Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 764
ХуЛитери: 0
Всичко: 764

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВидения за бъдещето
раздел: Разкази
автор: antoan1antoan

Времето, когато си на Земята, върви бързо. Особено, ако имаш планове.
Забързани във вихъра на задачите понякога забравяме за дълбоките подсъзнания на мозъка, в които се съхраняват странни комбинации на емоции, чувства, прозрения и видения за бъдещето. В един момент това което ни се случва, изглежда толкова познато и обозримо, че сякаш сме го преживяли вече - но не е точно това. Не е непременно ехо от минал живот, не! Това е желязната и безмилостна хватка на собствено вложената програма. Ние сме искали някога точно в този живот - това и след нужния къс време, необходим за материализацията на това силно желание един ден то неумолимо и властно похлопва на вратата на истинския, реалния ни живот. Така се случи и с мен. Този път не беше сън. Тя се появи! Появи се точно, когато бях готов за нея, когато бях нарисувал всичките й характеристики, разликата в годините, външният и вид... и това каква роля трябваше да играе в последвалите години. Мъглив декемврийски ден. Гледах света през прозореца и си мислех за една песен, която се роди по време на завръщане с влак, истински и скърцащ, при спиране на поредната гара. Познатото сънливо чувство, което се появява, когато премине еуфорията на първия час на желаното пътуване, когато се наситим на глъчката и суетнята, причинени от натоварени с различни по форма и обем багажи хора, бързащи за някъде. Когато влака дръпне няколко пъти напред назад - и после равномерното тракане ни унесе в мечти. После идва този момент на отпуснатост и сънливост, когато съзнанието ни си почива от голямата доза емоция. Това става обикновено към първия - втория час след потеглянето на влака. В един такъв миг в главата ми се роди един мотив, който критичната част на мозъка ми определи като добър. Мелодията бе изящна, лека и приятна и това ме направи щастлив.
Наближаваха Коледните празници, Новата година също чукаше на вратата. Това ме накара да се замисля къде, кога, как... все такива обичайни, обикновени неща, нямаше фантазии в тях - покупки, подаръци, традиции. Мислите ми ставаха все по практични и организирано - пресметливи. Знае се през кое време на годината харчим най - много. И изведнъж... Резкият звън на аналоговия телефон ме вкара пак в ония Dreams, в което реалното и абстрактното се сливаха в такава хармонична смес, че не можеше да се определи кое е сън и кое не. Вече не можеше да се определи!
Отворих колата, запалих двигателя, потънал в мисли, задачите следваха една след друга, а времето беше крайно недостатъчно за качественото им изпълнение. Приличаше на блиц-партия шах. Хем бързо действие, хем качествено и ефективно. Когато погледнах през предното стъкло, видях че мъглата беше започнала да се стели на големи, едри пухкави парцаливи форми, които ми приличаха ту на великани, ту на облаци, сякаш пътувах с някой самолет, който гордо се промъкваше между тях, нанизвайки ги на заострения си нос. Разбрах, че няма да стане с колата и тръгнах пеша към съдбата си...


Публикувано от alfa_c на 04.10.2014 @ 11:40:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   antoan1antoan

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:05:50 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Видения за бъдещето" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Видения за бъдещето
от mariposasenelalma на 04.10.2014 @ 23:43:13
(Профил | Изпрати бележка)
Добре дошъл отново в Хулите, Маестро! И мисля, че този разказ - мелодия има нужда от продължение! :)
Сърдечен поздрав!!!


Re: Видения за бъдещето
от antoan1antoan на 05.10.2014 @ 01:22:21
(Профил | Изпрати бележка)
Добре заварила, Ваня!
Може само да сме благодарни, че този сайт функционира отлично,
което пък от своя страна ни дава възможност да поставяме творчеството си пред обществото!
Думата -мелодия- ми звучи добре! Нека има мелодии от думи или от звуци, които да ни правят все по-добри във всяко едно отношение!
Благодаря ти за коментара и посрещането - от моя страна ти желая хармония между реалния и виртуалния живот, вдъхновение, и разбира се здраве - за теб и семейството ти!

]