Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 835
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 838

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏëàíúò
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Volitea_Kovastay

- Íàïðàâè ãî çíà÷è? - ïîïèòà íåâÿðâàùî òîé.
- Äà. - îòâðúíà ìó ñïîêîéíî òÿ.
- Õì... - âúçêëèêíà òîé.
Äåíÿò áå ìðà÷åí è ñòóäåí è ïî íèùî íå ëè÷åøå, ÷å ïðîëåòòà å äîøëà. Äâàìàòà ñòîÿõà ïðàâè â îãðîìíàòà âñåêèäíåâíà è íàáëþäàâàõà õàîñà îò çàáëóäåíè õîðà íàâúí.
- Êàêâî íàïðàâè ñ òÿëîòî? - ïîïèòà òîé
- Íèùî, îñòàâèõ ãî äî êîëàòà, ïðåäïîëàãàì, ÷å âå÷å ñà ãî îòêðèëè.
- Èñêàø ëè íåùî çà ïèåíå?
- Ñêî÷ è ÷àøà âîäà, àêî îáè÷àø.
Ìúæúò òðúãíà êúì úãúëà íà ñòàÿòà, êúäåòî áåøå áàðúò ñ àëêîõîëà. Íàëÿ â äâå ÷àøè è ïóñíà ïî áó÷êà ëåä. Ñåäíà íà äèâàíà è íàïðàâè çíàê íà æåíàòà äà ñå ïðèñúåäèíè êúì íåãî. Íÿêîëêî ìèíóòè äâàìàòà ñòîÿõà ìúë÷àëèâî è îòïèâàõà ñïîêîéíî îò ïèòèåòà ñè.
- Êàêâî ùå ïðàâèø ñåãà? - ïîïèòà îòíâî òîé
- Íèùî. Íÿìà äà ñå êðèÿ, ùå ÷àêàì ñëóæáèòå äà ñòèãíàò äî ìåí.
- Ñ êàêâî âðåìå ðàçïîëàãàø?
- Îùå ÷àñ íàé - ìíîãî.
- Ãîòîâà ëè ñè äà ëåæèø â çàòâîðà?
- Íÿìà äà îòèäà â çàòâîðà, Ìàðòèí! Ìíîãî äîáðå çíàåø. - îòâúðíà ìó óâåðåíî òÿ è ïîãëåäíà êàðòèíàòà íà ñòåíàòà ñðåùó íåÿ. Íå áåøå íåùî îñîáåíî - èäèëèñòè÷åí ïåéçàæ îò íÿêàêúâ áóäèòñêè õðàì, êàöíàë ñàìîòíî íà ïëàíèíñêè âðúõ.
- Áèë ëè ñè òàì - ïîïèòà æåíàòà è ïîñî÷è êàðòèíàòà.
Ìúæúò íå îòãîâîðè, à ñàìî êèìíà óòâúðäèòåëíî. Äâàìàòà îòíîâî ñå óìúë÷àõà, îòïóñíàòè íà äèâàíà.  ñòàÿòà íàõëóâàøå ñèâàòà ñâåòëèíà îò ìðà÷íèÿ äåí âúí, à ñ íåÿ - ïðèãëóøåíèÿò òúòåí íà óëèöàòà.
- Èìàø ëè èäåÿ êàê ùå ñå èçìúêíåø, àêî íåùàòà ñå îáúðêàò?
- Öÿë æèâîò ñå ïîäãîòâÿì çà òîâà, Ìàðòèí. Çíàåø, èìàì ïåðôåêòíèÿ ïëàí. Íèùî íÿìà äà ñå îáúðêà.
- Çíàì. Íî íà òåîðèÿ âñåêè ïëàí å ïåðôåêòåí. À òè ñå èçïðàâÿø ñðåùó ìîùåí ïðîòèâíèê, Ëîðà. Ïîäãîòâè ñå çà íàé - ëîøîòî.
Ëîðà íå îáúðíà âíèìàíèå íà äóìèòå ìó. Îòíîâî ïîãëåäíà êàðòèíàòà. Õðàìúò é ñå ñòðóâàøå íÿêàê ñè îòêúñíàò îò ñâåòà è âñå ïàê â õàðìîíèÿ ñ íåãî.
- Çíàåø ëè, Ëîðà, - çàãîâîðè Ìàðòèí ñÿêàø ïðî÷åë ìèñëèòå é - Áóäà èçâúðâÿë äúëúã ïúò ïðåäè ñàì äà ðàçáåðå, ÷å íèòî áåçãðàíè÷íîòî îõîëñòâî, íèòî ñòðîãèÿò àñêåòèçúì íîñÿò ùàñòèå íà óìà...
...

Ñâåòúò áåøå ðàçòúðñåí. Íîâèíàòà çà óáèéñòâîòî íà ïðåìèåðà íà Áúëãàðèÿ îáèêîëè çåìÿòà çà 62 ìèíóòè è èçìåñòè îò ïðàéìòàéìà ðåïîðòàæèòå îò öåðåìîíèÿòà ïî âðú÷âàíåòî íà Îñêàð-èòå.
- Äæîí, èñêàì äà ñå ñâúðæåø íåçàáàâíî ñ íàøèÿ êîðåñïîíäåíò íà Áàëêàíèòå - êðåùåøå ïî òåëåôîíà ãëàâèíÿò ðåäàêòîð íà Íþ Éîðê Òàéìñ. - Ðàçáðà ëè ìå, Äæîí? Ñëåä 15 ìèíóòè âñè÷êè äà ñà â íþçðóìà.
- Äà, øåôå, - èçäåêëàìèðà Äæîí è ñå çàå ìîìåíòàëíî äà îñúùåñòâè âèäåîâðúçêà ñ ãðúöêèÿ èì êîëåãà Íèêîñ Ïîëèõðîíèñ. Äàëè çà ïî-êðàòêî, èëè çàùîòî èì çâó÷åøå ïî - çàïàäíî, ãî íàðè÷àõà Íèê.
Äæîí ïúðâî íàáðà ìîáèëíèÿ íîìåð íà Íèê, çà äà ìó êàæå, ÷å ãî èñêà âåäíàãà ïðåä êîìïþòúðà çà âèäåîâðúçêà. Ñëåä äâå ìèíóòè öÿëàòà îðäà îò òîïæóðíàëèñòè íà Íþ Éîðê Òàéìñ, ïðåäâîæäàíè îò ãëàâíèÿ ðåäàêòîð, ñå áÿõà ñúáðàëè â íþçðóìà è î÷àêâàõà îíëàéí âêëþ÷âàíåòî íà ãúðêà.
- Çäðàâåéòå, áðàòÿ àìåðèêàíöè - ïîçäðàâè óõèëåíàòà ôèçèîíîìèÿ íà Íèê îò ãîëåìèÿ åêðàí â íþçðóìà.
- Íÿìàìå âðåìå çà îôèöèàëíîñòè ã-í Ïîëèõðîíèñ - ìàõíà ñòðîãî ñ ðúêà ãëàâíèÿò ðåäàêòîð - èñêàì èíôîðìàöèÿ çà óáèéñòâîòî íà áúëãàðñêèÿ ïðåìèåð. Çàìèíàâàòå âåäíàãà çà Ñîôèÿ. ßñíî ëè å?
Íèê áåøå ñâèêíàë ñ îñòðèÿ òîí íà ãëàâíèÿ ðåäàêòîð, áåøå ñå íàó÷èë äà ñå ïîä÷èíÿâà íà çàïîâåäèòå ìó áåç äà ïðîòèâîðå÷è è çàäàâà èçëèøíè âúïðîñè. Òîâà áå è åäíà îò ïðè÷èíèòå îò ìåäèÿòà äà ìó ãëàñóâàò òàêîâà äîâåðèå.
- ßñíî å - îòâúðíà ãúðêúò áåç êîëåáàíèå. Êàêâî çíàåòå äî ìîìåíòà?
Åäèí îò æóðíàëèñòèòå â íþçðóìà îòâîðè òåôòåð è çà÷åòå ìîíîòîííî:
-  13.18 ÷. ìèíóòè äíåñ å óáèò ïðåìèåðúò íà Áúëãàðèÿ. Òîé å áèë áåç îõðàíàòà ñè, à òÿëîòî ìó å íàìåðåíî äî àâòîìîáèëà, êîéòî ñå ïðåäïîëàãà, ÷å å óïðàâëÿâàë ñàì. Óáèò å ñ åäèí êóðøóì â ñúðöåòî. Òîâà å îôèöèàëíàòà èíôîðìàöèÿ íà áúëãàðñêîòî ïðàâèòåëñòâî...
Ãëàâíèÿò ðåäàêòîð ñå íàìåñè íåòúðïåëèâî:
- Èìàø ëè äà äîáàâèø íåùî êúì òàçè èíôîðìàöèÿ, Íèê?
Ãúðêúò îòíîâî ñå óõèëè øèðîêî - òîçè ïúò ñàìîäîâîëíî:
- Ñïîðåä ìîèòå èçòî÷íèöè âå÷å èìà çàäúðæàí çà óáèéñòâîòî íà ïðåìèåðà. - êàçà Íèê è ìëúêíà, ïðàâåéêè äðàìàòè÷íà ïàóçà.
- Íå íè äðúæ â íåâèäåíèå - èçðúìæà ãëàâíèÿò ðåäàêòîð.
- Øåôúò íà äèðåêöèÿ "Ïðîòîêîë è âðúçêè ñ îáùåñòâåíîñòòà" Ëîðà Çàõàðèåâ. Çàñåãà âåðñèÿòà å óáèéñòâî îò ðåâíîñò.
- Òîâà ëè å âñè÷êî, êîåòî çíàåø, Íèê?
- Äà...
Ãëàâíèÿò ðåäàêòîð ïðåêúñíà âèäåîâðúçêàòà è ñå îáúðíà êúì åäèí îò æóðàíëèñòèòå â íþçðóìà.
- Èòúí, çàìèíàâàø çà Áúëãàðèÿ.
- Íî, øåôå,...-îïèòà ñå äà âúçðàçè Èòúí.
- Íÿìà íî. Òè ñè íàé - äîáðèÿò ïîèëèòè÷åñêè æóðíàëèñò è òå èñêàì òàì.
- È çàùî äà ïðàùàìå íàé - äîáðèòå òàì? - ïîïèòà ñúðäèòî Èòúí - Òîâà å ïîðåäíîòî óáèéñòâîòî îò ðåâíîñò. Ñàìî ÷å òîçè ïúò æåðòâàòà å ïðåìèåð íà áåäíà áàëêàíñêà äúðæàâà. Ëèïñâà êàêâàòî è äà å ïîëèòè÷åñêà íèøêà. Òà òè íå ìå ïóñíà äà îòèäà â Óêðàéíà, êúäåòî èìà ðåâîëþöèÿ - èçïú÷è ñå âúçìóòåíî Èòúí, îïèòâàéêè ñå äà îòúðâå çàìèíàâàíåòî ñè â Áúëãàðèÿ.
- Èòúí, Áúëãàðèÿ ñåãà å çâåçäàòà íà ñâåòîâíàòà ñöåíà. Èñêàì äà ðàçáåðåø êàêâî ñòîè çàä òîâà óáèéñòâî. Èñêàì áèîãðàôèÿòà íà Ëîðà Çàõàðèåâ, èñêàì äà çíàì êàêâè ñà áèëè ïîñëåäíèòå äóìè íà ïðåìèåðà, èñêàì äà çíàì äàëè ñå å íàïèêàë îò ñðàõ. Õîðàòà èñêàò çðåëèùå, Èòúí, è òè ùå èì ãî äàäåø.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 16.04.2014 @ 14:32:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Volitea_Kovastay

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
321 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 30999
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ïëàíúò " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.