Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 489
ХуЛитери: 3
Всичко: 492

Онлайн сега:
:: malovo3
:: Marisiema
:: Teoman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСливово
раздел: Хумор и сатира
автор: geostal

Хубаво е нашето село, много китно, полупланинско, на припек, с красиви двуетажни къщи, с големи сливови градини, които пролетно време се белеят отдалече, а пчелите жужат ли, жужат.
На 40 километра е общинският център, имаме си хубав път, откакто на власт е новото правителство. Дворовете ни са пълни със стока: овце, кози, кокошки…Само едно си нямаме – мъже! Война да бе минала, пак щеше да има повече, а то сега тук-там по някой старчок и толкова сме я закъсали, че и кметският наместник – жена.
Аз съм Неделя, викат ми накратко Деля. Какво село беше само – пълно с живот, а сега на нашата улица сме останали само жени между 45 и 60 години. Аз и съседката отсреща сме най-младите. Вдовици сме всичките, сами като кукувици. Отидоха си мъжете ни от пустата сливовица, постоянно клечаха в казанджийницата, пък първак, пък двойна преварка – да и се не види и пукницата дано! Тя ги затри! Викам на моя:” Мъжо бре, разреждай я с водица да не ти гори джигера…” А той ми вика: “Дельо, ти си глей кухнята и пилците по двора, с моята ракия не се занимавай!” Пък взеха да ходят в кръчмата да си се хвалят кой колко изкарал, каква изкарал, пък дегустират и така ден след ден, година подир година: “ Ха, наздраве, ха, наздраве!” и накрая в трапа. До кого ли не писахме тогава да забранят казаните, да не ни се погубват мъжете, но уви – Демокрация било, свободният избор - на свободния човек. Отрови ги проклетницата и останахме сами.Обезмъжи се селото. Сама жена за никъде, мъжка ръка трябва за всичко. И за работа, и за под юргана да те подхване. Оттогава мъж не съм имала, лягай, ставай – все сама. Като гледам тия турски сериали как се прегръщат, как се целуват, иде ми да вия като вълчица, ама ще разлаем кучетата, ако всички по улицата завием. По селото нищо пристало, нали ви рекох…Оня ден, като отидох до магазина за хляб, гледам седи дядо Петър, подпира се на бастуна и се кокори срещу мене, сетне ме огледа и отзад и въздиша един такъв…Взел – дал, на 70 години е, дето се вика, “оная му работа е залепнала за гъза”, ама и той душа носи, мерак…
Един ден викам на съседката да се поразходим до града, да пием по кафе, да се огледаме, свят да видим и той нас да види. Отидохме, гражданите добре си живеят, мъжки свят много, млади, хубави, дето се вика, за гражданките има богат избор, напълни ни се окото, тръгнахме да се прибираме и в една малка уличка чета, че наблизо има магазин за сексиграчки. Викам на съседката, Гина се казва, да ме изчака само за секунда да погледна един магазин за блузи, а тя влезе в едно хранително магазинче. Като се оглеждах да не ме види някой, бързо се шмугнах в магазина, младежът много любезно ми предложи различни артикули, купих набързо един и цялата почервеняла излязох навън, а след малко и Гинчето се показа от магазина. Рекох и, че не съм си харесала блуза, а стомахът ми пърха ли, пърха….Какво се усмихвате, всеки своите нужди познава най-добре! Да не би вие да не мастурбирате, а!
Един ден се събрахме жените в читалището и кметската наместничка и умуваме какво да сторим при тая липса на мъже в селото. Решихме да напишем писмо до Премиера, белким ни разреши проблема. Имаме една парясана даскалица, раннопенсионирана, та и викам да драсне едно писъмце до нашия любимец, като се съобрази с изискванията на стила. Написа го и го пратихме. След около два месеца “кметицата” ни събра и вика, че Той ще идва в общинския център и ще скокне до нашето село, така че да подготвим читалището, да уведомим всички хора, да помислим за някаква почерпка. Велико събитие, защото още от Татово време, не ни беше спохождала висока персона. Заедно с Премиера щял да бъде и министърът на регионалното развитие. Нека да дойдат и да видят в Сливово какви сливи са останали и какво може да се направи за в бъдеще.
Когато пристигнаха с черните коли, Той слезе пръв – хубав, напет, мъжествен, почерпихме го с хляб и мед и му подарихме една бутилка отлежала сливовица. В читалището питахме, отговаряха ни, обясняваха ни, че наготово нищо не могат да ни осигурят, а трябва да запретнем ръкави и да работим по проекти за развитие на малките населени места, да направим къщи за гости, да популяризираме местната сливовица и местните сливи и така ще дойдат инвестиции, включително и мъже на различна възраст и за всякаква употреба. В заключение ни казаха, че Европейският съюз дава пари, но иска да положим усилия. Да направим самодейни състави – певчески хор, народни танци, да изнасяме представления по различни краища, така ще бъдем забелязани и ще бъде популяризирано Сливово. Премиерът лично се ангажира да разбере в кое село в страната съотношението между мъжете и жените е в полза на първите и ще ни съдейства за побратимяването между двете села, като изтъкне всичко положително, което е видял тук. С две думи: инициативност и контакти.
……………………………………………………………………………………………….
Сега да ви се похваля, че започнахме работа по един проект с работно заглавие: “ Да спасим мъжете – този изчезващ вид!” Приемаме и други предложения на адрес: П.К. село Сливово! Наздраве!

" Очи към себе си" - 2013 г.


Публикувано от alfa_c на 02.04.2013 @ 15:07:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   geostal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 10:53:30 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Сливово" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сливово
от kameja на 03.04.2013 @ 18:02:23
(Профил | Изпрати бележка)
Добър хумор, тук и в " Лика- прилика".


Re: Сливово
от geostal на 27.04.2013 @ 21:01:31
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за прочита и за коментара. Хубави празници!

]