Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 589
ХуЛитери: 5
Всичко: 594

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПе(т)рушинки 797
раздел: Хумор и сатира
автор: starozagorez

5281. Безсмислен е животът ни преминал в търсени на неговия смисъл.
5282. Възпитаният човек може да вземе всичко, ако знае, че никой не го гледа.
5283. Главата на човека не е мида, в която всяка мисъл е бисер.
5284. Демокрацията ни предлага свобода от братството и равенството.
5285. За нарушаване законите на природата сме осъдени на доживотен затвор в градските си апартаменти.

29.07.2014 г.
1984 Хитревци


Публикувано от anonimapokrifoff на 29.07.2014 @ 19:33:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   starozagorez

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 22:14:22 часа

добави твой текст
"Пе(т)рушинки 797" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пе(т)рушинки 797
от missana на 29.07.2014 @ 20:32:25
(Профил | Изпрати бележка)
5281. Съгласен съм с автора, че ако разглеждаме търсенето на Смисъла, като търсене на свещения Граал, ще се разминем с този Смисъл. Но в самото дирене на Грала, може би, ще се натъкнем на друг, неочакван от нас, но не по-малко важен Смисъл.

5282. В този смисъл е и предупреждението на мъдреца Конфуций, който казва, че истински възпитан е само онзи, който продължава да е такъв и след като остане насаме със себе си!

5283. Абсолютно съм съгласен, особено за онези глави, които са способни изобщо на мисъл! А в преобладаващата част от човешките глави възникват само имитации на мисли и като резултат, в редки случаи, силиконови бисери.

5284. Уви, много е прав авторът! Освободени сме от тези високо хуманни категории. От равенството и дори от илюзията за него, ни освободиха комунистите, които широко прокламираха, че равенство означавало уравнивиловка. Затова справедливият принцип за разпределение на благата, според, червения гъстобрад татко Марс е: "От всекиму според способностите, на всекиму според потребносттите." Тук кой знае защо, милий, гъстобрадий татко Маркс /уж случайно/, пропуска да отбележи, че не ангели небесни и Бог ще определят способностите и потребностите ни /защото плешивият чичко Ленин се изцепи: "Религията е опиум за народите" и комунистите до църква не припарваха, камо ли да вярват в Бог и ангели/, а онези - червените главатари, дето изнесоха от БГ /яко дим/ 15 милиарда щатски долара /точно хиляда тона злато/. И че при това положение, способностите на най-способните, ще им бъдат завряни отзад /познайте къде/, а потребностите ще им излязат през устата. Та дотам с равенството. У нас винаги е било като в "Анимал фарм" на Оруел - "Всички са равни. Но някои са по-равни от други." . А когато няма разпределение по равно, въведоха разпределение по братски /Биг бръдър из уочинг фор ю/.
А демокрация у нас се реализира в стил Хайд парк. Псувай на майка Първанката , Станишката и който щеш и живей с мършава заплата, свободен и рахат - в резервата с бат Гойко и индианците!

5285. Велика формулировка, за която те приветствам, Старозагорец!
Ще възкликна като Попова - това е №1 за мен в днешната класация.

Поздравление, Старозагорец! Хубави мисли, от които можем да си извлечем само ценни поуки.

Сърдечен поздрав!: Мисана