Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 828
ХуЛитери: 5
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕкзотичното ченге
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Капка наблюдателност беше достатъчна за да се види същественото. В заведението рядко влизаха дори представители на дребния бизнес. Клиентите на двете маси до входа уж се държаха свободно, а и с просто око личеше, че не са
измежду редовните клиенти. Бяха от типа нашенци, дето се насилват за лукс по час - два и сетне по цели месеци споделят еднократното си преживяване. И сервитьорите си ги биваше тук, специално подбрани. Уж поставяше чиния на едната от масите, а не пропусна да го сканира с поглед. "Кучешка работа" - подразни се капитанът, но бързо съсредоточи вниманието си върху другата маса. На която седеше млада и ефектна дама. Хранеше се с маниер.
- Добър вечер. - поздрави. - Приятен апетит.
Пожела и побърза да седне на един от празните столове.
Хубавицата не го удостои с поглед, но не пропусна да му каже едва ли не през чинията.
- Започнали сте да усвоявате етикета, но сте останали едва в началото. На маса с присъствие на дама се иска разрешение да седнете.
- Права сте, госпожице Кортенска. Хората не винаги са такива на каквито изглеждат.
Сега не трепна. Браво. Такива трябва да са всички съдии, за да издават присъди в страната.
- Ще станете ли от масата или да се обърна за съдействие към персонала.
- Правото е ваше, госпожице съдия, както и правосъдието е в ръцете ви.
- Щом знаете какво работя, трябва да сте научили и нещо повече за професията ми.
- Не ми трябва. Само исках да поговорим.
- Научили сте фамилията ми. Остава ви по-малкото и лесно, да разберете в коя стая мога да ви приема.
- Толкова исках да не бъде там...
- Вашето ми прилича на заплашване.
Съдия Кортенска повдигна глава с недвусмисленото желание да потърси съдействие.
- Опазил ни бог страната и от тоя порок, да заплашваме своите съдии. Италиянците след Втората световна война си реставрираха мафията и веднага заведоха статистика за случващото се с техните техните съдии, прокурори и полицейски комисари. Както чувам, напоследък се правят и на учители на нашето правосъдие.
Съдия Преслава Кортенска не усещаше ясно накъде бие тоя досадник, но любопитството вече я загложди малко.
- Не вярвам да седнахте на моята маса само за да разговаряме за предимствата и недостатъците на една или друга съдебна систева на европейските държави.
- В никакъв случай, съдия Кортенска. Исках да разменя няколко думи с вас и благодаря за удоволствие, но не бива и да прекалявам, нали така. Приятен апетит.
- Благодаря - каза младата съдийка, но продължи да държи настрана от чинията ножа и вилицата. - Успяхте да го развалите.
- Най-искрено съжалявам. Повярвайте. - Капитанът стана, поклони се леко и каза. - Довиждане.
Трябваше да излезе колкото може по-бързо от заведението, където кафето и минералната вода не смятаха за поръчка. Направи го и застана до една кола със софийска регистрация, която беше забелязъл още преди влизането. Извади от джоба си мобилния и без да набира номер, започна да говори всякакви безсмислени фрази. Не бяха и чак толкова безсмислени, щом сервитьорът се измъкна подире му и застана така, че да види номера на автомобила.
Капитан Миладинов го изтърпя достатъчно, преди да се обърне с лице към заведението и недвусмислие в жеста. "Видя, стига толкова. Хайде, прибирай се".
Разбраха го правилно. Оставиха му обаче на ум да изрази преценката за станалото. "Помиар, не ставаш за хрътка". Истинските гончета познават навиците на хитрия дивеч.
Неговата кола търпеливо чакаше да изпълни предназначението си на друга улица, където и паркирането беше разрешено.

Цветко Маринов


Публикувано от viatarna на 05.02.2012 @ 08:26:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:02:57 часа

добави твой текст
"Екзотичното ченге" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.