Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 572
ХуЛитери: 4
Всичко: 576

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМъж на три жени
раздел: Хумор и сатира
автор: aknital

Прилича на латиноамерикански сериал, ама не е. Жива истина, обхванала в някакъв странен гърч приятелката ми Александрина, ведно с единородния й син и трите му жени или нещо подобно. Тя, Александрина е много свястна жена, живее според всички християнски парила, затова когато нещата около Радостин, синът де, взели да криволичат извън каноните и предписанията на християнството, Александрина се тръшна на леглото да боледува. Той, синът Радостин, снове между три жени, кара си кефа, а тя се тръшка. Бе, викам й аз, какво е това вайкане, тръшкане и припадъци? Какви са тези пороища от сълзи, какви са тези пълни със сополи кърпи? Нерви си образуваш, болестите хлопат една подир друга на тялото ти, не реви, не се ядосвай… Така и правя терапията, ама да има кой да чуе!

Ето всъщност каква е баналната според мен история, но тръшнала на легло скъпата ми приятелка Александрина, по баща Евдокиева. И по мъж Желязкова.
Както вече уточнихме, под крилото й израсна един син, за чудо, приказ и подялба между женското племе. Някога си Радостин свил щастливо семейно гнездо с една мома от Каспичан, на име Замфирка. Като зефир галеше момата душата му и други такива тинтири-минтири поетични тъпотии, та тази Замфирка го дари с един син. И той за чудо, приказ и вероятно за бъдеща подялба сред бъдещи жени-хиени. Минало се не минало десетина години и в любящото, голямо сърце на Радостин с порив се внедрила друга мома. Този път от Нова Загора. Надежда! Хубава, стройна и много детеродна. За отрицателно време го дарила още с две деца и казано на ухо, направила скорострелно и един аборт. Да, ама Радостин все още си бил в законен брак със Замфирка. Надежда не била чак толкоз придирчива и все пак, чакала сгоден момент да надене брачна халка на бележития момък, вече минал в графата на по-улегнал мъж. Към това се добавило и едно велико качество, озаряващо всички сънища на невенчаните моми – Радостин бил богат. При това доста! Пари с лопата да ги ринеш. Затова издръжката на двете семейства за него било фасулска работа.
И като в приказките, ама не е приказка, а истина с вкус на латиноамерикански сериал, влюбчивото сърце на Радостин отново припламнало по младата снага и плът на момата Доротея от Дупница. Кръшна, платинено руса, синеока, с естествено голям бюст, бели зъби като бисери – с една дума, момиче мечта! Може ли Радостин да пренебрегне тия екстри и да ги отмине, все едно че вижда стар и очукан Москвич? Не може! И като не може, Доротея се настанила в нает от Радостин апартамент, а той взел да захожда при нея по график, разпределен между трите жени.
Хубаво, ама тая работа се разчула, трите разбрали една за друга и се почнала една война, достойна за описание в учебниците по стратегия. Замфирка, като законна и майка на едно дете, при това и първо, сложила началото на исканията за множество екстри, първата от която била екскурзия в Париж. Както се казва, пак фасулска работа! Радостин тутакси я завел, заздравили що годе отношенията, накупил и туй-онуй и щастливо се прибрали в Родината. Още не разопаковала багажа, Замфирка разтръбяла за Парижкия шопинг и тогава в битката за Радостин се включила и Надежда. Тя излязла с аргумента, че два пъти е раждала, един аборт и също иска екскурзия. Кавгата се уталожила след посещение във Виена и шопинг из тамошните бутици. Дошло ред и на Доротея от Дупница. Тя пък няма дете. И не чакала, ама му рекла, че може да е в нулев месец и преди да издуе корема, да я води в Рим. Отвел я. Пазарували. Снимали се. После трите претендентки за сърцето и портфейла на Радостин почнали да си разменят снимки. Демек, гледай как ме глези, как ме обича и какви гиздосии ми купува. Пари за мен не жали, кучкоооо!
Такива неща ми разказва Александрина през сълзи и не може да се утеши.
- Защо на мен това се случва? – пита задавено тя.
- Че какво на теб се случва, дружке? – не проумявам ситуацията . – Радостин ходи ли по график при трите? Ходи! Ония хиени стремят ли се да му угаждат? Стремят се, та и отлитат! Глезят ли го? Естествено! Готвят му манджи, перат го по график, разнообразие при секса, при това се стараят да доказват как всяка е по-добра от другата. А ти, плачеш! Бива ли?
При тези доводи за миг Александрина дръпна кранчето на сълзите, дори спря да нарежда като на умряло.
- Ама кааак, бе! Коя му е жената? Живее ли се с три жени!
С всичките си мозъчни клетки се мъча какво повече да я успокоявам. И какво да обяснявам, като в този особен ден чакаме да дойде Радостин, който й казал по телефона, че е намерил решение на въпроса, ама искал да зарадва майка си право в очите. Александрина, както многократно подчертахме, тънеше в сълзи и сополи, а мен беше викнала за помощ и подкрепа при „височайшето” посещение на многоженеца. Александрина уточни, че ходил по работа в Дубай и Кувейт, при това сам! Гадаеше разни неща, чертаеше схеми, стратегии и подготвяни офанзиви от четирите страни, като себе си поставяше на мястото на най-пострадалия зрител.
- Сега ще дойде моят хубостник, – продължаваше да нарежда тя през потока от сълзи и току подсмърчаше .– Е няма да издържа, казвам ти отговорно! Сърцето ми се свива в лош трепет. Не е на хубаво…
В този миг вратата на апартамента се отключи. А още след миг, и на рамката на вратата се показа и самият хубостник – с бял панталон, хавайска риза и … червенокоса девойка до себе си.
Александрина стана права и по скромното ми мнение се раздираше на две – дали да скочи като лъвица въз червенокосата или да припадне тутакси и безмълвно. Вместо това, тя стоеше изпружена и позеленяла от почуда. За всеки случай станах и аз да я подкрепя, че ако вземе да се строполи патетично, да не се удари лошо.
Радостин я гледаше и се хилеше безсрамно, щастливо и като че е свършил най-великата работа на света.
- Казах ли ти, майко! – сложи началото на обяснението по решението на проблема ухиленият идиот. - Казах ли ти, че всичко ще бъде тип-топ!
Въпреки обстойното пояснение, Александрина продължаваше да стои в несвяст, а от устата и потече слюнка. Брей, ще се бастиса тази жена съвсем, констатирах промяната във вида й и се прилепих още по-плътно до нея.
А онзи льохман продължаваше да се хили и не стига това, ами подхвана червенокосата през кръста, че я и целуна.
Александрина изцвили предсмъртно и притвори очи.
- Идиот, изверг… - бяха думите, които чух от нейните уста.
- Не така, мамче, излагаме се пред момичето…жената де!
Александрина не можа да каже нищо. Седна.
Тогава льохмана, идиота изверг и тъп тутманик седна на дивана, тури момата на коленете си и ни лук ял, ни лук мирисал, разнищи по-подробно наболелия от години проблем.
- Нали казах, че отивам на екскурзия в Дубай и така нататък. Така беше, но и с познавателна цел. Както се знае, тамошните мъже имат по няколко жени. Та и аз! За тази цел направих малка промяна във вероизповеданието си. То, бог един, нали мамо? – отправи чистосърдечен взор към родителката си новопокръстения праведник. – Нали, бе мамо?
- И? – ревна моята приятелка, която най-после взе да цъка с очи – И?
- Няма и, няма ми, какво толкова? Сега съм мюсюлманин. Ама пак съм Радостин, бе маме!
- Мачки те яли, каква майка съм ти аз? – избесня Александрина!
- Е що така? Що тия нерви? Що тая неприязън към мен? Що ме срамиш…
- Коя е тая? – изписка Александрина и посочи най-безцеремонно с ръка червенокосата, която все още се беше изтъпанила върху краката на Радостин.
- Е как коя? Аз пък не ви запознах! Тюх да му се не види! Радост голяма нали ме обзе, та забравих! Това е Цветанка от Горна Оряховица. Запознахме се в самолета…
- Не ме интересува! – изкрещя Александрина с неподозирано мощен глас. – Като каква се явява тази?
- Ми като бъдеща съпруга, бе маме! За четвъртък! Законна! И никой копче не може да ми каже!
Смут обзе и моята душа. Голям смут, та чак сигурно прежълтях, защото групата впери очи в мен.
- Да не ти е лошо? – попита ме загрижено Радостин.
- Не…- успях да сдъвча липсата на диагноза и се изнизах бързо през вратата.
Дъщеря ми Руслана не е омъжена. Слушам я как хвали батьо си Радостин, какъв хубавец, па и богат, грижовен…не оставя жените около него в беда.
Боже, кръстех се мислено в разтрепераната ми душа.
Дано не заеме петъците му, божееее…

Латинка МИНКОВА
РАЗКАЗЪТ Е ОТ НОВАТА МИ КНИГА "КОНЦЕРТ ЗА ЧЕМБАЛО И КЕМЕНЕ"


Публикувано от anonimapokrifoff на 30.03.2014 @ 11:46:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   aknital

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:30:32 часа

добави твой текст
"Мъж на три жени" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.