Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 780
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 781

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: LeoBedrosian

Âðàòà ãî çàáîëÿ. Îò íÿêîëêî íîùè ñëåäåøå çâåçäèòå è îò íåóäîáíàòà ïîçà ñå ñõâàíàõà øèéíèòå ìó ïðåøëåíè. Òîâà íå ãî ñïèðàøå.
Àêî òðÿáâà ùå ñòîè â òîâà ïîëîæåíèå îùå ñåäìèöè, äîêàòî ñå ñúáåðàò äâåòå ÿðêè òî÷êè íà ìàñòèëåíîòî íåáå. Õàðàëàí ìó áåøå êàçàë, ÷å òîâà ùå ñòàíå ïðåç ìàðò íà 2012 ãîäèíà è åòî, ÷å ìåñåöà ïðåâàëÿøå.

Ëîøî å êîãàòî îáëàöè çàêðèâàò çâåçäèòå. Òîâà ãî èçíåðâÿ. Çíàå, ÷å íåâèäèìèòå ñâåòèëà ñå ñáëèæàâàò â òåçè îáëà÷íè äíè è òîé áóäóâà íîùåì. Ïðàçíèòå ìó î÷è ñå âçèòàð â áåçìúëâíîòî íåáå ñ åäíè÷êàòà íàäåæäà îáëàöèòå äà ñå ðàçìúðäàò è äà çúðíå ñâåòèëàòà.

Òàçè íîù å îñîáåíî ÿñíà. Ñúðïà íà Ëóíàòà íå å èçãðÿë è íåáåòî å ñ öâÿò íà ïðåçðåëè ìàñëèíè. Äâåòå ïëàíåòè ôëèðòóâàò è ñÿêàø âñåêè ìîìåíò ùå ñå öåëóíàò. Âðåìåòî å äîøëî. Õàðàëàí, êîéòî ãè çíàåøå òåçè ðàáîòè íå ãî å èçëúãàë. "Ãëåäàé Þïèòåð è Âåíåðà ïðåç ìàðò" ìó áå êàçàë â çàòâîðà åäíà ñòóäåíà è áåçíàäåæäíà íîù. "Êîãàòî ñå äîáëèæàò ìàêñèìàëíî îò íåáåòî ùå èçêî÷è îãúí è íà çåìÿòà ùå ñå ñïóñíå ïëàìòÿùà êîëåñíèöà ñ øåñò áóéíè æðåáöè. Çà ìèã ùå ñå ñïóñíå è ñëåä ìèã ùå ñå âäèãíå îáðàòíî ãîðå." Î÷èòå íà ñòàðåöà áëåñòÿõà ñòðàííî â òúìíàòà è âëàæíà êèëèÿ, à äóìèòå ìó ñâèñòÿõà îò áåççúáàòà óñòà, êàòî äóìè íà þäåéñêè ïðîðîê. Ìîæåøå äà ìó ñå âÿðâà. Ïîíå òîé ìó âÿðâàøå.

" È êîãàòîäîêîñíå çåìÿòà ñêà÷àé áúðçî âúòðå. Íå ìå ãëåäàé ó÷óäåíî. Ïðîïóñíåø ëè ìîìåíòà, ñâúðøåíî å. Ùå áúäåø îáðå÷åí öåëèÿ òè îêàÿí æèâîò äà ïðîòå÷å íà òàçè êúëíàòà Çåìÿ!"

"À êàêâî èìà òàì?"

Ñòàðåöà ãî ïîãëåäíà îùå ïî-âòðåí÷åíî. Ñëåä åäíà äðàìàòè÷íà ïàóçà îòâúðíà ãðîáîâíî: "Áîã. Àíãåëè, ÷åñòèò æèâîò èëè àäñêè ïúêúë ïúëåí ñ ãðåøíè äóøè! Íàèñòèíà ëè ìèñëèø, ÷å íÿêîé çíàå!?"

Êàêâîòî è äà èìà áå ðåøèë äà íå ïðîïóñêà øàíñà. Ïîáúðêàíèÿ ñòàðåö öÿë æèâîò áå ìå÷òàë çà òîçè ìîìåíò è íå ãî äî÷àêà. Çàùî òîé äà ãî èçïóñêà? Îãëåäà ñå íàîêîëî. Æàëêîòî áèòèå íå ãî âúîäóøåâÿâàøå. Îíîâà ãîðå ïîíå áå íåïîçíàòî, ìèñòè÷íî, à òîé îáè÷àøå àâàíòþðèòå. Çàòîâà âñÿêà âå÷åð íàáëþäàâàøå äâåòå ïëàíåòè è î÷àêâàøå ìèãà. À òîé âå÷å íàñòúïâàøå, èëè âñåêè ìîìåíò ùå íàñòúïè.

Íî, ÷àêàé, êúäå å åäíàòà ñâåòëèíêà? Äîïðåäè ìîìåíò ÿñíî ñå âèæäàõà äâå. À ñåãà!? Èçâåäíúæ îñúçíà, ÷å ïî-ÿðêàòà Âåíåðà áå ïîãúëíàëà Þïèòåð ñ ìîùíîòî ñè çàðåâî. Äîêàòî ñå èçïðàâè ñâèñòÿù ñòúëá îò ÿðêà ñâåòëèíà èçðèãíà ïðåä î÷èòå ìó. Õèëÿäè îòáëÿñúöè â íÿé-ÿðêè öâåòîâå ãî ïîãúëíàõà. Óñåòè ÷å îëåêâà. Òÿëîòî ìó ñå ïîäìëàäÿâàøå, ïîáåëÿëàòà êîñà ïðèäîáèâà ìëàäåæêà êàôÿâèíà, êîæàòà ñå èçïúâà è îòïóñíàòèÿ êîðåì ñå ñâèâà. Êàêâî ÷óäî! Îëåêíàëîòî òÿëî ñå ïîíàñÿ íåçíàéíî êúäå. Ïîíåæå äðóãî íå çíàåøå ìó ñå ïðèèñêà äà èçðóãàå, íî íèòî åäíà ðóãàòíÿ íå ìó äîéäå íàóì.

È êîãàòî ðàçíîöâåòíèòå ñâåòêàâèöè ñå ðàçïðúñíàõà âèäÿ, ÷å ñå íîñè, ïîäìëàäåí è ñïîêîåí â áåçêðàÿ. Îòäàâíà íå ñå áå ÷óâñòâàë òîëêîâà óðàâíîâåñåí è áåçãðèæåí. Îêîëî íåãî ñå ñìåíÿõà õèëÿäè çâåçäè è ñâåòîâå. Ïðåëåòÿ ïîêðàé Ìàðñ ñ âñè÷êèòå ìó êåðåìèäåíè êàíàëè. Ïîíåñå ñå ñðåä ìèëèÿðäèòå àñòåðîèäè ñ íàé-ðàçëè÷íè ôîðìè. Âåëè÷àâèÿ Þïèòåð ñ âñè÷êèòå ñè ñïúòíèöè è áóðè áå îìàéíà ãëåäêà, ìàêàð è ïî îòäàëåêî. Çâåçäèòå ïåÿò íåïîçíàòà, ìèñòè÷íà ïåñåí. Íàé-õóáàâî îò âñè÷êî å ïîêîÿò. Ñòðàííî. Õàðàëàí íå áå ñïîìåíàë çà òîâà. Íàé-ìàëêî î÷àêâàøå òîâà ñïîêîéñòâèå. Íî å ÷óäåñíî.

Äàëè íå å óìðÿë? Èìà ëè çíà÷åíèå, ùîì ñå ÷óâñòâà îòëè÷íî. Àêî òîâà å ñìúðòòà, òî å õóáàâà ñìúðò.

Áå çàêëåò ìàòåðèàëèñò è èäåÿòà çà áîã ãî ðàçñìèâàøå, íî ñåãà íå ìó å äî ñìÿõ. Ùàñòëèâ å ñ öÿëàòà êðàñîòà íàîêîëî. È ñ òàçè ñâåòëèíà, êîÿòî ïðèáëèæàâà îòïðåä.

Õì, äîñòà ÿðêà ñâåòëèíà, ïîìèñëè ñè, êîãàòî ñå îçîâà íà øèðîêîòî ëàçóðíî ñòúëáèùå. Íà ïðîñòîðíàòà ãîðíà ïëîù ñå èçäèãà ìàñèâíà çëàòíà ïîðòà ñ îòâîðåíè êðèëà. Íà âñÿêî ñòúïàëî ïî äâà ñâåòëè àíãåëè ñâèðÿò íà ðîãîâå îò ïëàíèíñêè êðèñòàë. Ñèÿéíà ôèãóðà ìó ìàõà îò ïîðòàòà.

"Òîâà òðÿáâà äà å Ðàÿ. Êîãà ñúì ãî çàñëóæèë?" ïèòà ñå òîé, äîêàòî ñå èçêà÷âà ïî øèðîêèòå ñòúëáè. "Âåäíúæ ïîìîãíàõ íà åäèí îêàÿíèê äà ñå ïðîñòè ïî-áúðçî ñ æàëêèÿ ñè æèâîò. Èçáàâèõ ãî îò ìúêèòå, íî íå âÿðâàì çàðàäè òîâà äà ìå íàãðàæäàâàò." Êîãàòî ñòúëáèòå ñâúðøèõà ñ ïî÷óäà ñå âçðÿ â ñâåòëàòà ôèãóðà ñ øèêîçíà áÿëà ðîáà. Âèäÿ ðóáèíåí îðåîë îêîëî ïëàòèíåíî áÿëàòà êîñà íà Õàðàëàí. Ñòàðåöà ìó ñå óñìèõâàøå ïðèÿòåëñêè, ïðèêàíâàéêè ãî ñ æåñò äà ïðåìèíå ïðåç îòâîðåíàòà ïîðòà. Àíãåëñêè ãëàñîâå ñå èçâèñÿâàõà.

- Ñåãà ïîâÿðâà ëè?


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 14.03.2012 @ 14:30:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:50:00 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò" | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (20 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 14.03.2012 @ 15:07:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàáðàâèõ äà íàïèøà, ÷å òîâà å çà âñè÷êè ìå÷òàòåëè, êîèòî ñå âçèðàò â çâåçäèòå. Ñíîùè ñèãóðíî è âèå ñòå ñå äèâèëè íà ÷óäíàòà ãëåäêà, êîÿòî íè ïðåäñòàâèõà Þïèòåð è Âåíåðà.


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò secret_rose íà 14.03.2012 @ 16:51:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Íÿêîè ìåòàôîðè ñà ÷óäíè... êàòî "öâÿò íà ïðåçðåëè ìàñëèíè"...
Îïèñàíèåòî íà àíãåëèòå ñ êðèñòàëíèòå ðîãîâå å òîëêîâà êðàñèâî...
Èçîáùî - êðàñèâî ÷åòèâî, ñ óäîâîëñòâèå ïðî÷åòîõ...
È íàé-âå÷å òîâà: "Íå ìå ãëåäàé ó÷óäåíî. Ïðîïóñíåø ëè ìîìåíòà, ñâúðøåíî å."


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò sani-ti íà 14.03.2012 @ 17:16:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîâÿðâàõ!


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò Ufff íà 15.03.2012 @ 03:51:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà âúçìîæíîñòòà äà ïîãðåäíà çâåçäíîòî íåáå è ïðåç òâîèòå î÷è. Ïðåä ìîèòå èçâåñòíî âðåìå èìàøå îáëàöè, àìà... ïðîãëåäíàõ;).
"Ñêà÷àé áúðçî âúòðå". Õóáàâî å, íî ïðåäëàãàì äà íå áúðçàìå;)
Äà, õóáàâà ñìúðò, òàêà å.


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò mariniki íà 20.03.2012 @ 10:01:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
áëàãîäàðÿ òè, Ëåî...è àç êàòî åäèí çàïàëåí ìå÷òàòåë
òè ïîâÿðâàõ ñ öÿëîòî ñè ñúðöå è äóøà...ñâåòúë
ïðîëåòåí ïîçäðàâ çà òåá..


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò kasiana íà 14.02.2013 @ 22:33:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòîõ ðàçêàçà òè, Ëåî, â ñðåäàòà íà äåêåìâðè 2012 ã. è ìó ñëîæèõ ïåòèöà...Ñåãà ãî ïðåïðî÷åòîõ è îòíîâî ïîëåòÿõ êàòî ãåðîÿ òè ñðåä çâåçäèòå. Íåâåðîÿòíî èçæèâÿâàíå!!!!!

Ïîçäðàâè çà óìåíèåòî òè äà ïèøåø òàêà, ÷å ÷èòàòåëèòå äà ñà ñúïðè÷àñòíè ñ ÷óâñòâàòà íà ãåðîèòå òè!!!!!


Re: Íàðú÷íèê íà Çâåçäíèÿ àâàíòþðèñò
îò lachistein íà 15.02.2013 @ 12:56:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/lachezar.haralampiev
Õàðàëàí å õóáàâî èìå çà ìúðòâåö.