Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 560
ХуЛитери: 5
Всичко: 565

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: osi4kata
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕкзотичното ченге
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Ще опита тогава с друг. Само срещу тридесет стотинки може да изпие третото за тоя ден кафе, а сърцето нека не се държи като надзирател. Трикът е потребен на работата, а не заради някой самоцелен любовен флирт. Заведението, ако
постройката заявяваща го с табелка и няколко рекламни чадъри на световно известна марка безалкохолна напитка, предендира настоятелно за това. Собственичката му без колебание може да се приеме, че има развит търговски нюх. На възраст е такава, която няма скоро да приближи на събеседничката му от преди малко. Да подготви почвата ако реши да сее нещо тук, Миладинов освен очакваното кафе си поръча студена газирана напитка, захаросани ядки и пакетче солети. Няма по света търговец, който да не се радва на по-голямата сделка. Потвърждението не закъсня, усмивка с етикет "Заповядайте" и красива цветна салфетка. Разбира ли от намеци клиентът, ще се досети защо на дъното на чашата има деликатно поставено кубче лед. И върху което сервитьорката или управителка, не ставаше ясно до сега, изля почти половината от бутилката с кока-кола. Наистина трябваше да направи повече от скромното "Благодаря", дето върна обратно заради обслужването.
Сега нека завърти внимание и към отсрещната маса, клиентите й бяха на възраст по-малка от неговата. Двамата младежи трябва да са намерили стотинки из джобовете за по едно кафе, но като истински кавалери са поръчали за дамата и чаша плодов сок. Тя разбира се подобаващо е оценила жеста. Щом е кръстосала предизвикателно краката си обути в шорти с цвят, претендиращ да е някакъв далечен роднина на пинка. Отпива на малки глътки през сламката и мята често настрана поглед, сякаш пред очите й не е малкия окантован с бурени селски площад, а разкошна гледка от някоя ресторантска веранда в Кан. Какво искаше сега на място да се поправи? Абсолютно нищо, щом връзка между разум и самочувствие, тук никога не е била установявана както трябва.
Лесно разгада любопитството им върху собствената персона и още по-чевръсто пресметна, че са му безполезни. Говореха на език за който нито историята, нито съвремието са на едно мнение, че действително има такъв. Солетките и захаросаните ядки са наистина удобно средство да седите на маса до когато поискате. Под друг от рекламните чадъри се настаниха двама възрастни, които независимо какво ще си поръчат, обезателно ще преразкажат един на друг новините от телевизията. По-интересна е колата прекосяваща в момента площадчето и сърдито изръмжала като на рали по вече познатата му уличка. Жената сервирала с широка усмивка, неволно извърши нещо съобразително и полезно. Веднага след като остави бутилката с газирано на масата, поиска да оправят и сметката. Звучеше логично и правдоподобно, все пак той не е местен и познат човек. Вместо засегнат, трябваше да е благодарен, защото може да си тръгне когато поиска. Така и направи. Разбира се, че не хукна подир впечатлилата го бързоходна машина, а по една от страничните улици. Гледката не успя да го изненада с нищо, беше я очаквал такава. Шофьорът и единият от младежите, които преди малко пиеха кафе под навеса, туряха чевръсто нещо сега в багажника.
Капитан Миладинов не беше актьор от филм, който заснемаха на площадката, затова се върна деликатно и потърси място, където никой няма да му пречи на снимането. Кадрите не бяха предназначени за нуждите на бъдещо съдебно обвинение, а за онова което бе построил вече от здрава логика и елементи на разсъждения в своята глава.

Цветко Маринов


Публикувано от alfa_c на 07.07.2012 @ 21:23:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25032
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Екзотичното ченге" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.