Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 580
ХуЛитери: 2
Всичко: 582

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: snejenbor

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаписмо
раздел: Други ...
автор: Markoni55

Писмо

Този път усещаше, че е различно. Беше имал всякакви жени - не много, но досатъчно.
Предпочиташе миньончета. Ведри, пълни с енергия те създаваха около себе си малко изморителна суматоха, но бяха толкова всеотдайни, че присъщото им лекомислие можеше да бъде простено. А какво да каже за аристократките. Самовлюбени, дори когато изгарят от желание умело прикриват това зад леко досадна физиономия. Пропити от хилядолетните условности на породата си не дават воля на чувствата си, но по някакъв начин това звучи изтънчено, леко перверзно и със сигурност възбуждащо. Но никога не се връщаше към такава връзка. Имаше и горчив опит с една от онези расови мадами, сексът с която се оказа като родео. Едва остана читав. Много адреналин, но без малко да го потроши. Е, като всички ниско ръстови харесваше дългокраките, но така и не ги постави в челната си тройка...
Тази, беше нещо различно. Беше достатъчно зряла за да има точен критерий какво иска от живота; опитна, за да знае как да го постигне. Надушваше, че са от една порода. Беше малко уморен от живота. Не съжаляваше за нищо, беше имал всичко, което е важно за него. Тя щеше да е лебедовата му песен – красива, спокойна, всеобхватна. Вдъхна дълбоко аромата й. Всяка фибра от тялото му затрептя. Приготви се да й остави своето вдъхновено послание. Тя щеше да го открие и разбере безпогрешно, както той нейното. Вдигна гордо крак...и се подписа.

На Рупи с моного обич и прекрасни спомени от сутрешните ни разходки


Публикувано от viatarna на 27.06.2012 @ 15:04:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Markoni55

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 22459
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"писмо" | Вход | 11 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: писмо
от florans (florans_x@mail.bg) на 07.08.2012 @ 21:50:13
(Профил | Изпрати бележка)
Трогателно послание, което ще пренесе любовта и в другото измерение!


Re: писмо
от Markoni55 на 07.02.2013 @ 10:53:46
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Флоранс! това е надеждата ми

]


Re: писмо
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 27.07.2012 @ 00:32:43
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Разплака ме,разбира се...Знаеш защо-припомни ми.Кученцата ни си отидоха тази година...А от снимките забелязах и че са от една ,или поне сходна порода.Едно е сигурно- бяха щастливи кучета,обичани,гледани ,обгрижени и...най-вече гледащи и грижещи се за хората,които са избрали.Другия безспорен факт и при нашия, и при Рупи,както виждам е,че явно породата им е любовно даровита,защото интересен и емоционален любовен живот имат.В живота на нашия Цезар се откроиха две мацки-Сара-немуподобна дребна териерка,но някак... червенокоса и Чара-старонемска овчарка,незнам колко пъти по-едра от него:)Като близки съседки,се познават и...не се понасят една друга..:))А той ги обичаше и двете.:)От него най-вече знам как обичат кучетата,колко силни са чувствата им.Не по-разилчни и малко от на хората!
Прекрасно писмо си написала! Вярвам,че стигнало е до душичката му!Мир да му е!
А теб прегръщам!


Re: писмо
от Markoni55 на 07.08.2012 @ 12:32:33
(Профил | Изпрати бележка)
благодаря! Нямам навик да си преглеждам произведенията и без това толкова рядко пиша напоследък. За това и не видях коментара ти. Да, Рупи беше териер- високопланински, бял. Живя пълноценни 16 години и почти не ни е притеснявал с нищо, имам предвид болежки. До последния миг от живота си беше на работа с нас. Предната вечер бе премиерата на Кет. Гледам снимките как в началото е бил до Катя за да й вдъхне кураж, като всеки и тя се вълнуваше много, а после се е оттеглил в публиката в краката на Уф и толкова гордо ни гледа и следи рецитала. Просто да не повярваш, че на следващия ден ще си отиде от нас. За нас е огромно удовлетворение, че на рожденния ден на галерията му беше отделено специално внимание. Серго написа страхотна поема - как изглеждат събитията в галерията през погледа на Рупи. Дори беше направил специална торта - палитра с боички, две шоколадови кокалчета и специално посвещение към мен от Рупи. Слезе от сцената като голям артист. Благодаря за хубавите думи. Имам още едно разказче за него и едно за братчето му - котето Чероки. Ако намериш време ги погледни. Прегръдки.

]


Re: писмо
от azzurro на 28.06.2012 @ 10:59:07
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Ваня, това прекрасно писмо ще го прочете Рупи, защото беше не само специален а и истински аристократ ! Прегръщам те мила!!!


Re: писмо
от Markoni55 на 29.06.2012 @ 14:55:24
(Профил | Изпрати бележка)
Той беше с имперско самосъзнание, както може би знаеш - роден е в Истамбул. Винаги се е държал като аристократ. Благодаря.

]


Re: писмо
от Hulia на 10.10.2012 @ 23:37:35
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Толкова топлина и обич има тук, Ваня...


Re: писмо
от anonimapokrifoff на 27.06.2012 @ 15:39:32
(Профил | Изпрати бележка)
Живял е като мъж, не като скопец.


Re: писмо
от Markoni55 на 27.06.2012 @ 17:48:23
(Профил | Изпрати бележка)
така беше. Последните ни разходки наистина посвещаваше на дълго и задълбочено обдушване на следи от една кучица. Винаги на едно и също място се задържаше дълго. Но наистина ме впечатляват кучетата с това, че те дори и елементарните си нужди не могат да свършат без вдъхновение. Толкова екзалтирано се готвеше за този свой автограф, че ме разсмиваше. И понеже знам нейния режим бях сигурна че вниманието му е точно за нея. Или поне ми е приятно да си го мисля. Но беше много смешен когато се захвана със съседката - вълчак. Тя беше навита, но той подскача, пада, кунди се - просто ми идеше да отида и да я сритам в кокалчетата та да приклекне. Някарая го измислиха колкото да си начеше крастата, но едва не се преби. Тя го изръси пренебрежително и той едва го прежива. Благодаря че се отби.

]


Re: писмо
от mariniki на 27.06.2012 @ 17:23:14
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
написано с обич...


Re: писмо
от Markoni55 на 27.06.2012 @ 17:42:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Това ми е утеха, мисълта че живя добре, смислено и пълноценно.

]


Re: писмо
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 27.06.2012 @ 18:57:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Съболезнования, Ваня - знам какво значеше за теб - само преди дни ти го галеше и питаше "Кое е най-умното куче"...Но пък текстът ти е много хубав - точно такъв заслужава Рупи!


Re: писмо
от Markoni55 на 28.06.2012 @ 14:11:37
(Профил | Изпрати бележка)
толкова бързах - исках малко да се успокоя по този начин и сега виждам доста неща дето са за дялкане. В смисъл повторения, ама карай. Ще си ги дялкам с моите си писанки. Благодаря!

]


Re: писмо
от lordly (lordly@mail.bg) на 27.06.2012 @ 19:18:10
(Профил | Изпрати бележка)
И моята персийка почина на 5-ти юни, но още не мога да се съвзема, за да разкажа мъката си. Посветих и едно разказче и едно стихо, но ми беше по-лесно да пиша за живата Сиси. Разбирам те...


Re: писмо
от Markoni55 на 28.06.2012 @ 15:05:31
(Профил | Изпрати бележка)
Всички познаваха Рупи. Той бе част от всяка проява. Всеки ден идваше с нас на работа и стоеше колкото се наложи. Никога не ни е притеснявал. Умееша да разтоварва напрежението. Спечелил ми е мнаго трудни клиенти, които умееше да разположи. В този смисъл бе любимец на всички и за това си позволих да споделя. Няма автор - художник или поет, писател и т.н който да не го познава. В неделя извадих от папките над 100 снимки от прояви, в които той тихомълком деликатно е присъствал. Пуснах ги във фейса и ми олекна по някакъв начин. А това, разказче - даже не знам като какво да го определя го мисилх преди това, ама нещо не ми се получаваше. е, сега се получи. Вероятно за да ме успокои, за да спра да се тръшкам, за да мога отново да работя пълноценно. Това е живота. Осъзнах че е бил щастлив и си го е изживял по най-добрия начин. Просто трябва да ги пуснем от мисълта си, за да се реят там горе отново свободно и щастливо. Благодаря за вниманието.

]


Re: писмо
от zebaitel на 27.06.2012 @ 19:32:06
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова любов лъха от разказа ти, Ваня, че даже да не познавахме теб и Рупи, щяхме да му завидим, а ние ви познаваме и за мен понятието "Арт Маркони" винаги ще включва: Ваня, Жоро, Рупи!!!


Re: писмо
от Markoni55 на 29.06.2012 @ 14:58:10
(Профил | Изпрати бележка)
Светата тройца се разпадна видимо. Духовно знам че е с нас и както казва Жоро пледира там горе за нашите каузи. Разчиства и лобира да бъдат одобрени и благословени. Благодаря!

]


Re: писмо
от mamontovo_dyrvo на 09.07.2012 @ 18:53:49
(Профил | Изпрати бележка)
Маркони,беше удоволствие да прочета това. Браво!


Re: писмо
от Markoni55 на 05.09.2012 @ 16:44:26
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствието е мое, както се казва. Благодаря!

]


Re: писмо
от aknital на 30.01.2013 @ 08:08:01
(Профил | Изпрати бележка)
ХАХАХА, ТОЧНО ПОМИСЛИХ, ДА СЕ НАРЕЖДАМ В КЛАСАЦИИТЕ НА ОНЗИ, И...СЕ ПУКНАХ ОТ СМЯХ. ОБАЧЕ ...МАЙ ВЪРВИ И ЗА ЧОВЕЦИТЕ СЪЩАТА КЛАСАЦИЯ.


Re: писмо
от Markoni55 на 06.02.2013 @ 16:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се на ведрото ти настроение!

]