка)
Моите3 адмирации, Лео, за подхванатата тема, за философския ти извод,че агресията си е една нормална, дори необходима човеша черта.
Аз съм човек бунтар по природа и считам,че революциите са тези, които могат да тласнат напред.Но считам,че агресията е оправдана,когато
е подтикната от справедливо възмущение, а не тая която е заложена
генетично в една дивашка природа.Ето един пример: След литературна сбирка сме седнали върху отрязани тополи срещу"Сини4те камъни" и
се дърляме на всякакви теми -избиваме чивии.Часът е 21.На 50 метра $към нас се приближава някякъв тип и изкрещява необуздано:
"Хей, няма ли тук някой, на който да му се бие! Човека не получи отговор и отмина.А един от нашата група съъжали, че го е изпуснал:
"Брей, и на мене ми се биеше!"
Ще дойда на твоята революция в шест, само че изхвърли лумпените
и тези на които просто им се бие, иначе напредъка ни с теб ще е като
в загробените двадесет и пет години.

С уважение: Гена


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.12.2014 @ 10:33:56
(Профил | Изпрати бележка)
Гена, заю винаги ще бъде или със или без шапка. Така че винаги ще има повод за един здравословен бой, ако ме разбираш

:D :D :D

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от genab на 05.12.2014 @ 08:32:59
(Профил | Изпрати бележка)
Чешем си с тебе езиците, бате, а войната е на прага ни.Нека
разлюлеем камбаната!
с тревога: Гена

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 08:53:10
(Профил | Изпрати бележка)
Войната е винаги в нас, Гена. Искаме ли я, или не ние винаги сме склонни да заколим някого заради принципите си.

Аз лично ще заколя прасето заради принципите на Коледната веселба, за теб не знам :D :D: D

с ножа: Лео

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от genab на 05.12.2014 @ 09:13:28
(Профил | Изпрати бележка)
Чешем си с тебе езиците, бате, а войната е на прага ни.Нека
разлюлеем камбаната!
с тревога: Гена

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.12.2014 @ 09:31:21
(Профил | Изпрати бележка)
Е, това вече го каза. Дай нещо ново...

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 04.12.2014 @ 03:38:26
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
Няма да стане в шест. Революционерите ще са още на първата водка и няма да са избистрили концепциите, а скептиците ще са все още твърде вкиснати,
:-)
Харесва ми гледната ти точка. Никога не съм обичал кротушките.


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.12.2014 @ 08:44:29
(Профил | Изпрати бележка)
Тогава ще почакаме до седем и половина ;) Революцията не се интересува от нафиркани революционери. Нейната движеща сила е глада, студа, и най-общо неудоволетворените мечти и щения. Скептици също никога не са я водели. Движещите ѝ сили са младите, неубозданите, лудите и вироглави глави.

Тези, които ти споменаваш са жертвите на революцията, която е известно, че изяжда децата си.

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 04.12.2014 @ 03:38:26
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
Няма да стане в шест. Революционерите ще са още на първата водка и няма да са избистрили концепциите, а скептиците ще са все още твърде вкиснати,
:-)
Харесва ми гледната ти точка. Никога не съм обичал кротушките.


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.12.2014 @ 08:45:27
(Профил | Изпрати бележка)
Въпреки, че кротките ще наследят света, те никога няма да го управляват. Нито ще станат архонти.

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от doktora на 05.12.2014 @ 10:34:58
(Профил | Изпрати бележка)
Хаах и нито ще оглавяват комиси по Култура и Медии... нито ще тренират таекуондо

]


Re: Революцията ще се състои довечера в шест
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 08.12.2014 @ 09:49:36
(Профил | Изпрати бележка)
пУзна

]