Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 461
ХуЛитери: 6
Всичко: 467

Онлайн сега:
:: malovo3
:: LioCasablanca
:: Heel
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМиши истории
раздел: Разкази
автор: Mouse

Имало две мишлета, които толкова се обичали, че решили да заживеят заедно. Намерили си една хубава топла хралупа под едно голямо повалено дърво и започнали да си събират мъхчета и тревички да обзаведат къщичката си.
Ходели заедно да търсят храна, пазили се едно друго от хищния свят, който ги заобикалял. Понякога се качвали на поваления ствол на дървото и се радвали на топлите слънчеви лъчи. Бързали да се приберат преди да настъпи нощта, която принадлежала на силните, гладните и свирепите.
Хубаво им било заедно, гушкали се и се радвали на взаимното си доверие и привличане. До деня когато едното мишле казало на другото, че ще си имат сюрия още по-малки мишленца. Стреснало се другото мишле. Всичко било толкова прекрасно, те толкова се обичали, че не желаело да дели любовта си с други мишлета, дори да са негови деца. Излязло само да търси храна и да размишлява на свобода и тишина. Не измислило нищо, но занесло хапки на другарката си, която останала в топлото леговище. Тя все по-често оставала в хралупката, а мишокът все сам обикалял да търси храна.
Един ден, ровейки сред листата, разбрал какво го чака за напред. Трябвало сам да се грижи за дружката си мишка, за храната на нея и малките мишленца. Това определено не му харесало. Искало си стария свободен живот когато тичали заедно и нямали други грижи освен да се нахранят, да си почиват на слънце и да се гушкат. Тогава порасналия вече мишок решил да не се връща и да потърси ново място за живеене. Дори не се замислил за дружката си мишка, която толкова обичал преди време.
Тя го чакала, но когато нощта настъпила разбрала, че нейният другар няма да се прибере. Може би това било и хубаво, и лошо. Хубаво защото нямало да й се наложи да пази малките бебоци, които току що била родила, от него – мъжкият мишок. Лошо, защото трябвало да се премести, да си намери ново тайно гнездо и сама да отгледа и търси храна за рожбите си. Май така било по-добре, решила тя.
През три поляни в четвъртата избягалият мишок срещнал едно хубаво малко мишле. Подушил го, то му върнало жеста и той решил да заживее щастливо с новата си другарка. Намерил хубаво местенце за тях и двамата се сгушили в топлото си ново гнездо. Хранили се заедно, почивали си заедно и били много щастливи едно с друго. До деня когато новата му другарка споделила с него, че ще си имат цяла сюрия малки мишлета. Стреснал се стария мишок. Защо пак, питал се той?
Този път не чакал толкова, а още на сутринта по повод да търси храна избягал и стигнал до една гора. Там, под листата, срещнал едно хубаво и сладко малко мишле, което толкова му харесало, че той го поканил да намери убежище и да заживеят заедно…


Публикувано от anonimapokrifoff на 03.09.2014 @ 14:32:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Mouse

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 19:10:30 часа

добави твой текст
"Миши истории" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Миши истории
от divcviat (divcviat@abv.bg) на 04.09.2014 @ 08:06:05
(Профил | Изпрати бележка)
Добро утро,Неспяща!
Днес цар Плъх свиква 3014-ти съвет на мишите старейшини.
Стария развратен Мишок,ще бъде порицан публично,след това измамените девойки ще му отскубят мустаците.Следва намазване с масло от скункс и овалване в стари котешки косми.
Като последно наказание развратника ще бъде прогонен през девет миши поляни в десетата.
ТАКА МУ СЕ ПАДА!

На теб поздрави,слънце и много настроение!оле


Re: Миши истории
от Mouse на 04.09.2014 @ 08:39:44
(Профил | Изпрати бележка)
Добро утро Оле :)
Цар Плъх има войска, която е готова за него да отнеме свеща от затворниците Лукчо, Грахчо, Праз с големите мустаци и леля Тиква, затворени от злия Дон Домат. Обещал да им я даде да я помиришат, преди еднолично да я изяде. Не му се получи, но това примамката на командирите е велика работа. Действа и до днес. Така лошия Мишок ще остане ненаказан, защото е един от приближените му.

Хубав ден и на теб, пълен с усмивки.
Неспяща

]


Re: Миши истории
от mariniki на 03.09.2014 @ 22:14:04
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
такива са те, мишите истории... безкрайни..
усмихна ме, Ана.. харесвам такива
приказки, истински... подздрав
за теб, от сърце..


Re: Миши истории
от Mouse на 03.09.2014 @ 23:49:54
(Профил | Изпрати бележка)
И аз ти благодаря мила - за коментара и оценката.
Поздрав и прегръдка то мен. Бъди винаги щастлива и усмихната!
Ана

]