Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 867
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 871

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîðîíàòà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Nickyqouo

Ñòóäåíàòà êîðîíà áå ïîñòàâåíà íà î÷óêàíà äúðâåíà ìàñè÷êà, ñðåä áëèñòåðè ñ õàïîâå, øèøåòà ñúñ ñèðîïè, òèíêòóðè è èçïîëçâàíè òîðáè÷êè îò áèëêîâè ÷àéîâå. Ñòàÿòà âîíåøå íà áîëåñò è ñòàðîñò. Âîíåøå íà êðàé! Ñòàÿòà áå ñóìðà÷íà, à åäèíñòâåíèÿ è ïðîçîðåö áå îáëåïåí ñ äâà-òðè ñëîÿ ïîæúëòåëè âåñòíèöè, êîèòî ñúîáùàâàõà, ÷å ñòðàíàòà âñå îùå å â ïðåõîä è èêîíîìèêàòà å óäàðèëà äúíîòî. Êèòàéöèòå è èíäèéöèòå áÿõà ïîñòðîèëè îáèòàåìè áàçè íà Ëóíàòà.
Âåñòíèöèòå áÿõà íàðÿçàíè äèàãîíàëíî ñ áðúñíàðñêî íîæ÷å. Îò òåçè ïðîöåïè ïðîíèêâàõà èâèöè ìúòíà ñâåòëèíà è íàöåïâàõà ïðîñòðàíñòâîòî íà ðåçåíè ñâåòëèíà è ìðàê. Íà ïðîäúíåíîòî ëåãëî, óâèò â ìúðëÿâè è ëåêüîñàíàòà îäåàëà, ëåæåøå ñêåëåò ïîêðèò ñ ïîñèâÿëà êîæà, îïúíàòà âúðõó êîñòèòå. Ãðúäíèÿò êîø íà ñêåëåòà ñå ïîâäèãàøå íåìîùíî è ñòðóÿ âúçäóõ âëèçàøå è èçëèçàøå ñúñ ñâèñòåíå è õðèïòåíå ïðåç íàöåïåíèòå, ñóõè óñòíè. Ðÿäúê ñîïîë ñå ñòè÷àøå ïîä îñòðèÿ íîñ. Òðåñêàâè î÷è, îáëåùåíè ñå âçèðàõà âúâ âëàæíèòå ïåòíà ïî òàâàíà. Ãåîãðàôñêè êàðòè íà íåñúùåñòâóâàùè ñâåòîâå. Êîñòåëèâàòà ðúêà ñå èçìúêíà èçïîä äðèïàâèòå îäåàëà è ñå ïðîòåãíà êúì øêàô÷åòî. Ìîìåíòúò íàáëèæàâàøå, òðåïåðåùè ïðúñòè ðàçáóòàõà áîêëóöèòå íàòðóïàíè íà äúðâåíàòà ìàñè÷êà è ñå ïðîòÿãàõà êúì êîðîíàòà. Êîðîíàòà!
Ãúñòà ìðåæà îò ÷åðâåíè êàïèëÿðè íàöåïâàõà ãîëåìèòå èçïúêíàëè î÷è íà ñêåëåòà. Õðèïòåíåòî ñå çàñèëâàøå â óíèñîí ñ óñèëèåòî íà ðúêàòà äà äîêîïà êîðîíàòà. Ñáðú÷êàíà ñóõà ïëúò ñå ìÿòàøå â áåççúáàòà óñòà è ïëåøèâàòà ãëàâà ñå çàâúðòÿ ïî ïîñîêà íà äúðâåíàòà ìàñè÷êà. Ñêàïàíà, ðàçêðèâåíà äúðâåíà ìàñè÷êà, óâåí÷àíà ñ êîðîíàòà. Áëåñòÿùà, âå÷íà, ñòóäåíà. Êîðîíàòà! ×åðâåíà âúëíà áàâíè÷êî çàëÿ áÿëîòî íà î÷èòå, ñëåä êàòî êàïèëÿðèòå ñå ïðåäàäîõà, ñïóêàõà ñå è èçáóõíàõà â ïèùåí ôîíòàí. Î÷èòå ñòàíàõà ÷åðâåíè, ïîñëå òîëêîâà òúìíî ÷åðâåíè, ÷å äîðè áå âúçìîæíî íÿêîé ÷îâåê äà ñè ïîìèñëè, ÷å öâåòà èì å ñòàíàë ÷åðåí. Íî íàîêîëî õîðà íÿìàøå. Ñàìî ñêåëåòà è êîðîíàòà âëàñòâàùà íàä î÷óêàíàòà äúðâåíà ìàñè÷êà, ïîêðèòà ñ áåçïîëåçíè èëà÷è.
Ðúêàòà íå ìîæåøå äà ÿ äîñòèãíå è áèåøå áåçñèëíî ïî èçäðàñêàíàòà äúðâåíà ïîâúðõíîñò. Îò íîçäðèòå ñå ñòåêîõà ÷åðíè ñòðóéêè, ãíèëè îñòàíêè îò çúáè ñå âïèõà â îãîëåíè âåíöè ïîä çâåðñêèÿ íàòèñê íà ÷åëþñòèòå, ñêåëåòúò ïîêðèò ñ êîæà âèåøå è ïðåäñìúðòíèÿ ìó âîïúë ðàçöåïè ñìðàäëèâèÿ âúçäóõ â ñòàÿòà. Ïðîòÿãàøå ñå êúì ñòóäåíàòà êîðîíà ñ ïîñëåäíèÿ ñè äúõ. Ñàìî äà ÿ äîêîñíå è ìëàäîñòà ùå ñå âúðíå, æèâîòúò ùå áëèêíå îòíîâî â ìúðøàòà! Òàêà å ñòàâàëî äåñåòêè ïúòè. Èçòúðïÿâàøå ïîñëåäíèòå ãîäèíè â òåæêè áîëåñòè è àäñêè ìúêè, íî â ïîñëåäíèÿ äåí, â ïîñëåäíàòà ìèíóòà è ñ ïîñëåäíèÿ ñè äúõ äîêîñâàøå ñòóäåíàòà êîðîíà è ñå âðúùàøå êúì æèâîòà. Ìëàä! Ùåøå äà ïðåæèâåå ïåòäåñåò, øåñòäåñåò, äîðè ñåäåìäåñåò áîæåñòâåíè ãîäèíè â öâåòóùî çäðàâå è áåçîáëà÷íî ùàñòèå, å ñëåä òîâà ñè ïëàùàøå ñ ìíîãîáðîéíè è ÷åñòî òåæêè, áîëåçíåíè è íåëå÷èìè áîëåñòè, íî çíàåøå.....ÂÈÍÀÃÈ ÇÍÀÅØÅ, ×Å ÍÀÊÐÀß ÙÅ ÍÀËÎÆÈ ÊÎÐÎÍÀÒÀ ÍÀ ÃËÀÂÀÒÀ ÑÈ! Ùå áúäå ìëàä íî ùå å çàïàçèë íàòðóïàíèÿò îïèò îò òðè âåêà, îòêàêòî ñå ñäîáè ñ êîðîíàòà. Òîé çíàå êàêâî èñêà, ùå áúäå áîãàò îòíîâî, ùå ñå ðàçâèõðè è ùå ñå îòäàäå íà ñìúðòîíîñíèòå ñè ñòðàñòè, ùå ñè ïëàùà è ùå ïîëó÷àâà êàêâîòî ïîæåëàå. Ùå êóïóâà è ïðîäàâà æèâîòè, ùå áèå, ùå ìà÷êà, èçìú÷âà è ùå ïðèòåæàâà õîðà è ïðîäàæíè äóøè. Ùå áúäå, íå, òîé å! Òîé å, ãîñïîäàð íà æèâîòà! Ñàìî äà ñå äîêîïà äî êîðîíàòà! Ñàìî äà ÿ ñãðàáè îòíîâî â õâàòêàòà íà ñáðú÷êàíàòà ñè ðúêà.
Êîñòåëèâèòå ïðúñòè òðåïòÿõà, ñèâè è ñáðú÷êàíè íà ñàíòèìåòúð îò êîðîíàòà. Ñóõèòå êëåïà÷è ñå ñêëîïèõà íàä êúðâàâèòå èçöúêëåíè î÷è è ñ îçúáåíà ãðèìàñà ñêåëåòà ñå èçòëàñêà îùå ñàíòèìåòúð íàñòðàíè è ïî÷òè äîêîñíà êîðîíàòà. Ïî÷òè! Âîíÿùèòå çàâèâêè ñïèðàõà äâèæåíèåòî ìó íàïðåä! Íàïðåä! Êëåïà÷èòå ñå ïîâäèãíàõà è îòêðèõà îáëåíèòå â òúìíà êðúâ î÷è. Âïåðèëè ïîãëåä â êîðîíàòà. Äðóãàòà êîñòåëèâà ðúêà çàøàðè ïî îìàçíåíèòå ãúíêè íà çàâèâêèòå è íåìîùíî ñå îïèòà äà ãè îòìåòíå. Íå óñïÿâàøå è ñëåä îùå íÿêîëêî íåìîùíè ïîäðàñêâàíèÿ, ãëàâàòà ñå èçâúðíà êúì èçïðóæåíèòå â ëåãëîòî îñòàíêè îò òÿëî. Äî äàëå÷íèÿ ìó êðàé ñòîåøå âèñîêà ôèãóðà. Îáâèòà ñÿêàø â ïëàñòîâå íåïðåñòàííî òå÷àùà è ïðåëèâàùà åíåðãèÿ, â ïðîìåíÿùè ñå íþàíñè îò òúìíîñèâî äî ÷åðíîòî íà êîñìè÷åñêàòà ïðàçíîòà.  ïðîöåïèòå íà òîçè ïëàù, çàïëåòåí îò åíåðãèéíà ñÿíêà, ñå ïðîâèæäàõà ÷àñòè îò òÿëî èçãðàäåíî ñÿêàø îò ïëàìòÿùà ëàâà, íàöåïåíî îò æèëè è âåíè îò òúìíà ìàòåðèÿ.
Îãíåí þìðóê ñòèñêàøå ìàñèâíàòà, èçëúñêàíà äðúæêà íà åëåâàòîðíà áðàäâà, ïîäïðÿíà âúðõó ëÿâîòî ðàìî íà ôèãóðàòà. Äÿñíàòà ðúêà áå îòïóñíàòà íåáðåæíî íàäîëó è ëåêî íàïðåä îò òÿëîòî, ïðîòåãíàò íàïðåä îãíåí ïîêàçàëåö íåáðåæíî çàòèñêàøå âîíÿùèòå çàâèâêè â ëåãëîòî íà æèâèÿ ñêåëåò. Äîëíèÿò êðàé íà ïðîäúíåíîòî ëåãëî, ìúðëÿâèòå çàâèâêè, êàêòî è íîçåòå íà ñêåëåòà âå÷å ãîðÿõà. Òîé èçïèñêà ïðîíèçèòåëíî è ñå ñâè íà òîïêà îò óæàñ. Òóõëåíèòå ñòåíè íà ñòàÿòà íà ñìúðòòà ñå íàãðÿâàõà ñ íåâúîáðàçèìà ñêîðîñò è æèâèÿ ñêåëåò îñúçíà, ÷å ìîæå áè ùå áúäå ëèøåí îò êîðîíàòà òîçè ïúò. Òîâà áå íåïðèåìëèâî çà íåãî. Ñ îçúáåíà ãðèìàñà, ñ ïðîòåãíàòè êîñòè è êîæà ñå ìåòíà êúì øêàô÷åòî âäÿñíî. Ãðîçíî äúðâåíî øêàô÷å ñ íàäðàñêàíà ïîâúðõíîñò è î÷óêàíè ðúáîâå, óâåí÷àíî ñ êîðîíàòà. Ðúöåòå íà ñêåëåòà ðàçáëúñêàõà ïàíè÷åñêè øèøåíöà ñúñ ñèðîïè è ôàëøèâè ëåêàðñòâà, êîèòî ñå ðàçëåòÿõà â íàæåæåíèÿ âúçäóõ íà ñòàÿòà è â ñðåäàòà íà ñâîèòå ïàðàáîëè ñå ïðúñêàõà íà ñèòíè ñòúêëåíè øðàïíåëè, à ñúäúðæàíèåòî èì ñå èçïàðÿâàøå ìèãíîâåíî.
Ñêåëåòà ïî÷òè äîêîñíà êîðîíàòà, èçêðèâåíèòå êîñòè íà øåñòîïðúñòèòå ìó ðúöå áÿõà íà ñàíòèìåòúð îò ñòóäåíàòà ïîâúðõíîñò, êîãàòî â íÿêîè ÷àñòè íà ñòàÿòà âðåìåòî ñïðÿ. Îêúðâàâåíèòå î÷è íà æèâèÿ ñêåëåò ñå çàâúðòÿõà ïî ïîñîêà íà ôèãóðàòà ñ áðàäâàòà. Æàëêîòî ïîäîáèå íà òÿëî è ïðîòåãíàòèòå àë÷íî íàïðåä ðúöå âèñÿõà íåïîäâèæíî â ïðîñòðàíñòâîòî, â íåâúçìîæíà ïîçà, ïðîòèâîðå÷àùà íà íîðìàëíèòå ôèçè÷íè çàêîíè. Íî â òîçè ìîìåíò íèùî â òàçè ñòàÿ íå ñå âïèñâàøå â îáùèòå çàêîíè çà íîðìàëíîñò.
Ëÿâàòà ðúêà íà ôèãóðàòà ñ ïëàâíî, íåóìîëèìî è ìîùíî äâèæåíèå çàìàõâàøå íàäîëó ñ åëåâàòîðíàòà áðàäâà. Æèâèÿò ñêåëåò ïðîñëåäè ñ ïîãëåä òîâà äâèæåíèå è íåãîâèÿ çàâúðøåê ñÿêàø íå ãî ó÷óäè ìíîãî. Áðàäâàòà, ñúäúðæàùà â ñåáå ñè òåãëîòî è ìîùòà íà õèëÿäè ñâåòîâå, ïðåðÿçà ïîä ëàêòèòå ïðîòåãíàòèòå íàïðåä êîñòåëèâè ðúöå, íî äîðè íå äîêîñíà ïîâúðõíîñòòà íà ìàñè÷êàòà çà ëåêàðñòâà. Ñ íîâî ïëàâíî äâèæåíèå îðúæèåòî ñå âúðíà îáðàòíî íà ëÿâîòî ðàìî íà ôèãóðàòà, êàòî ñúïðèêîñíîâåíèåòî ñ åíåðãèéíàòà îáâèâêà áå ïðèäðóæåíî îò çâóêà íà ìèëèîí ÷óêà óäðÿùè â ñèíõðîí ìèëèîí íàêîâàëíè. Ôèãóðàòà ñå ïðîòåãíà è ñúáðà îòñå÷åíèòå êîñòè, ñ íåáðåæíîñòòà ñ êîÿòî ðàòàé ñúáèðà ñú÷êè è ïîäïàëêè ïðúñíàòè ïî äâîðà. Ïîñëå ãè õâúðëè â êðàêàòà ñè, êúäåòî áåòîíúò âå÷å ãîðåøå, íî â ñïðÿëîòî âðåìå êîñòèòå ïðîñòî ïðåìèíàõà ïðåç ïëàìúöèòå è èçòðîïàõà íà ïîäà. Î÷èòå íà æèâèÿ ñêåëåò ñå ìåñòåõà îò ôèãóðàòà êúì îêúðâàâåíèòå ÷óêàíè, îò òàì êúì íåäîñòèæèìàòà êîðîíà.
Ôèãóðàòà ïðîòåãíà îòíîâî ñâîáîäíàòà ñè ðúêà è âçå ñòóäåíàòà êîðîíà îò äúðâåíîòî øêàô÷å. Ñðåáðèñòèÿò äèñê ñ ïðåñè÷àùè ãî ïåðïåíäèêóëÿðíî ñòîòèöè òúíêè èãëè, ñå ïîëþøâàøå ñðåä îãíåíèòå ïðúñòè è îñòàâàøå ëåäåíî ñòóäåí. Âðåìåòî ñå âúðíà êúì îáè÷àéíèÿ ñè õîä. Âñå îùå æèâèÿ ñêåëåò ñ îòðÿçàíèòå ðúöå ñå ñòîâàðè âúðõó âå÷å ãîðÿùîòî øêàô÷å.  ñòàÿòà áóøóâàøå îãúí è ïèñúöèòå íà ñêåëåòà ñå çàãóáèõà ñðåä áóøóâàùàòà ñòèõèÿ, ïîñëå îñòàíêèòå ìó ìíîãî áúðçî äîãîðÿõà è íåãîâàòà èñòîðèÿ ïðèêëþ÷è.
Ñòàÿòà äîãîðÿ. Ñòåíèòå áÿõà ïðåâúðíàòè â òâúðäà ñòúêëîâèäíà ìàñà, ïðîçîðöèòå çååõà îòâîðåíè êúì ÷åðíîòàòà íà êîñìîñà. Îò ïðàãà íà èçãîðÿëàòà âðàòà çàïî÷âàøå ñòðúìíà ïúòåêà âîäåùà íàäîëó êúì áëàòà è òîðôèùà ñ íàäâèñíàëè íèñêî ìúãëè, ñðåä çàîáëåíè õúëìîâå. Ôèãóðàòà òðúãíà ñ øèðîêè ñòúïêè íàäîëó ïî ïúòåêàòà. Íå ñëåä äúëãî, çàä õúëì ïîêðèò ñ ëàéíÿíî êàôÿâà òðåâà, çàáåëÿçà ïëåøèâ, ìúðøàâ ñåëÿíèí äà ïðîêëèíà ñ äðåçãàâ ãëàñ æèâîòà, ñìúðòòà è âñè÷êî îñòàíàëî, äîêàòî ñå îïèòâà äà èçâëå÷å áèâîë çàòúíàë äî ñðåäàòà íà êîðåìà â ëåïêàâàòà êàë íà äóïêà îòâîðèëà ñå âúâ âëàæíàòà íåáëàãîäàðíà çåìÿ. Ñåëÿêúò âèåøå, èçïúâàéêè ìóñêóëè è æèëè, çà äà óäúðæè íåóäúðæèìîòî, äîêàòî æèâîòíîòî ïðèìèðåíî ïîòúâàøå âñå ïî-äúëáîêî. Ôèãóðàòà ãî íàáëþäàâà äúëãî, áîðáàòà áå áåçñìèñëåíà, íî òîâà íå îçíà÷àâàøå, ÷å ùå áúäå êðàòêà. Áèâîëúò âå÷å áå çàòúíàë äî âðàòà è ïîâëè÷àøå ñåëÿíèíà ñëåä ñåáå ñè. Òîé ïðîäúëæàâàøå äà âèå, êàòî ÷àêàë ñðåùó ñèâèòå íàäâèñíàëè íåáåñà.
Ôèãóðàòà ñòîâàðè áðàäâàòà ñè ñ òúïîòî â ïðúñòòà íà ïúòåêàòà. Çåìÿòà ïîòðåïåðè, áèâîëúò èçõâðúêíà îò êàëíàòà ÿìà è ñå ñòîâàðè âúðõó ñåëÿêà, ñìàçà ãî ïî÷òè äî ñìúðò, ïîñëå ñå èçïðàâè íà êðàêà, îòðúñêâà ñå îò êàëòà, èçìó÷à íåðâíî, òðúãíà íàïðåä êàòî ñòúïêà ÷îâåêà è ïðåñå÷å ïúòåêàòà êúäåòî çàïî÷íà äà ïàñå êàôÿâàòà òðåâà. Ôèãóðàòà äîáëèæè ñìà÷êàíîòî, êàòî íåïîòðåáíà õàðòèÿ òÿëî íà ñåëÿíèíà è ñå âçðÿ îòâèñîêî â íåãî. Æèâîòúò ñå îòöåæäàøå áúðçî. Ñðåáðèñòèÿ äèñê íà ñòóäåíàòà êîðîíà ñå ïîëþøâàøå â ðúêàòà íà ôèãóðàòà îáâèòà â ïðåëèâàùà åíåðãèéíà ñÿíêà. Ñåëÿêúò ïîå ïîñëåäíèÿ ñè äúõ. Ôèãóðàòà íàëîæè ñúñ çàìàõ êîðîíàòà íà ãëàâàòà íà ñåëÿêà. Èãëèòå ñå âïèõà â ñêàëïà, äèñêúò ñå ñòåãíà îêîëî óìèðàùàòà ïëúò. Òÿëîòî ñå ðàçòðåñå â êîíâóëñèè è ñå çàïðåìÿòà ïî ïúòåêàòà, ñÿêàø ïîäðèòâàíî îò ïèÿí âåëèêàí. Ôèãóðàòà ïðîäúëæè íàäîëó ïî ïúòåêàòà áåç äà ñå îáðúùà è ñêîðî ñå ðàçìè â ìúãëèòå. Íà ïúòåêàòà ñ ðàçòðåïåðàíè êðàêà è ñòè÷àùà ñå êðúâ ïî ÷åëîòî ñå èçïðàâè íèñêî÷åë çäðàâåíÿê. Îãëåäà ñå è çàáåëÿçà íà äåñåòèíà ìåòðà îò ïúòåêàòà, ñðåä òðåâîëÿêà ñ ëàéíÿí öâÿò, áèâîë êîéòî ïàñåøå íåâúçìóòèìî. Öåëèÿò áå ïîêðèò ñ êîðà îò çàñúõíàëà êàë. Âíåçàïíî ïðåäíèòå êðàêà íà äîáè÷åòî ïðîïàäíàõà â êàëíà äóïêà. Áèâîëúò èçìó÷à óïëàøåíî è ñå çàìÿòà â óñèëèå äà ñå èçìúêíå, íî âñúùíîñò çàòúíà îùå ïîâå÷å.
Íèñêî÷åëèÿò çäðàâåíÿê ïðèñåäíà íà åäíà áóöà òîðô, çàäúâêà ñòðúê òðåâà è ãëåäà áèâîëà äîêàòî òîé áàâíî ïîòúâàøå. Êàëòà çàëÿ óñòàòà íà æèâîòíîòî, íàïúëíè íîçäðèòå ìó è â î÷èòå ìó ãîðåøå äèâèÿ óæàñ íà áåçñèëèå ïîðîäåíî îò íåðàçáèðàíå. Êàëòà çàëÿ èçöúêëåíèòå î÷è è ïîñëåäíèòå ìåõóðè âúçäóõ èçïóñíàòè îò áèâîëà ñå ñïóêàõà âåñåëî, ñëåä êàòî èçáèõà íà ïîâúðõíîñòòà. Ñðåä äæàâàêàùèòå çâóöè, ñ êîèòî æàäíàòà çåìÿ çàñìóêà áèâîëà â ñåáå ñè, ñå ïðîìúêíà âåñåë êèêîò. Íèñêî÷åëèÿò çäðàâåíÿê ñå èçïðàâè, èçòóïà îòãîðå-îòãîðå êàëòà îò äúíîòî íà ïðîâèñíàëèòå ñè ãàùè è òðúãíà ñ óñìèâêà íàäîëó ïî ïúòåêàòà. Èçìúêíà ñúñ çàìàõ òåñíèÿ, ëåäåíîñòóäåí ñðåáðèñò äèñê âïèë ñå â ñêàëïà ìó è õèòèíîâàòà ïëî÷à ïîä íåãî. Òîâà ïðåäèçâèêà êðàòúê êðÿñúê íà áîëêà, íî íå áå íåùî ñ êîåòî íèñêî÷åëèÿò äà íå ìîæå äà ñå ñïðàâè. Ñëåä òîâà íàïúõà êîðîíàòà â ïàçâàòà ñè, îáúðñà ñòðóéêèòå êðúâ ñòåêëè ñå ïî ÷åëîòî ìó è óñêîðè êðà÷êà. Ñïîìíÿøå ñè âñè÷êî, âñè÷êî! Ïî÷åñà ÷åðâåíèÿ ñè âðàò ñ äúëãèòå íîêòè íà òðèïðúñòàòà ñè äåñíèöà è ðàçðàíè ïúïêèòå èçáèëè òàì.
Î÷àêâàøå ãî äúëúã æèâîò. Ïðîñòî ïîäóøâàøå âúçìîæíîñòèòå. Ñïóñêàùèÿò ñå çäðà÷ è ìúãëàòà äðåéôóâàùà ñðåä íèñêèòå õúëìîâå ãî ïîãúëíàõà èçöÿëî.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 13.12.2013 @ 18:02:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Nickyqouo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:35:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîðîíàòà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.