Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 804
ХуЛитери: 2
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСексуалността
раздел: Есета, пътеписи
автор: Alt

Изкупителна жертва или Ангел-хранител е подтиснатата сексуаланост при хората.
Тази дилема, явно или не, спохожда всеки имал шанса да напусне "нежното" лоно на "първата" и "свята" "любов". И с изненада /или не/ да установи, че телевизорът е уред, който освен звук предлага и картина.
Въпрос - има ли смисъл да обсъждаме сексуалността?
Да - ако се доверим на създателите на "Кама Сутра", "Историята на О", Фройд, всички, които твърдят, че е основен мотив за действие.
Не - ако обърнем внимание, че през последните 2000 г. състоянието на сексуалността е общо взето монотонно /подтиснато/.
Въпрос - какво е, все пак, сексуалността /подтиснатата/. Без претенции за поетичност, може да приемем, че е пряко следствие на разделението на труда. С акцент - биологично оцеляване. И, може би, на закона за съхранение на енергията. Жизнено необходимата енергия, насочена към социализиране на човешкото същество. Към изграждане на затвора, съставен от милиони малки килии - Обществото.
Добре, нека надникнем в някоя от тях. Ако, разбира се, надзирателя го няма. Бинго, пиян е! Давайте!
Майка, баща, деца. Енергията циркулира в малка, затворена общност, стремейки се към максимално "обдухване" на системата. И действително - те са спокойни, весели, внимателни. Изслушват проблемите си. Живеят с вълненията на другите. Имат достатъчно енергия да постъпват така. Така щото спокойно можем да изведем междинен отговор на (из)началния въпрос - "Ангел-хранител".
Чудесно… Или би било чудесно. Защото, ех, защото… Необяснимо е някак… Или поне - страшно дълго.
Идва момент, когато някой от тях осъзнава, че…

И трябва да избира. Доброто, старо статукво или струята кислород. В случая няма значение дали свидната жертва /има достатъчно пари и сили да/ може да носи две дини под една мишница. Защото нещата отдавна не са въпрос на физическо оцеляване и изграждане на оптимален обществен модел. Сексуалността, отдавна се е превърнала в селския идиот, казано с по-прости думи - в обременена с тежести сделка. Непосилни тежести - морал, етика, съвест, религия, брачни договори, чувство за вина, влияние на доминиращата култура…
И отново сме в състояние да отговорим на (из)началния въпрос - изкупителна жертва.
Но чия, все пак?!… Е, хайде сега. Трябва ли да Ви напомням за онзи "гладник" на Джек Лондон, който криеше под дюшека си всичко годно за ядене. Защото, /някога/ за малко да умре от глад. Но вече - ядене бол?!!!

Дааааа, нашият (из)начален въпрос остана без отговор… Жалко, някак…

Както и да е. Ще го преживеем :)

На всички влюбени - честит Св. Валентин!
На всички - не чак толкова - приятно гледане на телевизия. :)


Публикувано от BlackCat на 13.02.2004 @ 15:10:01 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Alt

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:48:16 часа

добави твой текст
"Сексуалността" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сексуалността
от BlackCat на 13.02.2004 @ 15:15:39
(Профил | Изпрати бележка)
" загасяй веднага телевизора и идвай в леглото. Сексуалност, а? Сега ще ти покажа аз на тебе. Не ме поглежда, пък тръгнал да пише тука разни пожелания, ама-ха :D :)))"

Хей, Алтик, не я слушай тая горе, тя е слънчасала :)))
Много влюбеност ти желая и да нямат време да погледнат телевизора възлюблените ти :)))