Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 755
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 755

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐàçâîä
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: geostal

Ìèõàë Ìèõàëåâ, äðåáåí ÷èíîâíèê, äðåáåí íà ðúñò, ñ ìàëêè òúíêè ìóñòà÷êè, ñåìååí îò 20 ãîäèíè. Æåíà ìó, 45-ãîäèøíà ðóñêèíÿ, Íàòàøà Ìèõàëåâà, ïî áàùà – Áåçñìåðòíàÿ. Ìèõàë ÿ äîêàðà ïðåäè ãîäèíè îò áèâøèÿ Ñúâåòñêèÿ ñúþç, òîãàâà ìëàäè÷êà, êðåõêà êàòî áðåçè÷êà, ñúñ ñèíè êàòî ÷èñòî íåáå î÷è è ðóñè êîñè. Îò âñè÷êî òîâà ñåãà áÿõà îñòàíàëè ñàìî î÷èòå, íî è òå íå áÿõà âå÷å ñúùèòå…Ã-æà Ìèõàëåâà áåøå áåçðàáîòíà îò N-áðîé ãîäèíè.
Òîçè äåí ãîñïîäèí Ìèõàëåâ ñå ðåøè, èçêà÷è áàâíî òðèòå åòàæà íà ñãðàäàòà, ïîãëåäíà äúëãèÿ íåóãëåäåí êîðèäîð è ïëàõî çàïðèñòúïÿ ïî íåãî, ïîãëåæäàéêè âðàòèòå âäÿñíî è òàáåëêèòå ïî òÿõ. Íàé-ïîñëå ñå ñïðÿ ïðåä åäíà îò òÿõ è ïðî÷åòå:” Àäâîêàò – Íàäåæäà Åëïèäîâà – áðàêîðàçâîäíè äåëà” Ïî÷óêà íà âðàòàòà âíèìàòåëíî, ïî÷àêà äà ìó îòâúðíàò îòâúòðå, äåëèêàòíî îòâîðè, ïîçäðàâè ïî÷òèòåëíî è ñå çàãëåäà â æåíàòà, ñåäÿùà çàä áþðî, íà êîåòî èìàøå ìîíèòîð è äóçèíà ïàïêè, õèìèêàëè, äâà ìîáèëíè àïàðàòà ÷èííî ñòîÿõà îòãîðå, à îòñòðàíè èìàøå ñòàöèîíàðåí òåëåôîí, ñòàðèííà èçðàáîòêà.
Àäâîêàò Åëïèäîâà ãî ïîêàíè äà ñåäíå, òÿ áåøå æåíà íà çðÿëà âúçðàñò, òúìíîîêà, ñ êåñòåíÿâà êîñà, õóáàâî ëèöå, íî óìîðåíî, êîåòî ñè ëè÷åøå îò ãîëåìèòå êðúãîâå ïîä î÷èòå.
Òúêìî ùåøå äà ñå ïðåäñòàâè è åäèíèÿò òåëåôîí èççâúíÿ, àäâîêàò Åëïèäîâà ñå èçâèíè è ãîñïîäèí Ìèõàëåâ òðÿáâàøå äà èçñëóøà îíîâà, êîåòî òÿ ãîâîðåøå è îáÿñíÿâàøå íà êëèåíò, ÷å íÿìà íà÷èí äà íå ñïå÷åëÿò äåëîòî, çàùîòî àðãóìåíòèòå ñà æåëåçíè: ìúðçåëèâà áèëà æåíàòà, íå ðàáîòåëà, íå ñå ãðèæåëà çà êúùàòà, ïóøåëà è ïèåëà, ïúê è áèëà õâàíàòà âåäíúæ íà ìåñòîïðåñòúïëåíèåòî, íàëèöå áèëè è ñâèäåòåëè. Âñè÷êî å òèï-òîï. Ðàçâîäúò áèë ñèãóðåí – äà ìó ìèñëè îòñðåùíàòà ñòðàíà…
Ðàçãîâîðúò ïðèêëþ÷è, îò ÷óòîòî ãîñïîäèí Ìèõàëåâ áå îáíàäåæäåí, ÷å å ïîïàäíàë íà òî÷íèÿ ÷îâåê, ÷å è íåãîâèÿò ïðîáëåì ùå áúäå ðàçðåøåí è ùå ñå îñâîáîäè îò îêîâèòå íà áðàêà – òåçè òåæêè ïðàíãè íà íîçåòå ìó, êîèòî íå ìó ïîçâîëÿâàõà äà ïîëåòè.
“Êàæåòå ñåãà, ã-í…”îáúðíà ñå êúì íåãî àäâîêàò Åëïèäîâà. “Êàçâàì ñå Ìèõàë Ìèõàëåâ è èäâàì ïðè âàñ äà çàâåäà äåëî çà ðàçâîä, à ïðè÷èíèòå ñà ìíîãî, àç ùå èçáðîÿ íàé-âàæíèòå: æåíà ìè, Íàòàøà Ìèõàëåâà, ïî áàùà Áåçñìåðòíàÿ, ðóñêèíÿ, íå èçïúëíÿâà ñâîèòå çàäúëæåíèÿ, êàòî ìè íàíàñÿ ôèçè÷åñêè, ìîðàëíè è ìàòåðèàëíè âðåäè – íå õîäè íà ðàáîòà, à è íå å àêòèâíî òúðñåùà, íå ñå ãðèæè çà ìàëêèÿ íè ïàíåëåí àïàðòàìåíò, íå ãîòâè, íå ÷èñòè, ïóñêà ñàìî ïåðàëíÿòà, õîäè ñ ïðèÿòåëêè íà êàôå, ïóøè âêúùè, êîåòî å â ðàçðåç ñ åâðîïåéñêèòå äèðåêòèâè è íàøèòå çàêîíè äà íå ñå âðåäè íà äðóãèÿ äî òåá, çëîóïîòðåáÿâà ñ àëêîõîë, íÿêîëêî ïúòè ìè ïîñåãíà, çà êîåòî èìàì è ìåäèöèíñêî ñâèäåòåëñòâî è…”
Âòîðèÿò òåëåôîí èççâúíÿ è ïðåêúñíà ïëåäîàðèÿòà íà ãîñïîäèí Ìèõàëåâ, àäâîêàò Åëïèäîâà îòíîâî ñå èçâèíè è ïðîâåäå 10-ìèíóòåí ðàçãîâîð ïî ñëóæåáíè äåëà. “Ïðîäúëæåòå, ìîëÿ!”- ïîäêàíè êëèåíòà ñè îòíîâî ñëåä êðàÿ íà ðàçãîâîðà. Ãîñïîäèí Ìèõàëåâ ïðîäúëæè: “ Îòíîøåíèÿòà íè ñ ãîäèíèòå îõëàäíÿõà, çàíåìàðè âúíøíèÿ ñè âèä è äîðè ñè ïóñíà áðàäà è ìóñòàöè, îòâðàòèòåëíî å òîâà, ãîñïîæî àäâîêàò, ëèïñâà ìè åìîöèîíàëíèÿò êîíòàêò, íÿìàìå ñåêñóàëíè âçàèìîîòíîèåíèÿ, âúïðåêè ÷å ñïèì çàåäíî, íî îò òîâà ïúê âðåäàòà å ïàê çà ìåí, çàùîòî õúðêà áåçîáðàçíî è àç íå ìîãà äà ñå íàñïÿ, à ñúì òðóäîâ ÷îâåê è ñúì ÷àñò îò èêîíîìè÷åñêàòà áðúíêà íà îáùåñòâîòî. Íàé-ïîñëåäíîòî, êîåòî èñêàì äà âè ñïîäåëÿ, ÷å ïðåäè ìåñåö ìîè êîëåãè ñà ÿ âèäåëè äà….”
…………………………………………………………………………………
Ñèëåí íåïðåêúñíàò çâúí îãëàñè ñòàÿòà, ïðèìåñåí ñ íåðàçáèðàåìè çâóöè, èäâàùè íÿêúäå îòñòðàíè íà Ìèõàë Ìèõàëåâ. Óæ çâúíåøå ñòàöèîíàðíèÿò òåëåôîí, íî çâóêúò ìó áåøå ïîçíàò, äî áîëêà ïîçíàò…Ñúçíàíèåòî ìó äîëîâè çâóöè êàòî îò äàâåùè ñå êó÷åòà âëÿâî îò íåãî, îòâîðè çàëåïíàëèòå ñè êëåïà÷è è îñúçíà, ÷å å òúìíî, ÷å çâúíè áóäèëíèêúò, à ãðóõòåíåòî îòëÿâî áåøå íà ïîëîâèíêàòà ìó…
Òðÿáâàøå äà ñòàâà, áåøå ïîíåäåëíèê – íà÷àëîòî íà íîâàòà ðàáîòíà ñåäìèöà!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 18.01.2013 @ 17:41:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   geostal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:12:48 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ðàçâîä" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðàçâîä
îò Jenia (jivkova@hotmail.com) íà 18.01.2013 @ 21:22:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àáå óæ ñúí, àìà òîêó âèæ ñå ðåøèë ÷îâåêúò íàèñòèíà!


Re: Ðàçâîä
îò geostal íà 21.01.2013 @ 18:17:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà âíèìàíèåòî!

]


Re: Ðàçâîä
îò Iszaard íà 18.01.2013 @ 18:06:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óæàñ! Ìíîãî ñå ñìÿõ :))))))))))))


Re: Ðàçâîä
îò geostal íà 18.01.2013 @ 18:43:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å ñúì ñúçäàë ïîëîæèòåëíè åìîöèè! Áëàãîäàðÿ çà ïðî÷èòà! Ïîçäðàâè!

]