Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 656
ХуЛитери: 7
Всичко: 663

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: diogen
:: Marisiema
:: pavlinag
:: pastirka
:: rajsun
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВторо писмо до Марчето
раздел: Нъ чис бългЪрски
автор: galiakara

Мила дружке Марче!

Отдавна не съм ти се обаждала. Ще ми простиш, щото имах твърде голяма заетост.
Нали ти бях споменавала в предишното писмо, че твърдо възнамерявам да се изуча за фризорка. Тъй и сторих. Завърших едни курсове и даже отгоре и документ, наречен `дип-лома` ми връчиха в много тържествено положение. Мой Митьо чак се разплака от умиление. Сетне ми рече, че съм `голямата работа`. И поради тази радост, ма заведе и на ресторат. Туй е нещо кат нашия селски хоремак, ама много по-обширно. В него ходят и дами, облечени по модата. Има и музика. Не е кат нашенските чалгии, а лека и много приятна за чуване.
Забравих да ти кажа, че си купихме и кола. Митьо взе я взе на вересия и сега секи месец я заплащаме, малко по малко. Но нали и аз вече съм работеща класа, та се справяме екстра. Но за да ни падне по-на сметка, избрахме не `Ситорен`, а една швабска марка `Фолцевакен`. Фу! Езика си да счупиш докат го кажеш...
Долу в блокчето дето живеем, наехме едно мазе, та там обзаведах фризорската си. Стана твърде кипричка. Като наминеш тъдяванка, ще ти изпипам една юндулация, та твоичкият няма да та познае. Имам вече бая клиентела. Пада харен алъж-вериш. Грях да ми е ако се оплача.
Вий как сте, мила ми Марче? Последния път кат се видяхме, уж ми беше казала, че ще ме посетиш в касабата, но тъй и още си та чакам. Сега поне нямъте толкоз полска работа, гледай да наминеш. Хем и съседката да ти погледне на кафенце, да ти даде някой умен съвет.
Ако искаш, ше те закарам и на синема. Тук имаме даже две. Това пък да видиш какво чудо е! На един голям чаршаф/ трябва да е четири дилки на стана/, закачен пред очите ти, инжектират картини, все едно като живи са хората. И туй излиза от машина, дето се намира зад гърбовете ни и върти едно голямо колело, горе-долу колкото колелата на волска каруца.
Ние с Митьо кат отидохме за пръв път, аз бая се стреснах. Кат са разшумя отзаде туй нещо, помислих, че върху нас ще падне. Ама после му свикнах и взе да ми харесва.
Сега да попривършвам писанието си, че трябва да ида да го пусна в пощата и после да съм овреме във фризорската. Не е лесно пари да се вадят, туй и ти го знаеш. Хайде, остани си със здраве, да пратиш от мене хабер и на всичките комшийки в махлата.

Твойта дружка: Ленчето касабалийката


Публикувано от aurora на 10.04.2012 @ 13:42:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Нъ чис бългЪрски

» Материали от
   galiakara

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 17:14:26 часа

добави твой текст
"Второ писмо до Марчето" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Второ писмо до Марчето
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 10.04.2012 @ 14:52:03
(Профил | Изпрати бележка)
Твоята героиня каквато е модерна и ученолюбива, скоро може с Марчето по скайп да контактува :-))))


Re: Второ писмо до Марчето
от lordly (lordly@mail.bg) на 11.04.2012 @ 09:11:49
(Профил | Изпрати бележка)
Галя, интересен е подходът ти с писмата на Марчето, но трябва да се определиш, в кое време живее това Марче. През 40-те ли, когато е прохождало киното, или в годините на фризьорските курсове и продажбите на Фолцвагени на лизинг? Иначи стилът е хумористичен и се чити приятно. Поздрави!