Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1008
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 1014

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: p12a28n
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAëåñà-íà÷àëîòî
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: michaela_hadzhieva

-Äîáðî óòðî, Åâðèïèä.Ïîãëåäíè íàâúí, ãðåå ñëúíöå.Ñòàâàé ñúíëèâêî.×àêà íè íîâà èñòîðèÿ.
-Ôðîéä,ìîé ÷îâåê.Íå ìå ìú÷è.Îùå ïåò ìèíóòè,ñàìî ïåò.
-Äîáðå!Íî âñÿêà ñóòðèí èñêàø ïåò ìèíóòè,à ñïèø îùå ïåòäåñåò ìèíóòè.ßâíî îòíîâî àç ùå ðàçêàçâàì.

Åòî õîðàòà ñà âå÷å íåòúðïåëèâè.Âèæäàø ëè ãè êàê ñà ñå çà÷åëè è ÷àêàò äà ðàçáåðàò êàêâî ùå èì ðàçêàæà òîçè ïúò.Íåçíàì îò êúäå äà çàïî÷íà, ìîæå áè íàé-óäà÷íî å îò íà÷àëî.Ìàêàð ÷å, àç ñúì íåïðåäâèäëèâà êîñòåíóðêà è ïîñëåäíèÿò ïúò âè ðàçêàçàõ ñðåäàòà íà íàøàòà èñòîðèÿ,â êîÿòî ìîÿòà ïðèíöåñà ñïàñè ïðèíö,äàðè æèâîò è çàãóáè ñâîÿ.Çàòîâà ñåãà ðåøèõ äà çàïî÷íà îòíà÷àëî è äà âè êàæà êîÿ å Àëåñà.Åõõ,ìîÿòà Àëåñà.Ìîåòî ïðåêðàñíî äåòå.
 ìàëêî ñåëöå,ñêðèòî îò âúëøåáíàòà ãîðà, æèâååøå áåäíî ñåìåéñòâî ñ ÷åòèðè äåöà.Áàùàòà áåøå ñåêà÷ íà äúðâåòà. íàøèÿ ñâÿò òîâà å åäíà îò íàé-ìðàçåíèòå äåéíîñòè,çàùîòî âñè÷êè ãîðñêè îáèòàòåëè,âÿðâàò,÷å äúðâåòàòà ñà íàøè ñïàñèòåëè,íàøè çàêðèëíèöè è íàøè áðàòÿ.Çàòîâà âñåêè,êîéòî ãè ïîãóáâà,ïîãóáâà è âñåêè åäèí îò íàñ.Íèêîé íå çíàåøå èìåòî íà çëîñòîðíèêà,íî çíàåõìå èìåòî íà æåíà ìó.Òÿ ñå êàçâàøå Àÿ.
Àÿ áåøå äîáðà,ìèëà è ãðèæîâíà.Çà ðàçëèêà îò äåñïîòè÷íèÿ ñè ìúæ,òÿ ñå ïðåêëàíÿøå ïðåä âåëè÷åñòâîòî íà ãîðàòà è íåéíèòå îáèòàòåëè.Âúïðåêè ÷å íå áåøå ñúãëàñíà ñ ìúæà ñè è íå èñêàøå òîé äà ñå÷å äúðâåòà,çà äà ïå÷åëè ïàðè,òÿ ñå ñòðàõóâàøå îò íåãî è çàòîâà íèêîãà íå ìó ïðîòèâîðå÷åøå.
Àÿ èìàøå äúëãè ðóñè êîñè,ñòèãàùè ïî÷òè äî çåìÿòà,êîæàòà è áåøå áÿëà êàòî ñíÿã è íåæíà êàòî êîïðèíà.Î÷èòå é èìàõà ìîðñêî- ñèí öâÿò,à óñòíèòå è íàïîäîáÿâàõà öâÿò íà òúìíî÷åðâåíà ðîçà.Âñÿêà ñóòðèí Àÿ ñòàâàøå â ðàííè çîðè,(íå êàòî ìîÿ áðàò,êîéòî ñïè äî îáÿä) è ñå çàõâàùàøå ñ äîìàêèíñêàòà ðàáîòà.Ïåðåøå äðåõèòå â ðåêàòà,÷èñòåøå êúùàòà è ïðèãîòâÿøå çàêóñêà çà ÷åòèðèòå ñè äåöà-Ãàáðèåë,Ëèíà,Ìàðêî è Ëàÿ.Ìúæúò è ñòàâàøå ñëåä íåÿ è î÷àêâàøå íåòúðïåëèâî äà ìó ñå ñåðâèðà çàêóñêàòà.
-Àÿ!Õàéäå ïî-áúðçî.Íÿìà äà òå ÷àêàì öÿë äåí,çà äà ìå íàõðàíèø.Êîëêî ïúòè òðÿáâà äà òè êàçâàì,÷å çàêóñêàòà ìè òðÿáâà äà å ãîòîâà ïðåäè äà ñå ñúáóäÿ.Ìúðçåëèâà æåíî,ðàçìúðäàé ñå-êàçà ñ âèäèìî ñúðäèòî èçðàæåíèå íà ëèöåòî çëèÿò ìúæ íà ïðåêðàñíàòà Àÿ.
-Ñúæàëÿâàì,ñúïðóæå.Çàáàâèõ ñå,çàùîòî ñóòðèíòà ìè ïðèëîøà è ñè ïîëåãíàõ çà ïåò ìèíóòè.
-Ïîëåãíàëà ñè áèëà!Ùå òè å ëîøî.Íà ìúðçåëèâöèòå âèíàãè èì ñòàâà çëå,êîãàòî òðÿáâà äà âúðøàò íåùî.Íå ìè ñå îáÿñíÿâàé,à äàé äà ÿì-òðîïíà ñ þìðóê ïî ìàñàòà ìúæúò é.
Àÿ ñå èçïëàøè.Çíàåøå,÷å ñëåä òîçè þìðóê ïî ìàñàòà,ñëåäâàøå è þìðóê ïî íåÿ ñàìàòà,çàòîâà ïîáúðçà äà ñåðâèðà çàêóñêàòà.
Çëèÿò ìúæ ñå íàõâúðëè ëàêîìî âúðõó ñóïàòà îò ãúáè,êîÿòî Àÿ áåøå ïðèãîòâèëà.
-Êàêâî å òîâà æåíî?-ïîïèòà âáåñåíî ìúæúò.
-Ñóïà,ñúïðóæå.Çíàåø,÷å íÿìàìå ïàðè çà íèùî, çàòîâà íàáðàõ ãúáè îò ãîðàòà è íàïðàâèõ ãúáåíà ñóïà.
-Àç òàêèâà áîêëóöè íå ÿì-ðàçêðåùÿ ñå ìúæúò è çàìåðè Àÿ ñ êóïàòà.
Ãîðêàòà æåíà ñå ðàçïëàêà,íî íå êàçà íèùî.Ñàìî ñå ìîëåøå äà íå é ïîñåãíå,êàêòî ÷åñòî ñå ñëó÷âàøå.
-Îòèâàì äà ñåêà äúðâà.È êàòî ñå âúðíà âå÷åðòà àêî íÿìà íà ìàñàòà ïå÷åí çàåê ìó ìèñëè.Ùå òè ñúäåðà êîæàòà îò áîé è ùå ïðîäàì äåöàòà,òå è áåç òîâà çà íèùî íå ñòàâàò.Ìúðçåëèâöè êàòî ìàéêà ñè.
Êîãàòî ìúæúò èçëåçå è ñå çàãóáè îò ïîãëåäà é,Àÿ ñå ðàçïëàêà îùå ïî-ñèëíî.Òîëêîâà ñå ñòðàõóâàøå îò íåãî.Ñòðàõóâàøå ñå,÷å ùå ÿ íàáèå è ùå ïîñåãíå íà äåöàòà.Òÿ áåøå äîáðà æåíà,íî ñòðàõëèâà è íåñèãóðíà.Êàòî ìàëêà ÿ áÿõà ïðîäàëè íà òîçè æåñòîê ìúæ,çàùîòî ñåìåéñòâîòî é áåøå áåäíî è çà äà èìàò êàêâî äà ÿ ÿäàò áðàòÿòà è ñåñòðèòå é,òÿ òðÿáâàøå äà ñå æåðòâà è äà ìó ñòàíå íåâÿñòà.Çàòîâà ñåãà,êîãàòî ÿ çàïëàøè,÷å ùå ïðîäàäå äåöàòà,Àÿ íå ñïèðàøå äà ïëà÷å è äà ñå ìîëè.
-Ìàìî,ìèëà ìàé÷èöå.Êàêâî òè å?Çàùî ïëà÷åø?-ïîïèòà Ãàáðèåë.
-Ñèíå,äåòå ìîå,íå ïëà÷à.Íåùî ìè âëåçíà â îêîòî è çàòîâà ñà ìè íàñúëçåíè î÷èòå.
-Íå ëúæè,ìàé÷èöå.Çíàì,÷å òàòêî òè ñå ñêàðà.×óõ âñè÷êî.×óõ,÷å ïàê èñêà äà òå áèå,à íàñ äà ïðîäàäå.Íå ïëà÷è,ìàìî.Àç äîãîäèíà ñòàâàì íà îñåì è ùå ñúì âå÷å ìúæ.Ùå íàäâèÿ òàòêî,ùå ãî íàáèÿ è âñè÷êè ùå èçáÿãàìå îò íåãî.
Àÿ ñå èçïðàâè,äóøàòà è ñå èçïúëíè ñ áîëêà.Ïðåãúðíà Ãàáðèåë è ìó ðå÷å:
-Íå ìèëè÷úê.Íÿìà äà ñå íàëîæè.Îùå ñåãà ùå áÿãàìå.Äàëå÷ îò áàùà òè.
Êàêòî ðå÷å òîâà íà Ãàáðèåë,Àÿ ñúáðà äðåøêèòå íà äåöàòà â åäèí âúðçîï,ñúáðà ãè è ÷åòèðèìàòà è èì êàçà:
-Ëþáèìè ìîè,ùå áÿãàìå.Ñåãà ñå ðåøèõ.Ñìåëîñò ìè äîéäå.Íå èñêàì áàùà âè äà âè ïðîäàäå, à íà ìåí äà ïîñåãíå.Äà áÿãàìå.Âñå íÿêúäå ùå ñå ñêðèåì.
-Íå, ìàìî.Àç íÿìà äà áÿãàì.Òàòêî å ñïðàâåäëèâ.Êàòî ìó ãîòâèø ñóïè,âìåñòî çàåê,ùå òå áèå.Ñëóøàé ãî.Òîé å ìúæ.Òè ñè æåíà.Æåíàòà å ïî äîëó îò ìúæà-êàçà Ìàðêî.
-Ñèíå.Íåäåé, ñèíå ìîé.Òðúãíè ñ íàñ.Áàùà òè å ëîø ÷îâåê.Íå èñêàì äà ñòàíåø êàòî íåãî.
-Êàçàõ,÷å íÿìà äà áÿãàì.Íàé-ãîëÿì ñúì è òàòêî ìåí íàé ìå îáè÷à.Áÿãàéòå.Àìà íÿìà êúäå äà ñå ñêðèåòå.Âñè÷êî ùå êàæà íà òàòè.Ùå âè íàìåðèì è òîãàâà ìó ìèñëåòå.
Ñâè ñå ñúðöåòî íà Àÿ.Çíàåøå,÷å Ìàðêî áåøå ëþáèìåö íà ìúæà é è òîé ãî ó÷åøå íà æåñòîêîñò îùå îò ðàæäàíåòî ñè.Íàó÷è ãî äà ñå÷å äúðâåòà,äà ëîâóâà æèâîòíè â ãîðàòà è äà âÿðâà,÷å æåíàòà òðÿáâà äà ïðåêëàíÿ ãëàâà ïðåä ìúæà.Ïîãëåäíà Ìàðêî ñ íàñúëçåíè î÷è è êàçà:
-Äà òðúãâàìå äåöà.Ñáîãîì,ñèíå.Ñáîãîì.
-Íÿìà äà ñòèãíåòå äàëå÷,ïîìíåòå ìè äóìàòà.Ñ òàòêî ùå âè íàìåðèì è òîãàâà ìó ìèñëåòå-ïðîâèêíà ñå ïî òÿõ Ìàðêî.
Àÿ,Ëèíà,Ãàáðèåë è Ëàÿ òè÷àõà ïðåç ãîðàòà,áåç äà ïîãëåæäàò íàçàä.Òè÷àõà ÷àê äî ìðúêâàíå.
Íàñòàíà íîù.Èçâè ñå áóðÿ.Íàøèòå áåãúëöè ñå îãëåäàõà çà ìÿñòî,êúäåòî äà ñå ñêðèÿò.Ãàáðèåë âèäÿ äóïêà â ñêàëèòå è ÷åòèðèìàòà ñå íàñî÷èõà íàòàì.Îêàçà ñå ïåùåðà.Òàì ùÿõà äà ïðåêàðàò íîùòà.
Ïî ñúùîòî òîâà âðåìå ñå ïðèáðà çëèÿò ìúæ.Îùå îò âðàòàòà ñå ïðîâèêíà:
-Àÿ,íå óñåùàì çàåê äà ñè ãîòâèëà. Åëà ìè ñåãà.Ùå òè ñúäåðà êîæàòà,ùå òè èçâèÿ ðúöåòå,ìúðçåëèâà æåíî.
-Òàòêî,òàòåíöå.Òå èçáÿãàõà.Íåïîñëóøíàòà ìè ìàéêà è ãëóïàâèòå ìè ñåñòðè è áðàò.Ñàìî àç îñòàíàõ òàòêî.
-Èçáÿãàëè çíà÷è-î÷èòå íà ìúæà ïðèäîáèõà äÿâîëñêè ïëàìúê.Ùå áÿãàò îò ìåí.Ùå ãè íàó÷à àç.Ñàìî äà ãè íàìåðÿ.Ìàðêî,ñèíå óòðå îòèâàìå íà ëîâ.Ùå íàìåðèì ãëóïàâàòà òè ìàéêà è ùå ÿ íàó÷à äà óâàæàâà ìúæà ñè.Ïîìíè ìè äóìàòà.
Çëîâåùàòà óñìèâêà íà ìúæà ñå ñëÿ ñ îãúíÿ â êàìèíàòà è çà ñåêóíäà ÷îâåøêîòî îêî ìîæåøå äà ñúçðå ñàìèÿ äÿâîë.
Íàñòàíà óòðî.Íåêà äà îñòàâèì Ìàðêî è áàùà ìó çà ìàëêî è äà ïðîñëåäèì êàêâî ñå ñëó÷âà ñ áåãúëöèòå.
Àÿ ñå ñúáóäè îò âèê â ãîðàòà.Èçïëàøè ñå,÷å òîâà å ìúæúò é.Ãàáðèåë,êîéòî áåøå ãîëÿì ëþáîïèòêî,èçëåçíà îò ïåùåðàòà è êîãàòî ñå âúðíà íå áåøå ñàì.Âîäåøå çà ðúêàòà ñòàðà æåíà.
-Ìàìî,ìàìî.Âèæ, òîâà å ïàçèòåëêàòà íà ãîðàòà.Òÿ å òóê,çà äà íè ïîìîãíå.
-Çäðàâåé,ìèëà ìè Àÿ.Ïîìíÿ òå îùå îò äåòå.Ïîìíÿ êîëêî òúæíà áåøå,êîãàòî òå ïðîäàäîõà íà òîçè òèðàíèí ìúæà òè è ñåãà ñúì òóê,çà äà òè ïîìîãíà.Ïðåäè äà òðúãíåì êúì ìîÿ äîì,èñêàì äà òè êàæà íåùî.Àÿ,ïðåêðàñíî äåòå.Òè ÷àêàø ìîìè÷å.Òî ùå èìà íåîáèêíîâåííà ìèñèÿ íà òàçè çåìÿ è çàòîâà ñúì òóê.Ùå òè ïîìîãíà, àêî ñëåä êàòî ðîäèø òîâà äåòå ãî îñòàâèø â ãîðàòà,áëèçî äî âúëøåáíîòî äúðâî.Íå ñå ñòðàõóâàé Àÿ.Äúùåðÿ òè ùå áúäå äîáðå.Òîâà å ñúäáàòà é.
Àÿ íå çíàåøå êàê äà ïîñòúïè.Òðÿáâàøå äà ñå îòêàæå îò íåðîäåíîòî ñè äåòå,çà äà ñïàñè îñòàíàëèòå.Ïîãëåäíà Ãàáðèåë,Ëèíà è Ëàÿ è ñå ðåøè.Ïàçèòåëêàòà íà ãîðàòà íå áè ÿ èçëúãàëà è àêî òîâà ùåøå äà ñïàñè âñè÷êè òÿõ,òî òÿ ñ áîëêà íà ñúðöåòî êàçà,÷å ùå íàïðàâè âñè÷êî,êîåòî ñòàðèöàòà é íàðåäè.
Èçâåäíúæ ñå âäèãíà ïóøåê â ïåùåðàòà è îùå ïðåäè äà ñå îïîìíÿò íàøèòå áåãúëöè ñå íàìèðàõà íà ñúâñåì ðàçëè÷íî ìÿñòî-Òàéíñòâåíèÿ ãðàä íà ìàãèÿòà,êúäåòî ùÿõà äà áúäàò â áåçîïàñíîñò.
Ïî ñúùîòî òîâà âðåìå Ìàðêî è çëèÿò ìúæ îáõîäèõà öÿëàòà ãîðà,ïðåòúðñèõà âñÿêà ïåùåðà,âñÿêà ïóêíàòèíà è âñÿêà èçîñòàâåíà êîëèáà â îêîëíîñòòà,íî êàêòî ñàìè ñå äîñåùàòå íå íàìåðèõà íèòî Àÿ,íèòî îñòàíàëèòå äåöà.
Îò çëîáà è íåíàâèñò çëèÿò ìúæ çàïî÷íà äà ñåå êëåòâè,äà ïðúõòè è äà ñå ÿäîñâà.Íèùî íå ìîæåøå äà íàïðàâè.Àÿ,áåøå ñïàñåíà çàâèíàãè îò íåãîâàòà çëîêîáíà íàòóðà.
Ìèíàõà íÿêîëêî ìåñåöà.Àÿ è äåöàòà ñå ÷óâñòâàõà ïîâå÷å îò ùàñòëèâè â Òàéíñòâåíèÿ ãðàä íà ìàãèÿòà,êúäåòî æèâååõà âñè÷êè çíàéíè è íåçíàéíè ìàãè÷íè ñúùåñòâà íà ÷îâå÷åñòâîòî-åäíîðîçè,êàïðèêîðíè,ôåè,ñàìîäèâè è âúëøåáíè äæóäæåòà,áÿõà ñàìî ÷àñò îò îáèòàòåëèòå ìó.Äîéäå âðåìå Àÿ äà ðîäè.Íà áÿë ñâÿò ñå ïîÿâè äúùåðÿ é.Íàðå÷å ÿ Àëåñà.Ôåèòå êðúñòíèöè îðèñàõà ìàëêîòî ìîìè÷åíöå.Àÿ ãî ïîãëåäíà è ñå ðàçïëàêà.Íå èñêàøå äà ñå îòêàçâà îò íåãî,íî çíàåøå,÷å òàêà ïîâåëÿâà ñúäáàòà é.Ïîÿâè ñå ïàçèòåëêàòà íà ãîðàòà.Áåáåòî áåøå ïîêðèòî ñ ïóøåê è çàåäíî ñ Àÿ,ñå îçîâàõà ïðåä âúëøåáíîòî äúðâî.Ïðåäè äà îñòàâè äúùåðÿ ñè òàì,Àÿ ñå íàâåäå íàä äåòåòî è ïðîøåïíà â óõîòî é äóìè,êîèòî çíàåøå îò íåéíàòà ìàéêà:”Ëþáîâòà íå å èäåàëíà,òÿ å ïðîñòî ëþáîâ.”Ñëåä,êîåòî ïðîäúëæè:
-Íÿêîé äåí ìèëà ìîÿ äúùå,ùå ðàçáåðåø çíà÷åíèåòî íà äóìèòå ìè.Ñåãà ñè îùå ìàëêà.Ñáîãîì,ìèëî ìîå ìîìè÷åíöå,äàíî òå âèäÿ ïàê íÿêîé äåí.
Ïóøåêúò ñå ïîÿâè îòíîâî,çà äà îòâåäå Àÿ îáðàòíî.È òàêà ñêúïè,÷èòàòåëþ àç è áðàò ìè èìàõìå ÷åñòòà äà íàìåðèì ìàëêàòà ìè Àëåñà.Îñòàíàëîòî âå÷å ãî çíàåòå.
Äî íîâè ñðåùè è èñòîðèè.
Ñïè ìîå áðàò÷å Åâðèïèä,äàíî ñúíóâàø öâåòÿ.....


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 12.10.2014 @ 11:42:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   michaela_hadzhieva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:06:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Aëåñà-íà÷àëîòî" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Aëåñà-íà÷àëîòî
îò divcviat (divcviat@abv.bg) íà 12.10.2014 @ 12:38:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâà èñòîðèÿ,àìà ìíîãî ïðèêàçíè ãåðîè è ÷èòàòåëÿ ñå îáúðêâà äî êðàÿ!Íàìàëè òåìïîòî !:)äèâ öâÿò


Re: Aëåñà-íà÷àëîòî
îò michaela_hadzhieva íà 12.10.2014 @ 22:07:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://michaelawriter.blogspot.com/
Áëàãîäàðÿ çà ñúâåòà äèâ öâÿò.Ùå ñå îïèòàì,íî â òîâà îòíîøåíèå ìè å ìíîãî òðóäíî,çàùîòî êîãàòî çàïî÷íà äà ôàíòàçèðàì íå ìîãà äà ñå ñïðà è äà íå äîáàâÿì íîâè è íîâè ìîæå áè ïîíÿêîãà èçëèøíè ãåðîè :)

]


Re: Aëåñà-íà÷àëîòî
îò Lefty íà 13.10.2014 @ 00:52:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé,

Äúëãî ñå ÷óäåõ äàëè äà ïóñíà êîìåíòàð, íî âñå ïàê ïðåöåíèõ, ÷å å â òâîé èíòåðåñ äà ãî íàïðàâÿ. Ïîä÷åðòàâàì, ÷å èçêàçâàì ëè÷íî ìíåíèå. Íà òåêñòà òè ìó ëèïñâà óíèêàëíîñò íà ñþæåòà è äîáðà ñòèëèñòèêà. Ïðèëè÷à íà àìåðèêàíñêî îäåàëî-ìíîãî êðúïêè, êîèòî íàïîìíÿò ðàçëè÷íè èñòîðèè, êîèòî âå÷å ñìå ïðî÷åëè. Êîãàòî ïèøåø çà íåùàòà îò æèâîòà, òå íà âñè÷êè ñà íè ïîçíàòè, ñëåäîâàòåëíî òðÿáâà äà íàáëåãíåø íà íà÷èíà ïî êîéòî ùå ãè ïðåîòêðèåø çà ÷èòàòåëÿ, ðàçáèðà ñå àêî äúðæèø íà âñÿêà öåíà äà ïèøåø ïðàçàè÷íî çà ïðîçàè÷íîòî.


Re: Aëåñà-íà÷àëîòî
îò michaela_hadzhieva íà 13.10.2014 @ 08:53:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://michaelawriter.blogspot.com/
Çäðàñòè,
Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà òè!Îáè÷àì ãðàäèâíà êðèòèêà! :)

]