Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 476
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 477

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËèöåòî
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Nickyqouo

ËÈÖÅÒÎ

Äèàíäðà Ìàðêîñ èìàøå èçêóñòâåíî ëèöå, íî òîâà íå áåøå ïðîáëåì çàùîòî íèêîé íå çíàåøå. Íèêîé íå çíàåøå çàùîòî òîâà èçîáùî íå ñè ëè÷åøå.
Âåðîÿòíî íèêîé íèêîãà íå áè ðàçáðàë çà íåéíîòî èçêóñòâåíî ëèöå, äîêàòî íå ÿ áëúñíà êàìèîí â åäíà ñëúí÷åâà, ÿñíà óòðèí. Ìÿñòîòî áå îæèâåíî, òÿ áå íà ïúò çà îôèñà, ðàáîòíîòî ìÿñòî, êîåòî áå çàñëóæèëà ñëåä äúëãè ãîäèíè íà ðàáîòà, æåðòâè è ëèøåíèÿ. Ãîëÿìî ìíîæåñòâî ÷àêàøå íà ïåøåõîäíèÿ ñâåòîôàð çà äà ïðåñå÷å óëèöàòà. Ïî òðîòîàðà ñå òúðêàëÿõà îñòàíêè îò ñàíäâè÷è è äþíåðè, ïåòíà îò ïîâðúùàíî èçëú÷âàõà òåæêà âîíÿ, êîÿòî ñå ñìåñâàøå ñ ðàçíîîáðàçèåòî îò ïèùíè óòðèííè àðîìàòè íà ñðåäíî ñêúïè ñëóæèòåëêè â ðàçëè÷íè ôèðìè è îðãàíèçàöèè. Êîãàòî ñå ïîñòàðà äà ñå ïðåäïàçè îò òðîòîàðíîòî ïèðøåñòâî, åëåãàíòíàòà ÷åðâåíà îáóâêà ñ âèñîê òîê íà Äèàíäðà ñå ïëúçíà ïî îìàçíåíèÿ ðúá íà áîðäþðà è çà äà çàïàçè ðàâíîâåñèå, òÿ áå ïðèíóäåíà äà ñòúïè äîëó íà ïëàòíîòî.
Ðàçäðúíêàíà áàíè÷àðêà ÿ áëúñíà è ïðåãàçè, âëà÷è ÿ çà êðàòêî è ñ ðÿçêî óñêîðåíèå çàäíèòå êîëåëà ÿ çàáðàõà è èçõâúðëèõà íàçàä êúì ìàñèâåí ïîæàðåí êðàí. Äèàíäðà ñå òðåñíà â íåãî ñ ãðúá, à èçêóñòâåíîòî è ëèöå îòõâðúêíà íà äâàäåñåò ìåòðà âñòðàíè. Äèàíäðà ìîìåíòàëíî ñêî÷è íà ñòðîéíèòå ñè êðàêà (ïðåêðàñíèòå è ÷åðâåíè îáóâêè áÿõà ðàçõâúðëÿíè â ðàçëè÷íè ïîñîêè), òÿëîòî è íå áå ïîñòðàäàëî ïîâå÷å îò î÷àêâàíîòî ïðè òàêîâà ïðåìåæäèå, íî âñå ïàê èçâåñòíà äåçîðèåíòàöèÿ ñúùåñòâóâàøå. Íàä ïðåêðàñíèòå è ëåêî çàìóñêóëåíè ðàìåíå ñòúð÷åøå ñúâúðøåíà øèÿ ñ àëàáàñòðîâî áÿëà êîæà, çàâúðøâàùà ñ ãëàäúê ÷óêàí, êîéòî ñ ìåòàëè÷åñêè îòáëÿñúöè îòðàçÿâàøå ÿðêèòå óòðèííè ñëúí÷åâè ëú÷è. Çàäíàòà ÷àñò íà ãëàâàòà è ñè áåøå íà ìÿñòîòî è êúäðàâà êîñà ñå ñèïåøå êàòî ïîðîé ïî áåëèòå è ðàìåíå, ïðîñòî ëèöåòî è áå îòõâðúêíàëî è ñå òúðêàëÿøå ñðåä ñòàðè âåñòíèöè è äðóãè áîêëóöè ñúáèðàùè ñå êðàé òðîòîàðà íà îòñðåùíàòà ñòðàíà íà óëèöàòà. Ëèöåòî áå ñ î÷èòå íàãîðå è ñå âçèðàøå â ñèíèòå íåáåñà. Çà êðàòêî î÷íèòå ÿáúëêè ñå âúðòÿõà êàòî îáåçóìåëè â î÷íèòå îðáèòè, íî ïîñëå îòêðèõà òÿëîòî íà Äèàíäðà â ïðîñòðàíñòâîòî è ìó ïîäàäîõà íåîáõîäèìèòå êîìàíäè è êîîðäèíàòè. Òÿëîòî, êîåòî ñå âúòðåøå è ñóåòåøå, êàòî ÷óêàíúò ñå èçâèâàøå íàëÿâî è íàäÿñíî, ñÿêàø íå ñå å ñëó÷èëî íèùî êîé çíàå êàêâî (ñÿêàø íàèñòèíà èìà ëèöå è î÷è ñ êîèòî äà ãëåäà è äà âèæäà), èçâåäíúæ ñå èçïúíà è ñ áúðçè ñêîêîâå ñå íàñî÷è êúì ëèöåòî.
Êîëè è êàìèîíè ïðîôó÷àâàõà ïî ïëàòíàòà è øîôüîðè ïñóâàõà íà âîëÿ, íî Äèàíäðà ïðèêëåêíà ãúâêàâî íàä ñâîåòî ëèöå, âçå ãî â øåïèòå ñè ñ äúëãè ïðúñòè è ãî ïîâäèãíà êúì ÷óêàíà. Ñ ìåê, äæâàêàù çâóê ëèöåòî ñå ïðèëåïè êúì çàäíàòà ÷àñò íà ãëàâàòà è ïðåâúðíà Äèàíäðà Ìàðêîñ îòíîâî â åäíî öÿëî. Òÿ âúçäúõíà îáëåê÷åíî è ïðèñòúïè ñ áîñèòå ñè êðàêà íà òðîòîàðà. Ïåøåõîäíèÿ ñâåòîôàð äàäå çåëåíà ñâåòëèíà è òúëïèòå îò äâåòå ñòðàíè íà óëèöàòà ñå âòóðíàõà çàáúðçàíè è õàîòè÷íè íàíÿêúäå è íàé-ñåòíå îòêúñíàõà âòðåí÷åíèòå ñè ïîãëåäè îò Äèàíäðà. Òÿ ïðåêîñè òðîòîàðà è ñå çàîãëåæäà ïðèïðÿíî âúâ åäíà âèòðèíà. Çàä ãúðáà è ïðåìèíàõà äâå åëåãàíòíè æåíè, õâàíàòè ïîä ðúêà, êîèòî ÷óðóëèêàõà óæ ñúâñåì íåâèííî è íåáðåæíî:
- Äà ñè èçãóáèø ëèöåòî, ïðåäñòàâè ñè, ñêúïà. Ùî çà ïðîñòàùèíà ñà òåçè ñòàðè òåõíîëîãèè, ïðåäè òðèäåñåò ãîäèíè ìè ïðåäëàãàõà òàêîâà ëèöå. Î, ðàçáèðà ñå, îùå òîãàâà ãî îòêàçàõ, íî âñå îùå äà ãè ïîëçâàò! Å, òîâà å .....ïðîñòî íÿìàì äóìè.
- Ïðàâà ñè ñêúïà, íå ñà ëè ÷óâàëè çà êâàíòîâè òåëà?! Î, áîæè÷êî, íå áèõ ïðåæèâÿëà è äåí òàêà. Òà òîâà å äúíîòî, ìèëà ìîÿ. Äú-íî-òî! Íå áèõ ãî ïðåæèâÿëà.
Äèàíäðà Ìàðêîñ ïðèãëàäè êúäðèöèòå ñè è ïðåãëúòíà òåæêî. Äîêîñíà ñòðàíèòå ñè è ñå âãëåäà â ëèöåòî, êîåòî îáè÷àøå. Äåíÿò è áå ñúñèïàí, ùå ñå íàëîæè äà ñå âúðíå ó äîìà çà äà ñå ïðåîáëå÷å è äà ïîäáåðå íîâ ÷èôò îáóâêè. Òÿ òðúãíà íà èçòîê ïî ñëúí÷åâàòà óëèöà ñ ãîðäî èçïðàâåíà ãëàâà è ñ áóöà îò ìúêà, îáèäà è ìàëêî ãíÿâ, çàñåäíàëà â ãúðëîòî è. Ñëúí÷åâèòå ëú÷è ïðåìèíàâàõà ïðåç äâàäåñåòñàíòèìåòðîâàòà äóïêà â ãðúäíèÿ è êîø è íàïè÷àõà ïëî÷êèòå íà òðîòîàðà. Ñòðàííàòà è ñÿíêà ñå âëà÷åøå ñëåä íåÿ. Ïî áóçèòå íà ëèöåòî è ñå ñòåêîõà ìàëêè ñúëçè, åäèí Ãîñïîä çíàå îòêúäå ñå áÿõà âçåëè. Äî íåÿ ñïðÿ åäíîêîëåñåí ïîëèöàé. Ëèöåòî ìó áåøå ãóìåíî è ñ ìíîãî ëîøî êà÷åñòâî. Ñëåä êàòî ÿ ãëîáè çà ó÷àñòèåòî è â ÏÒÏ, òîé è áëàãîäàðè çà ñúäåéñòâèåòî, íàòèñíà ñ ïðúñòè è èçâè íàãîðå êðàé÷åòàòà íà óñòíèòå ñè, êàòî îôîðìè óñìèâêà è ïîæåëà íà Äèàíäðà ïðèÿòåí äåí. Êîëåñàðúò ìó èçáðúì÷à òèõî è ãî ïîíåñå íàíÿêúäå. Äèàíäðà ìó ïîæåëà äà ñòàíå äâóêîëåñåí ïîëèöàé â íàé-ñêîðî âðåìå. Ïîå îòíîâî íà èçòîê ñ âîëåâà êðà÷êà è òî÷íî òîãàâà ðåçåðâíàòà õîêèíãîâà áàòåðèÿ ñå ïîâðåäè. Òÿëîòî ñïðÿ, êîëåíåòå ñå ïîäãúíàõà è ïðåêðàñíàòà Äèàíäðà ñå ñâëå÷å íà òðîòîàðà òèõî êàòî ñíîï êîïðèíà ïëúçíàë ñå îò ïðåïúëíåí ñ áàñìè ðàôò. Ëèöåòî è ñå òðåñíà íà ïëî÷êèòå è îòëåòÿ â êðàêàòà íà äâåòå òúëïè ïðåñè÷àùè óëèöàòà â ñðåùóïîëîæíè ïîñîêè. Ñòîòèöè êðàêà ðèòàõà è íàñòúïâàõà ëèöåòî, íî òîâà âå÷å íÿìàøå íèêàêâî çíà÷åíèå, çàùîòî ðåçåðâíàòà áàòåðèÿ íà Äèàíäðà áå îòêàçàëà. ×èïúò ñ æèâîòà è áå èçòðèò è ðåöèêëèðàùèòå ìàøèíè âå÷å áÿõà íà ïúò êúì çàìúðñåíàòà òî÷êà. Êîãàòî òúëïèòå îòìèíàõà, ëèöåòî íå ìîæåøå äà ñå îòëè÷è îò ïàð÷åòàòà îëèãàâåíè îñòàíêè îò äþíåðè íàñåëÿâàùè òðîòîàðà.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.11.2013 @ 23:51:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Nickyqouo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 07:36:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ëèöåòî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.