Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 4
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрофесорът
раздел: Други ...
автор: Shrike

Илабела*
Професорът веднъж ми каза, че съм опасна. Гърмян заек е професорът, не можеш го измами току-така. Пък аз не мамя, само примамвам. И си въртя очите като нивеляшка.
Шегувам се. Не ги въртя, а ги впивам. И изпивам. Но това звучи наистина опасно. Може би е. Защото после плачат. И аз плача. Даже плача много повече. Но както и да е. Професорът се беше наежил, напудрил и насосал. Разбирам го. Понякога е толкова неприятно да си ерудиран. Налага се да театралничиш и мимикрираш. Ми какво толкова... и на него му се е дощяло да пофлиртува. Професорът плува в океана, после си разрежда времето с джогинг и йога. Професорът е добре сложен и ужасно интелигентен. Честно казано, направо си е страшно секси, макар и на дърти години. Само дето постоянно настоява да танцува. Неловко е. Ще се окаже някой спънат и ще трябва да се преструвам, че се водя по ритъма. Много е трудно, изпонастъпвам ги по краката и после иди обяснявай. Не танцувахме. Той може да е гърмян заек, но и аз не съм от вчера. Отнасям спомена от бурята, океана и страха на всички останали. Първо плавно нагоре и после бам от два метра. Зарежда се едно бам-бам-бам-бам. Бам-буки-буки-бам-буки. Народът пребледнява. Аз хитрувам на задната седалка, а професорът е неотразим. Куражлия е той. После всички удряме по няколко Кайпирини. Професорът черпи.

Лас Вегас
Професорът ме задява с криви погледи. Малко ме подценява. Цялата тълпа се разюздва. Дето баба има една дума - като изтървани. Изтървани не, ами направо на синджир държани и пуснати. Тук сме на Маргарити. Важното е, че имам приятел. Нагълточваме се със суши, сушими и разни сладкиши. Лапотя и ползвам вилица. Прехвърляме топката. Голи тела. Разчленени. Направо разтърсващо. Не съжалявам. Странно е, но покварата започва да ти харесва след три-четири дена. Ех, душо човешка, наистина ли си толкова слаба?
Професорът започва да ми додява. Струва ми се, че не го бива особено в танците. Но той настоява. Ето на, сега се оказва, че би бил очарован ако мога да пея. Нима не вижда че съм дивна богиня и косите ми рисуват вселени? Нима не вижда, че съм обяздила времето и нямам нужда от стреме? Препускам. Сливам се с вяръра. Ако ще да разбира. После танцувам сама. Диво. Така както обичам. Отнасям спомена от единственото земно твоерение, което ме убеждава в съществуването на Господ. И от най-странната буря. Потоп насред пустинята.

Джеджу**
Всъщност на Джеджу професорът си призна най-накрая. Смятал, че съм опасна. Бил мислил за мене. Бла-бла. Все едно може след като ме е видял да мисли не за мен, а за русокоси полякини с медни гласчета. Ядем мандарини и няма как - уча се да оперирам със клечки. Пак имам приятел. И осъзнавам, че съм щастлива. И съм силна. Моят глас не трепери. Но си признавам - като пуле пред майка си се опитвам да блесна. Въртя експерименти, фръцкам се и грамогласнича сред множеството. Комплекс вероятно от деството.
Тук се катерим. Нагоре. Нагоре. Нагоре. За да погледнем в гърлото на вулкана. Професорът прелита покрай мен. Сигурно иска да се докаже. От възрастта е...
Странно красиво. Различно. От амбиция не ми остава пространство за спомен. А и вече изпадам от категорията на 35-годишните. Чернокоса съм, да! И очите ми, и те черни!

Глазгоу
Разбирам го професора. И спирам да го харесвам. Пита ме на ухо дали джентълменът до мен е съпруга ми. Разочарова ме. Вероятно ревнува мъничко. Не харесвам страхливци. Тук всичко е страшно различно. Срещам поета. Пием уиски. Но това е друга история.

*http://en.wikipedia.org/wiki/Ilhabela,_S%C3%A3o_Paulo
**http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D1%83-%D0%B4%D0%BE


Публикувано от hixxtam на 03.10.2014 @ 09:20:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Shrike

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:52:23 часа

добави твой текст
"Професорът" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Професорът
от missana на 03.10.2014 @ 11:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
Каквото и да си говорим, еротичното начало в една жена е водещо.
Няма значение дали тази жена е интелектуалка или дивачка от Тамбукту.
И игричките, които играе, за много мъже - ясни, за други са пагубни и им замайват главите. Тук тези игрички са добре описани. А образът на професора - събирателен, също не е лишен от интерес и психологически чар. Въпреки, че е предсказуем. И той доказва само едно. От Адам и Ева и първородния грях, няма нищо ново под слънцето. "И всичко е суета и гонене на вятър!"

Поздравление за интересния текст, shrike!


Re: Професорът
от shrike на 03.10.2014 @ 12:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
Аз съм от Тамбукту. Бам-буки-буки-бам-буки!

Предсказуем той, но чак в Глазгоу му лъснаха гащите... Да, нищо ново под Слънцето. Всяка жена си мисли, че е единствена :-)))))

Поздрав Мисана! Благодаря, че намина.

]


Re: Професорът
от pleshivche на 03.10.2014 @ 20:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
В стихията си...! Адмирации и ... прегръдки - естествено. А после може да пием уски със сладолед... и ще си мажем пришкиките по краката с бебешки вазелин.


Re: Професорът
от shrike на 04.10.2014 @ 11:05:33
(Профил | Изпрати бележка)
Аз му казвам, че съм Маргарита,
защото мога да летя и искам
тялото ми да блести във мрака,
а той си мисли, че ще изневерявам
на мъжа си.....

Ще пием ний, таратанци! Не зная защо Мисана е възприел текста като описание на женските игрички като си е чиста самоирония дето трябваше да ударя 40така, за да разбера, че мъжете и жените са различни:-) Но текстът си има свой живот и това му е най-хубавото на писането. Друга история.

П.П. Мазането е ок! Вазелине, ела тука!

]


Re: Професорът
от mariniki на 14.10.2014 @ 18:49:24
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
ееее... уникална си, Ваня... този текст е удоволствие
за душата, поздравления..


Re: Професорът
от shrike на 18.10.2014 @ 13:05:47
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Маги! Усещам, че може да прерастне в пътепис някой ден.

]