Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 463
ХуЛитери: 1
Всичко: 464

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦветовете
раздел: Фантастика
автор: nickyqouo

Цветовете са разпадаха на съставните си части. Светът се въртеше и приемаше странни и изкривени форми. Смъртта може би не беше много далеч.
Всъщност, както обикновено тя е на крачка зад гърба ти и почти те докосва по рамото с костеливият си пръст, докато острието на косата стърже грозно оголения и череп. Звукът е неприятен и наподобява стържене на вилица по порцеланова чиния. Побиват те тръпки и космите настръхват. Цветовете се разпадаха на съставните си части и смъртта вероятно беше много близо. Това вероятно не беше чак толкова зле, защото болката и агонията вероятно ще бъде по-лека за понасяне, отколкото самото и очакване. Скафандърът се въртеше в неконтролируема спирала и отнасяше космонавта все по-далеч в открития космос. От двете дупки в десния крачол на космическия му костюм – входна и изходна, със свистене излиташе въздух и кървави пръски които замръзваха почти веднага в студа на космическия вакуум. При всяко бясно завъртане около себе си в ескцентрично движение, космонавтът успяваше да види отдалечаващият се и размазан силует на кораба. Беше безпомощен и очакваше смъртта. Въздухът изтичаше бързо, скафандъра се стараеше да поддържа налягането вътре и вкарваше повече кислород, костюмът се бе издул като балон с четири стърчащи краища – ръчички и краченца. Но дупките си оставаха дупки и животът бягаше навън под формата на струя въздух в безкрая. Движенията му бяха много затруднени, космонавтът можеше да отвори визьора и смъртта да настъпи бързо, но все още се колебаеше. Беше сам. Нямаше кой да го потърси, дори и да имаше, времето бе съвсем ограничено. Страхуваше се от мъчителните мигове в които нахлуващият космически мраз, липсата на въздух и вътрешното налягане на тялото му ще превърнат човешката машина в парчета замръзнали кално-кафяви останки. Балонът в който се бе превърнал костюма щеше да спада постепенно с намаляването на въздуха в резервоарите на гърба му и тогава щеше да се движи по-лесно и можеше тогава да опита нещо, но…….какво ли? Беше дезориентиран и уплашен, болката в крака добавяше още към проблема. Реши да се стегне и да приеме съдбата като мъж, без хленчене и осиране. Каквото има да става ще стане. Опита да успокои дишането си. Затвори очи защото разпадащите се цветове и въртящите се в безкрая далечни звезди го изтощаваха. Затвори очи и опита да си припомни нещо хубаво преди неизбежния край. Да, ето го вечното синьо-зелено м….. . Космосът беше на друго мнение и не му даде такава възможност. Дуууп! Ръбат космически камък летящ със скорост над десет хиляди километра в час премина през скафандъра и тялото му. В дупката където преди части от секундата имаше гръдни брони, слънчеви батерии, маркучи, газопроводи и десетки други части и възли, а под тях масивен гръден кош с пълен комплект човешки органи, сега зина назъбена и неравна дупка в смачкана останка от скафандър, през която се виждаха безброй звезди, обвити в малко изтичаш газ и червеникаво облаче кървави пръски. Камъкът продължи да се премята по своя безкраен път през пространството със съвсем малко по-ниска скорост. Щеше да запомни тази среща, защото може би в следващите няколко хиляди години няма да попадне на нищо интересно по пътя. По повърхността му може би бяха останали някакви частици от живата плът, които без друго бяха замръзнали веднага. Спомен от срещата.
Бе изминало много, много време през което дори някои слънца бяха угаснали и други се бяха родили, а ръбатият космически камък не бе срещнал нищо и никого. Беше отчаян и сега бе попаднал в плен на гравитацията на тази планета с рядка атмосфера. Удари се в някакъв океан и се разпадна. Край. Океанът обаче беше топъл, а някои от частите на камъка носеха замръзнали спомени и вероятни изненади. Вълните се блъскаха с рев в мазни черни скали под изгрева на червено слънце. Светлината се пречупваше и се разпадаше на цветове.


Публикувано от BlackCat на 01.04.2012 @ 09:03:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   nickyqouo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 16:07:48 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Цветовете" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Цветовете
от mamontovo_dyrvo на 07.07.2012 @ 14:04:10
(Профил | Изпрати бележка)
Суер оптимистична жизненост!Неверроятно!