Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 997
ХуЛитери: 3
Всичко: 1000

Онлайн сега:
:: ivliter
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТелета Теляци Телци
раздел: Други ...
автор: sradev

Микролингвистична материя на физиката

Съществува само материя. Елементарните частици материя са екотрони.

Екотроните биват два вида: колекотрони и телекотрони. Колекотроните се свързват посредством телекотроните, телекотроните посредством колекотроните. Можете да си ги представяте като супер ултра малки топчици и супер тънки ултратвърди телчета. Телекотроните трептят с дължина на вълната 1/3 планка или минус 2/3 планка. Колекотроните са съседни, ако между тях има точно един телекотрон. Колекотроните могат да имат само един от трите цвята: циан, магента или жълт; а техните дуални - антициан, антимагента, антижълт.
Странностите им могат да бъдат куздра и бокр. няма два съседни колекотрони с еднакви странности. Всеки бокр е свързан с куздра, всяка куздра е свързана с бокр.
Телекотроните са три вида: телета, теляци и телци. Те образуват фуриозни или глоки връзки с колекотроните. Различават се по маса - фуриозната маса е в спящо състояние и тежи около 1723,7 килограма, докато глоката - само 2495,2 килограма в будно състояние. Фуриозните и глоките могат да бъдат красиви и ябервоки....


Ключови думи:
Telecotron
Yabberwocky
green ideas sleep
глокая куздра


Публикувано от anonimapokrifoff на 26.09.2014 @ 09:20:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:04:00 часа

добави твой текст
"Телета Теляци Телци" | Вход | 4 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Телета Теляци Телци
от missana на 26.09.2014 @ 10:20:55
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Славян! Красива идея.

Та в тази връзка ми се случи случка, буквално вчера. Идва ми на гости приятел и ми казва. Доказах, че единичната окръжност има мощност алеф нула. Казах му, че тя е с мощността на континуума. Но той ми възрази: "Чисти глупости! Лично Яхве ми продиктува доказателството" /Човекът най-редовно разговаря с Яхве и Ра, но не е луд. Напротив, съобщават му удивителни неща. При това често самият той е слушател на разговорите между Яхве и Ра/.

Какво е това доказателство, питам го аз. И той ми отговаря:

"В единичната окръжност вписвам правилен ен-ъгълник и оставям ен да расте неограничено. Дъгите около върховете на многоъгълника клонят към 0, а тогава върховете му клонят към точките на окръжността. Но е ясно, че щом е ен-ъгълник, то след граничния преход върховете му формират множество с мощност алеф нула. Така следва, че и окръжността има същата мощност."

Показах му доказателството на Кантор, че окръжността има мощността на континуума. Но той възкликна: "Яхве току-що ми каза, че принципът за непрекъснатост не е верен във вселената. Затова доказателството на Кантор е грешно."

Та сега с твоите екотрони виждам, че май Яхве е бил прав. А ти какво мислиш за доказателството на Яхве, че окръжността е с мощност алеф нула? Любопитно ми е виждаш ли в него някаква грешка.

С поздрав: Мисана


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 26.09.2014 @ 12:07:37
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
неотдавна (10-15г) е доказана теоремата, че кривите от втора степен преминават само през краен брой различни трансцендентални числа (с точност до алгебрична трансформация). Следователно и параболата и елипсата са също изброимо безкрайни модуло прости трансформации, които са изброимо безкрайни.
Грубо казано някакво си пи се среща континуум пъти преоблечено, за да запълни дупките. За по-високи степени не съм чувал да е вярна. Но и това стига дори с принципа за непрекъснатост.
Ти го прати да изкрънка модел в който P=NP.
А за екотроните, и специално за телекотроните имам запазена марка. За останалите - виж ключовите думи, някъде в калабалъка е и стихотворение на човека Геле (Гел Ман ли беше или друг негов колега)
Принципа за непрекъснатост и квантовата физика се отричат взаимно - след като не можеш нищо повече да пъхнеш в планк, то планк е неделим и... мощността на Вселената е не повече от изброимо безкрайна.

Но ти обърни внимание на постулатите, които съм изхвърлил в този модел на физиката. А какво е отношението на безцветно към курдачи?

]


Re: Телета Теляци Телци
от missana на 26.09.2014 @ 22:25:38
(Профил | Изпрати бележка)
Това, което твърдиш е абсурдно, Славян! Окръжността като множество от точки има мощността на континуума. Следователно върху нея лежат неизброимо много трансцендентни числа. Не може да е доказана подобна теорема. Това е абсурд. Защото ако има само краен брой трансцендентни числа върху окръжността, то тогава оставащите ще са алгебрични. А алгебричните са изброимо много. Стигаме до противоречие.

Прати ми теоремата, за която говориш. Да не би да бъркаш и да става дума, че минават само през краен брой алгебрични числа. Макар, че върху хиперболата могат за лежат безбройно много точки с рационални координати.

]


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 27.09.2014 @ 09:45:02
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
isomorphism and coding

]


Re: Телета Теляци Телци
от erka (elokolska@abv.bg) на 26.09.2014 @ 12:58:51
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))))))))))))))
...това много намирисва на секс между монолити...;)

Благодаря, че ми усмихна деня! :)


Re: Телета Теляци Телци
от erka (elokolska@abv.bg) на 26.09.2014 @ 13:01:01
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Уф, каква съм мръсничкаджийка, а то било само един на обяд :)))))))))))))))

Слънчево да ти е!!!

]


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 26.09.2014 @ 13:39:55
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
хич не си сбъркала - оргиналното изречение е горе-долу (има различни версии на автора)
Глокая куздра штеко кудланула бокра и курдячит бокренка.
Нима "протона, съдържащ три кварка с хроматични числа 1,2,3 и маса 10 пъти по-голяма от тази на протона" не е очевидно следствие от екотронната теория?
Поздрави

]


Re: Телета Теляци Телци
от shrike на 26.09.2014 @ 17:11:12
(Профил | Изпрати бележка)
Остава отворен въпросът каква е причината колектроните да имат антиекотрони, а толектроните не. Странно в дуалистичен смисъл (едновремено и куздра и бокр) е твърдението, че джабароки не може да е красиво. Имайки предвид горе споменатите неясноти, манускриптът ви не може да бъде приет за публикуване в сегашната си форма. Все пак ако решите да отговорите на кртиката и изпратите ревизирана версия ние бихме могли да разгледаме повторно възможностите за публикуване.

С уважение,
Неутралина Главоног-Дънен
Главен редактор
Механа на Хигс


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 26.09.2014 @ 20:57:03
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Атомите са закачени с кукички. Демокрит
Причината за липса на дуален Телекотрон е в запазената марка само на Telecotron International.
Никой не е разчел Jabberwocky, а следователно теоремата на проф. Доджсън не е верифицирана.
Изказвам изключителна благодарност на анонимният рецензент за поправката на всички езикови многоточности.

]


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 11.10.2014 @ 18:44:26
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
"и" е в конюнктивно значение, а не в алтернативно - виж абстракта

]


Re: Телета Теляци Телци
от Hulia на 19.10.2014 @ 19:37:17
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Е, много учените мозъци следва да почиват понякога, ето така например:
* * *
https://www.youtube.com/watch?v=O9iQS3gdWN8


Re: Телета Теляци Телци
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 19.10.2014 @ 23:08:03
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
някой ден и аз ще почивам... но не този месец

]