Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 820
ХуЛитери: 2
Всичко: 822

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомарджията - 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
раздел: Романи
автор: ATROPA

33.
Без никакви задръжки се прегърнаха и целунаха от радост, сякаш не бяха се виждали цяла вечност. За пръв път Николай почувства тялото й, живо, плътно, сочно, бликащо от енергия, готово да му се отдаде.
Искаше му се този миг да не свършва. Но и дълбоко в подсъзнанието си разбра и нещо друго. Тя беше извор с вода ненапита, в който искаше да се потопи, дори и с риск да се удави.
В казиното имаше само един клиент и те се свряха в един ъгъл.

34.
Стефка пазеше една тайна. Свое откритие, което сега щеше да му сподели. Преди три месеца бяха вкарали в залата една нова машина. И докато получат разрешение да бъде пусната в действие имаха възможност да си поиграят на нея без залог. През свободното се време, когато нямаше клиенти Стефка я разучаваше и й беше много интересно. Веднъж откри една закономерност, с която можеше винаги да печели. Всъщност това беше пробив в системата на тази машина. Всичко беше много просто. В един даден момент, след като се е нагълтала на 70% и “даде” Мидата, печалбата можеше да се дублира седем пъти. Въпросът беше да има информация (а тя имаше) дали машината е близо до тези 70% или ако не, да има достатъчно пари да заложи, докато стигне до тези 70%. Тази вечер машината беше на около 60 и няколко процента и можеше да опита. Ако се получи, можеше да опитат и в друг град, защото ако повторят същия номер на едно и също място веднага щяха да разберат за пробива в системата и щяха да го оправят.
От утре Стефка излизаше в десетдневен отпуск да учи за два изпита след седмица в Бургас, където следваше задочно Туризъм. И ако той е свободен можеше да дойде с нея, за да си опитат и там късмета.

35.
По време на работа на нея й беше забранено да играе, затова той трябваше сам да изпълни “мисията”, а тя отиде да попита колежката си която засича машинките при смяната в осем, на колко процента е.
Оказа се, че е на 67%. Трябваше да даде.
Но дали тези 50 лева, които имаше, щяха да му бъдат достатъчни да я напълни до 70%, и когато светлинната точка спре върху затворената мида, която да се отвори и от нея да изскочат три по малки миди с бисери в тях и чуе гласа на тромбона, в знак да дублира печалбата седем пъти?!

36.
Николай се приближи към машината, сякаш щеше да извършва свещенодействие, подаде петдесетолевката да му я “навият” и преди да натисне копчето за старт, потърси с поглед Стефка. Видя я през отворената врата на казиното отвън да подава с ръка на един котарак рибка и в главата му се зароди идея за разказ, който щеше да предизвика интерес.
А ето как щеше да се развие неговия разказ:
Незнайно как се беше озовал в града, където котките бяха на уважение и почит. Дори един известен поет го беше нарекъл Град на Котките. Хората ги обичаха и се грижеха за тях, като за собствени деца. На определени места пред блоковете, къщите или градините в определени часове им носеха храна. Дори скитниците и бездомниците им завиждаха. Когато минаваше покрай една игрална зала видя едно красива котка
до вратата, която го гледаше. Той тръгна към нея. И когато стигна до нея, тя му подхвърли една рибка.
Той я захапа и в знак на благодарност си подаде лапата за поздрав. Тя също подаде своята и му отвърна с Мяу.
Така горе-долу беше предначертал да изглежда гениалния му разказ, когато натисна бутона за старт.
Играта отново започваше.

37.
На екрана на машината по средата имаше картинка на ковчеже със жълтици, същата / каквато имаше и в една от стаите на златното съкровище на Вълчан войвода. Ако тука не успееше, имаше резервен вариант. Ха-ха-ха! Блажени са вярващите.
Ковчежето с жълтиците беше обградено с най-различни представители на морската и земна фауна, които дремеха. При започване на играта една светлинна точка се завърташе около тях и с рев на приземяващ се свръхзвуков самолет кацаше върху някое, което се събуждаше и издаваше характерния за него звук, като под ковчежето се изписваше има ли печалба или не.
Най-голямата печалба беше, когато светлинната точка спре върху една затворена мида, която се отваряше и от нея изскачаха три миди с бисери в тях под съпровод на тимпани и рев на тромбон.
Именно тях чакаше Николай.

38.
Както при рулетката при всяка игра определяш какъв да бъде залога или по-точно на какво ниво ще играеш. Натискаш бутона старт и светлинната точка, както казах преди обикаля с рев на свръхзвуков самолет съкровището, докато реши кое от задрямалите животни да събуди. Направи му впечатление, че при представителите на земната фауна, които най-силно известяваха присъствието си, печалбата беше най-малка.
Например при коня, който беше със златни крила и с цвиленето му наподобяваше магарешки рев.
А това беше всъщност “Пегас”, символа на поетическото вдъхновение. А и защо ли се чудеше. Имаше три издадени поетически книги с многобройни хвалебствени слова, но на пазара почти не се купуваха и не можеха да възвърнат и една стотна част от разходите му. А нали всеки труд трябва да се заплаща. Има и частни случаи, може би щеше да му каже Този, който стои горе.
Но този отговор него не го удовлетворяваше. Затова беше решил след време да започне да пише книга, която да се превърне в бестселър. Да бъде преведена на много езици и да спечели много, много пари.
Със спечелените пари да открие в Швейцария Фонд за награждаване всяка година на най-добрите поети в сайта StihoveBG.com. Три първи парични награди и десет утешителни – издаване на стихосбирки. За председател на Фонда щеше да предложи един от най-нашумелите автори в сайта, а именно г-н Чобанов. Естествено срещу възнаграждение, определено от самия него. Негово задължение щеше да бъде избиране всяка година на жури. Тази благотворителна дейност мислеше да я направи, като благодарност за подкрепата при написването на бестселъра.
Пронизителен вой на сирена прекъсна мислите му. Светлинната точка беше попаднала в една красива жена с рибешка опашка. Ха-ха-ха!

39.
“Сирените” и те не бяха много “дащни”, а и по-добре, защото както всички жени, ако ти дадат, после може и да ти извадят душата.
Най-много се радваше, когато уцелеше акулата. Сметката му набъбваше десетократно на залога. (Ако играеше на първо ниво с един лев печелеше десет.) А и “акулата” не издаваше почти никакъв дразнещ звук. Само отваряше огромната си уста и нагълтваше цяла една риба. “Дано следващата да не бъда аз” – си помисли, когато почувства как Стефка се беше долепила до него.

40.
Дори и да не успееше да спечели тази вечер, той беше решил какво да направи. Страшно много се радваше, че Стефка го беше поканила след една седмица в Бургас, когато са изпитите й, а през свободното време щяха да обиколят казината, където има монтирани същите машини и щяха да ги “разбият”, ако се окажеше, че е открила пробив в системата. Но за това трябваха пари! Ако днес не спечелеше, имаше на разположение една седмица да си ипотекира апартамента и да получи тъй желаните средства.
Връщане назад нямаше от онази вечер, когато случайно попадна с приятелите си в казиното, където едно русо момиче го почерпи с водка и когато те си тръгнаха, реши да остане да си я допие.


Публикувано от Administrator на 11.09.2012 @ 19:01:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ATROPA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:32:00 часа

добави твой текст
"Комарджията - 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Комарджията - 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.09.2012 @ 20:25:55
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми , че описваш нещата от живота както са .Никой не е безгрешен,всеки има свои тайни и свои мечти.
Поздрави !:)))


Re: Комарджията - 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40
от kasiana на 11.09.2012 @ 22:01:37
(Профил | Изпрати бележка)
Трудно ми е да разгадая какво ще се случи с твоя герой, защото той не е само обикновен комарджия, но и ерудирана и щедра личност..., мечтаеща да прави добрини с печалбите от играта на рулетка и от евентуалното намиране съкровището на Вълчан войвода...

Но така е по-добре. Ще го следвам и ще видим дали ще се случи накрая това, което ми се върти в главата, или ще ме изненада...

Много умело водиш действието и заплиташ интригата в него!!!!!

Поздрави:)))))