Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 735
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 739

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: tehnomobi
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà 8
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

Íå ãîâîðåõà ìíîãî, äîêàòî ïúòóâàõà êúì Áóðãàñ. Ïîòúíàëà â ìèñëèòå ñè, Áîðÿíà ñå óñìèõâàøå ðàçñåÿíî íà îïèòèòå íà Ïåòúð äà ÿ çàïðèêàçâà. ßâíî ñúçíàíèåòî è ñå ëóòàøå, òúðñåéêè îòãîâîðè íà ñúùèòå âúïðîñè, ñ êîèòî ñå áîðåøå òîé.
Ðàçáèðàøå, ÷å äîñåãà ñà ïîäöåíÿâàëè ìàùàáà íà ñúáèòèÿòà, êîåòî â êðàéíà ñìåòêà äîâåäå äî ñìúðòòà íà ïðîôåñîðà. Íåî÷àêâàíî, íàèñòèíà, íî íåîáðàòèìî. Çà íåãî íÿìàøå ñúìíåíèå, ÷å òîâà ñà ñúùèòå õîðà, êîèòî áÿõà âçåëè ïëî÷àòà ñ áàðåëåôà íà Õåðîñ. Áîðÿíà ïðîâåðè ñàêà ñ äðåõèòå ñè, íî ñàìî ïîòâúðäè ëèïñàòà íà ôëàíåëêàòà ñ àíãëèéñêèÿ íàäïèñ.
Ïúòÿò ñå âèåøå â øèðîêà äúãà, ñëåäâàéêè èçâèâêàòà íà Ñîçîïîëñêèÿ Çàëèâ, â öåíòúðà íà êîéòî, ñÿêàø ñïåöèàëíî ïîñòàâåí, èçïúêâàøå ñèëóåòà íà îñòðîâ Ñâåòè Èâàí. Ðàâíèòå ïîëåòà îòëÿâî íà ïúòÿ, çàåòè îò îáøèðíè ëîçîâè ìàñèâè, ïîñòåïåííî ñå èçäèãàõà è ïðåìèíàâàõà â ñòðúìíèòå ñêëîíîâå íà Áàêúðëúêà - íàé-âèñîêàòà ÷àñò íà åäèí îò òðèòå ðèäà íà Ñòðàíäæà ïëàíèíà.
- Åòî ãî – êèìíà íàòàì Ïåòúð, - âúðõúò íà çåìÿòà.
Áîðÿíà õâúðëè ðàçñåÿí ïîãëåä.
- Òîâà ëè?
- Äà, òîâà òðÿáâà äà å. Áàêúðëúêà, íàé-âèñîêèÿ âðúõ â áëèçîñò äî îñòðîâà.
Íå áåøå ïðîñòî ïî-âèñîê îò îñòàíàëèòå. Çàáóëåí â ñóòðåøíàòà ìàðàíÿ, òîé íàèñòèíà ïðèëè÷àøå íà êðàÿ íà çåìÿòà, çàáèò â íåáåòî. Ñúñ ñâîèòå 376 ìåòðà çíà÷èòåëíî ïðåâèøàâàøå îêîëíèòå âúçâèøåíèÿ. Èçòî÷íèÿò ñêëîí, òîçè êúì ìîðåòî, ñå ñïóñêàøå ñòðúìíî íàäîëó, íåïîñðåäñòâåíî ïîä íàé-âèñîêàòà òî÷êà, êàðàéêè ãî äà èçãëåæäà íåïðèñòúïåí è âðàæäåáåí. Ïåòúð ìîæåøå ÿñíî äà ñè ïðåäñòàâè êàê å èçãëåæäàë â î÷èòå íà äðåâíèòå îáèòàòåëè íà òåçè çåìè.
- Ñâåòè Èâàí íàèñòèíà ïðèëè÷à íà îêî â ìîðåòî – êàçà Áîðÿíà, çàðåÿëà ïîãëåä êúì îñòðîâà.
- Ìíîãî èíòåðåñíî, íàëè?  öåíòúðà íà çàëèâà, òî÷íî êàòî èðèñ... Ìîæåì ëè äà ñìå ñèãóðíè, ÷å ñòàâà âúïðîñ çà íåãî?
- Íåñúìíåíî – îòâúðíà Áîðÿíà. – Íà íåãî ñà îòêðèòè îñòàíêè îò õðàìîâå, íàäãðàæäàíè åäèí íàä äðóã â ïðîäúëæåíèå íà âåêîâå.
- Çàòîâà å ñâåùåí? – ïðåäïîëîæè Ïåòúð.
- Äà, îñâåí òîâà ïðåç IV – III âåê ïðåäè Õðèñòà òàì å èìàëî ñòàòóÿ íà Àïîëîí, âèñîêà òðèíàäåñåò ìåòðà.
- Êàêâî îáùî èìà Àïîëîí? Íàëè ãîâîðèì çà Õåðîñ? – ïðîäúëæè äà ïèòà òîé, êàòî ñå íàäÿâàøå äà èçìúêíå Áîðÿíà îò ìðà÷íîòî ñúñòîÿíèå, â êîåòî ïîòúíà ñëåä ðàçãîâîðà ñ ïîëèöàÿ.
- Äà, òàêà å, íî ïðîöåñúò íà åëèíèçàöèÿ íà òðàêèòå å âêëþ÷âàë ïîäìÿíà íà íåóïðàâëÿåìèòå âàðâàðñêè òðàêèéñêè áîãîâå ñ ïîçíàòè è äîáðîíàìåðåíè. Òîâà å äîáðå èçâåñòåí ïîõâàò çà ïðåòîïÿâàíå è êóëòóðíà àáñîðáöèÿ.
- Êàòî Àïîëîí.
- Òî÷íî. Êàòî Àïîëîí. Äà íå ìèñëèø, ÷å Îñìàíñêàòà Èìïåðèÿ èëè Êîìóíèñòèòå ñà èçìèñëèëè ïðîïàãàíäàòà è ñèíêðåòèçìà, êàòî èíñòðóìåíò çà ìàíèïóëèðàíå íà ìàñèòå?
- Å, äå, õàéäå ñåãà... ×åë ñúì Ìàêèàâåëè, ìîãà äà íàïðàâÿ âðúçêà – óñìèõíà ñå êúì íåÿ Ïåòúð.
- Âñúùíîñò èìà òåîðèè, êîèòî çà ñúæàëåíèå å òðóäíî äà áúäàò ïîäêðåïåíè ñ íåùî ïîâå÷å îò äîáðî æåëàíèå, ÷å èìåííî òðàêèéñêèòå è ïåëàñãèéñêèòå áîæåñòâà ïîñòåïåííî ïðåìèíàâàò â äðåâíîãðúöêèòå, êîèòî âñè÷êè ïîçíàâàò.
- Íàèñòèíà?
- Äà, Çàãðåé, Ñàáàçèé, òîâà ñà ïúðâèòå èìåíà íà Äèîíèñ, íàïðèìåð.
- Ìíîãî áîãîâå, ìíîãî íåùî – îïèòà äà ñå ïîøåãóâà Ïåòúð.
- Íå ñà ìàëêî, äà.
- È íà íàøèÿ ñâåùåí îñòðîâ èìà ïî ìàëêî îò âñè÷êè.
- Îñòàâà äà ìó ñå ïîêëîíèì îò Áàêúðëúêà – óñìèõíà ñå Áîðÿíà çà ïðúâ ïúò îòêàêòî áÿõà òðúãíàëè.
- Êàê ùå íàìåðèì îíîâà, êîåòî òúðñèì, êàòî äîðè íå çíàåì êàêâî å?
- Ñíîùè ìèñëèõ çà òîâà.
- Àç ñúùî – êàçà Ïåòúð. – Ïëî÷àòà ñ Õåðîñ íå ñëó÷àéíî áåøå äî íàäïèñà.
- Äà, à è îíîâà, êîåòî êàçà ïðîôåñîðà... – ñïðÿ çà ìîìåíò Áîðÿíà è ñâè óñòíè ñ áîëåçíåíî èçðàæåíèå. – Òîâà, êîåòî òîé êàçà áåøå, ÷å äóìèòå Õåðîñ è Áîã ìîãàò äà ñå çàìåíÿò. Çà íåãî íÿìàøå ñìèñúë òîãàâà, íî òîé íå çíàåøå çà ïëî÷àòà ñ áàðåëåôà.
- Äààà.. – ïðîòî÷è Ïåòúð. – Òîåñò Õåðîñ ùå òå âîäè.
- Òî÷íî.
- Êúäå, îáà÷å?
- Íå çíàì... íî ìíîãî èñêàì äà ðàçáåðà – âèäÿ â î÷èòå è ñòóäåíà ðåøèòåëíîñò, êîÿòî ìó ïîäñêàçà, ÷å òÿ íå èñêà óáèéñòâîòî íà ïðîôåñîðà äà îñòàíå íàïðàçíî.
- Òîåñò, òðÿáâà äà òúðñèì íåãîâ îáðàç íÿêúäå ïî ñêàëèòå íà âúðõà. Íå ñúì ÷óâàë òàì äà èìà íåùî ïîäîáíî, äîñåãà îòäàâíà äà áåøå îòêðèòî.
- Ìîæå è äà å...
Ïåòúð íå ìîæåøå äà íå ñå ñúãëàñè ñ íåÿ. Òîé ñúùî áåøå ìèñëèë âúðõó âúçìîæíîñòòà äà âúðâÿò ïî ñëåäèòå íà íåùî, êîåòî âå÷å å îòêðèòî èëè óíèùîæåíî. Íî òîãàâà çàùî îíåçè áèõà ïðåñëåäâàëè ïëî÷àòà ñ òàêàâà öåëåóñòðåìåíîñò? Íå ñïèðàõà ïðåä íèùî, äîðè óáèéñòâî. Íå ñå âðúçâàøå.
- Âñúùíîñò íà òîçè âðúõ, à è íà ïîâå÷åòî íàîêîëî ñà îòêðèòè îñòàíêè îò òðàêèéñêè ñåëèùà, êîèòî íèêîé íå å ðàçðàáîòâàë – âìåòíà Áîðÿíà. – Ñàìî îíîâà íà Áàêúðëúêà å ðàáîòåíî çà êðàòêî, ìèñëÿ â êðàÿ íà 70-òå ãîäèíè.
- Çíà÷è îòèâàìå íà ïðàâèëíîòî ìÿñòî – çàêëþ÷è Ïåòúð.
- Äà, íî... íåêà äà ðàçáåðåì êàêâî ñå å ñëó÷èëî ñ ïðîôåñîðà. Àç ñúì çàïîäîçðÿíà, çàáðàâè ëè?
- Íå ñúì, îñâåí òîâà íå ñè çàïîäîçðÿíà, íÿìà êàê, èìàø íåïîêëàòèìî àëèáè.
Áîðÿíà ñâè ðàìåíå.
- Àêî ìó ïîâÿðâàò. Íàé-ìíîãî äà òå èçêàðàò ñúó÷àñòíèê.
- Ìèñëèø ëè, ÷å òðÿáâà äà ðàçêàæåì âñè÷êî? – ïîãëåäíà ÿ òîé.
- Òè ëóä ëè ñè? – çàâúðòÿ ñå êúì íåãî. – Íèêàêâî êàçâàíå, ñàìî òîâà íè ëèïñâà. Íå èñêàì íÿêàêâè òúïè ïîëèöàé äà ìè ñå ìîòêàò èç êðàêàòà è äà óíèùîæàâàò âñè÷êî, äî êîåòî ñå äîêîñíàò.
- À îíåçè?
- Çíàåø ëè êîè ñà? – îòâúðíà òÿ ñ âúïðîñ.
Ïåòúð âäèãíà âúïðîñèòåëíî âåæäè.
- Ìè êàòî íå çíàåì íèòî êîè ñà, íèòî êàêâî èñêàò, ñ êàêâî ùå ïîìîãíåì íà ðàçñëåäâàíåòî? – ïðîäúëæè Áîðÿíà.


***

Ïðåç øèðîêî îòâîðåíèåòå ïðîçîðöè â êàíöåëàðèÿòà íà ðàçñëåäâàù ïîëèöàé Âàëåðè Ïåòêîâ íàõëóâàøå øóìúò íà ãðàäà. Çà ñúæàëåíèå, òîé áåøå åäèíñòâåíîòî íåùî, êîåòî íàõëóâàøå îò òàì, îñâåí ïðàõîëÿêà.
Âúïðåêè æåãàòà, ðèçàòà ñ äúëãè ðúêàâè, êîÿòî Ïåòêîâ íîñåøå, áåøå çàêîï÷àíà ïî÷òè äî ãîðå, êàòî ñàìî íàé-ãîðíîòî êîï÷å – òîâà íà ÿêàòà – ñòîåøå ðàçêîï÷àíî è ïîçâîëÿâàøå ìàëêî ñâîáîäà. Ìîæå áè â ñðåäàòà íà ÷åòèðèäåñåòòå ñè ãîäèíè, ñ ìàçíà, íåâ÷åñàíà êîñà, òîé èìàøå óìîðåí è ïîòèñíàò âèä. Òîðáè÷êèòå ïîä î÷èòå, çàåäíî ñ áëåäàòà ïðîçðà÷íà êîæà, çàãàòâàõà çà ÷îâåê, êîéòî íå âîäè àêòèâåí æèâîò èçâúí ðàáîòàòà ñè.
Ïîëóèçëåãíàò â êîæåí ñòîë ñ âèñîêà îáëåãàëêà, òîé ëåêî ïîòðîïâàøå ñ äúëúã çàîñòðåí ìîëèâ ïî áþðîòî, äîêàòî ñëóøàøå Áîðÿíà.
- ...èìàìå ñâèäåòåëè, ðàçáèðà ñå, ðåñòîðàíòúò áåøå ïúëåí – çàâúðøè òÿ.
-  êîëêî ÷àñà ãî íàïóñíàõòå? – ïîïèòà Ïåòêîâ, áåç äà ïðîìåíÿ ïîçàòà ñè.
- Íå ïîìíÿ òî÷íî... êúì ïîëóíîù. Ìîæå áè ìàëêî ïî-ðàíî.
- Êàêâî íàïðàâèõòå ñëåä òîâà?
- Ïðèáðàõìå ñå, íî òàì... – ïîêîëåáà ñå Áîðÿíà, – âèäÿõìå, ÷å íÿêîé å âëèçàë è íàåõìå áóíãàëî, íàäîëó ïî áðåãà.
- Êàê ðàçáðàõòå, ÷å íÿêîé å âëèçàë? – ìîëèâúò ïðîäúëæàâàøå äà ïîòðîïâà.
- Âðàòàòà áåøå îòâîðåíà – íàìåñè ñå Ïåòúð.
- Îòâîðåíà... Çàùî íå ñå îáàäèõòå â ïîëèöèÿòà?
- Çàùîòî òîãàâà íå çíàåõìå, ÷å íåùî ëèïñâà. Ìèñëåõ, ÷å õëàïåòà îò ëåòóâàùèòå ñà âèäÿëè çàïóñíàòà êúùà è ñà ðåøèëè äà èãðàÿò â íåÿ – Ïåòúð ãî ãëåäàøå îòêðèòî â î÷èòå. – Åäâà ñëåä êàòî êàçàõòå çà ôëàíåëêàòà ðàçáðàõìå, ÷å ÿ íÿìà.
Ìîëèâúò ñïðÿ çà ìîìåíò, ïîñëå ïàê ïðîäúëæè.
- Êîãà íàåõòå áóíãàëîòî?
- Êúì äâà ÷àñà, ìîæå áè ìàëêî ïî-êúñíî.
- Çàùî âè îòíå òîëêîâà âðåìå?
- Çàùîòî â ðàçãàðà íà ñåçîíà íèêàê íå å ëåñíî äà ñå íàìåðè ñâîáîäåí õîòåë – òîâà áåøå èñòèíà è ãëàñúò íà Ïåòúð íå òðåïíà.
- Çàùî íå îñòàíàõòå â êúùàòà? Âèå èçãëåæäàòå ñèëåí ìúæ, íÿêàêâè õëàïåòà íå áèõà âè ïðèòåñíèëè, ïðåäïîëàãàì – ïîãëåäíà ãî Ïåòêîâ.
- Àç íå èñêàõ – êàçà Áîðÿíà. – Áåøå ìå ñòðàõ äà îñòàâàì òàì, õëàïåòà èëè íå, àç ñúì æåíà.
- Äà, ðàçáèðàì – êàçà ìúæúò è ñå íàìåñòè èçïðàâåí â ñòîëà. – Êàêâè ñà âàøèòå îòíîøåíèÿ?
- Ñ Ïåòúð ëè? – ïîïèòà òÿ. – Íèêàêâè, ïðèÿòåëñêè, ñúó÷åíèöè ñìå.
- Èñêàòå äà êàæåòå, ÷å íîðìàëíî ïðåêàðâàòå âå÷åðèòå ñè ñúñ ñúó÷åíèê, ÷èñòî ïî ïðèÿòåëñêè, äàëå÷ îò ãðàäà, â ðîìàíòè÷íà îáñòàíîâêà?
- Òî÷íî òîâà âè êàçâàì, äà – íàòúðòè Áîðÿíà è çàïî÷íà íåñúçíàòåëíî äà òðîïà ñ êðàê ïî ïîäà.
- Âèæòå, äîéäîõ ïî òúæåí ïîâîä â ñòðàíàòà, èìàõ íóæäà îò ïðèÿòåë, ñ êîãîòî äà ðàçãîâàðÿì – îáÿñíè Ïåòúð. – Íå ñå áÿõìå âèæäàëè îòäàâíà...
- È ñå îáàäèõòå íà Áîðÿíà?
- Äà.
- À êàêâè ñà îòíîøåíèÿ âè ñ ïðîôåñîð Íèêîëîâ? – ïîïèòà Ïåòêîâ è ñå îáúðíà êúì Áîðÿíà.
- Ïðîôåñèîíàëíè, êàêâè äðóãè – îòâúðíà òÿ. – Òîé áåøå ìîé ïðîôåñîð â óíèâåðñèòåòà. Ãîâîðèì ïî ðàáîòà.
- Ìäàà.. – ñúãëàñè ñå Ïåòêîâ è ñå îáúðíà êúì Ïåòúð. – À âèå êàêâè îòíîøåíèÿ èìàòå ñ ïðîôåñîðà?
- Íèêàêâè – âäèãíà ðàìåíå Ïåòúð, äîêàòî ãëåäàøå äîçíàòåëÿ â î÷èòå, - íå ãî ïîçíàâàì.
- Äîáðå...
- Ùå íè êàæåòå ëè êàêâî ñå å ñëó÷èëî? – ïîïèòà Áîðÿíà ïëàõî.
- Ïðîôåñîðúò å óáèò, ïî îñîáåíî æåñòîê íà÷èí – îòãîâîðè òîé ðÿçêî è õâúðëè ìîëèâà íà ìàñàòà. – Áèõòå ëè ìè êàçàëè êîãà çà ïîñëåäåí ïúò ãî âèäÿõòå?
- Íííå ïîìíÿ... – çàåêíà òÿ, - áåøå ïðåäè äà çàìèíà íà ðàçêîïêèòå.
- Êúäå ñå âèäÿõòå?
- Â Ñîôèÿ, àç òàì æèâåÿ.
- Ïèòàì êúäå, ó âàñ, ó òÿõ... – ãëåäàøå ÿ íàñòîé÷èâî â î÷èòå.
- Íå ïîìíÿ... - Ïåòúð çàáåëÿçà, ÷å Áîðÿíà ñå èç÷åðâÿâà.
- Íàèñòèíà?
Òÿ ñàìî êèìíà.
- Îòêîãà èìàòå âðúçêà ñ íåãî?
Áîðÿíà ñåäåøå íàâåëà ãëàâà êúì ïîäà, áåç äà ïîìðúäâà. ×åðâåíèíàòà ñå çàáåëÿçâàøå ÿñíî ïî ëèöåòî è âðàòà è.
- Îùå äîêàòî áÿõ ñòóäåíòêà, òîãàâà çàïî÷íà... – ïðîìúëâè.
Ïåòúð çÿïíà.
- Ìîëÿ âè, ðàçáåðåòå, íå å íåùî ñåðèîçíî, æåíà ìó íå òðÿáâà äà íàó÷àâà – îïèòà äà êàæå Áîðÿíà, íî îñúçíà êîëêî íåëåïî çâó÷è.
- Íå ìîãà äà âè îáåùàÿ òîâà – îòãîâîðè Ïåòêîâ.
- Êàê ðàçáðàõòå?
- Ãîñïîæèöå Êàçàêîâà, òîâà ìè å ðàáîòàòà, äà ðàçáèðàì ðàçíè íåùà – óìîðåíî âúçäúõíà Âàëåðè. – Ðàçêàæåòå ìè, òðÿáâà äà çíàì âñè÷êè ïîäðîáíîñòè.
- Íÿìà íèùî çà ðàçêàçâàíå, àç áÿõ ñòóäåíòêà, ïîääàäîõ ñå íà ÷àðà ìó. Ïàçåõìå âñè÷êî â òàéíà, çàùîòî ... çàùîòî òàêà èñêàøå òîé. Ìîæåòå äà ñè ïðåäñòàâèòå êàêâî áè ñå ñëó÷èëî ñ êàðèåðàòà ìó, àêî ñå ðàç÷óå – âäèãíà ãëàâà òÿ.
- Ñëåä êàòî çàâúðøèõ, èìàøå ïåðèîä, â êîéòî íå ñå âèæäàõìå, çà äúëãî. Ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè çàïî÷íà îòíîâî, íî òîé ïðåöåíè, ÷å ìè ïðå÷è äà íàìåðÿ æèâîòà ñè – Ïåòúð äîëîâè ãîð÷èâèíàòà â ãëàñà è, – çàòîâà ðåøè äà íå ñå ñðåùàìå ïîâå÷å. Ïîíå íå... íå ïî òîçè íà÷èí...
Îòíîâî íàâåäå ãëàâà êúì ïîäà, ñ î÷è ïúëíè ñúñ ñúëçè. Ïåòúð èñêàøå äà ñå ïðîñåãíå è äà ÿ ïðåãúðíå, äà ÿ óñïîêîè íÿêàê. Ñåãà ðàçáèðàøå îíîâà ñúðåâíîâàíèå, îíàçè íóæäà äà ñå äîêàæå ïðåä ïðîôåñîðà, êîåòî çàáåëÿçà ó íåÿ. Êàêòî è óêëîí÷èâèÿò îòãîâîð, êîãàòî ïîïèòà äàëè å ñàìà.
Áîðÿíà õâàíà ëèöåòî ñè â ðúöå.
- Íå ñúì àç, íÿìàì íèùî îáùî ñúñ ñìúðòòà ìó. Àç ãî... îáè÷àõ... íå áèõ ìîãëà äà íàïðàâÿ íåùî ïîäîáíî.
- Âÿðâàì âè – îòãîâîðè ïðîñòè÷êî Ïåòêîâ.
Òÿ ðÿçêî âäèãíà ãëàâà è ãî ïîãëåäíà ñ íåäîóìåíèå. Âëàæíèòå è î÷è áëåñòÿõà.
- Ïðåãëåäàõìå çàïèñèòå íà êàìåðèòå îò õîòåëà çà ïåðèîäà, êîéòî íè èíòåðåñóâà. Íà òÿõ íå ñå âèæäàò æåíè – ïðîäúëæè òîé. – Îñâåí òîâà, âèå ... íå áèõòå ìîãëè äà èçâúðøèòå òîâà, ÷èñòî ôèçè÷åñêè.
- À ôëàíåëêàòà è êàðòàòà? – ïîïèòà Áîðÿíà.
Ïåòêîâ âçå ìîëèâà, êîéòî ëåæåøå íà áþðîòî è çàïî÷íà äà ïî÷óêâà ñ ãóìè÷êàòà ïî ïëîòà.
- Òâúðäèòå, ÷å ñòå áèëè çàåäíî ïðåç öÿëàòà íîù?
- Äà – ïîòâúðäè òÿ.
- Èíôîðìàöèÿòà îò êëåòêàòà íà ìîáèëíèÿ îïåðàòîð, â ÷èéòî ðàéîí ïîïàäà áóíãàëîòî ïîêàçâà, ÷å íàèñòèíà å áèëî òàêà – ñúãëàñè ñå Ïåòêîâ. – Òåëåôîíèòå âè ñà ñå íàìèðàëè â íåéíàòà çîíà ïðåç öÿëàòà íîù.
- Åòî, âèæäàòå ëè? Çàùî å òîçè öèðê òîãàâà – îïèòà äà ïðîòåñòèðà Áîðÿíà.
- Ìîìåíò... Êàçàõ, ÷å òåëåôîíèòå âè ñà ñå íàìèðàëè òàì... Îñâåí òîâà, âèå òâúðäèòå, ÷å ñòå ñïàëà ïðåç íîùòà...
Ãóìè÷êàòà íà ìîëèâà óñêîðè ÷åñòîòàòà íà ïî÷óêâàíèÿòà ïî ãëàäêàòà ïîâúðõíîñò íà çàõàáåíîòî áþðî.
- Â ìåí ëè ñå ñúìíÿâàòå? – äîñåòè ñå Ïåòúð.
- Ðåâíîñòòà å ÷óäåñåí ìîòèâ çà óáèéñòâî, áèõòå ñå ó÷óäèëè, àêî çíàåòå êîëêî ÷åñòî å è îñíîâåí.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 12.02.2013 @ 18:09:26 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 15:20:30 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçãóáåíà èñòèíà 8" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà 8
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 12.02.2013 @ 19:56:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî âñè÷êè êàíîíè íà êðèìèíàëåòî å íàïèñàíî, ïîçäðàâè!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 8
îò secret_rose íà 12.02.2013 @ 20:02:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Îõ, êàê èçâåäíúæ îáðúùàø íåùàòà è âìúêâàø íåî÷àêâàíè ñòðåëè÷êè :))
Ìíîãî å èíòåðåñíî. Î÷àêâàì ïðîäúëæåíèå.


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 8
îò libra íà 13.02.2013 @ 08:47:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñëåäÿ ãî ñ èíòåðåñ è î÷àêâàì ïðîäúëæåíèå :)
ïîçäðàâ :)