Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 775
ХуЛитери: 0
Всичко: 775

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомарджията- II- 59 и 60
раздел: Романи
автор: ATROPA

59.
Преди да изпаднат в безсъзнание, Слушка и Непо пробиха с острите си муцуни повърхността на водата и жадно отвориха уста за да поемат с ноздрата си, която се намира в горната част на главата им, въздух. Белите им дробове се напълниха с кислород и издадоха радостни звуци, които още повече обезпокоиха трите гларуса, които разтвориха криле и литнаха.
Когато делфините се съвзеха останаха много учудени, че срещат отново гларуси и дори забелязаха с острото си зрение, което превъзхожда няколкократно човешкото, че имат общи черти с двата гларуса, които бяха с техните приятели. И може би имат някаква роднинска връзка, за което мислеха да ги попитат, но първо решиха да ги успокоят, след като разбраха, че бяха ги разтревожили. И им изпратиха миролюбиви сигнали, чрез издаване на пискливи звуци, наподобяващи свиркане. Гларусите не за първи път общуваха с делфини и веднага ги разбраха. Отговориха им с два последователни грака и кацнаха до тях.

60.
Делфините направиха няколко обиколки на острова, по средата на който се намираше обвитият в сияние, златен ковчег с двата златни херувима и като се наиграха с няколко подскока спряха до гларусите и с положени на брега глави ги попитаха: „Какво правят тук ?“ Гларусите им разказаха накратко историята си и останаха много доволни, когато делфините им казаха, че тяхната дъщеря и сестра, заедно с любимия си е дошла да ги търси, но и те заедно с едно момиче и момче са останали в плен на пещерата, защото както и при тях прилива е започнал по-рано и водата е закрила входа и сега ще се открие чак след една година. Но да не се тревожат, защото те щели да измислят нещо. Единствения въпрос, който ги безпокоял в момента бил, дали могат да си намерят храна, защото досега по пътя си не срещнали нито една риба. А и не се знае дали могат да се върнат по същия път в морето. Гларусите им отговориха, че те също миналата година, докато стигнат до Подземния град, едва не са умрели от глад. Но и те сега не били сигурни дали ще могат да се върнат в него след като вече два дни се лутат. И на няколко пъти след сложната плетеница от входове и изходи се озовавали в тази огромна зала. И незнайно защо нещо ги привличало към този златен сандък, но когато се опитвали да достигнат до него, сякаш били удряни от гръм. А имали чувството, че вътре има храна. Слушка и Непо погледнаха към обвития в сребристо сияние ковчег и използваха ехолокаторната си система, като отправят към него ултразвуци, за да разберат какво има в него. И резултата не закъсня ! В него наистина имаше храна.
Въпроса беше как може да се достигне до нея!?!??


Публикувано от hixxtam на 04.02.2013 @ 12:25:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ATROPA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:31:43 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Комарджията- II- 59 и 60" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Комарджията- II- 59 и 60
от kasiana на 04.02.2013 @ 16:19:26
(Профил | Изпрати бележка)
Най-после на въздух!!!!! С какво ли ще ни изненадаш пък сега?
Чакам с нетърпение продължението!!!

Поздрави:)))