Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 818
ХуЛитери: 2
Всичко: 820

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПринцът върху граховото зърно
раздел: Приказки
автор: kostaki

Приказка за възрастни
Четвърта година принцеса Ромуалда обикаляше по широкия свят. Търсеше си мъж. Но не какъв да е, а принц - равен на нея по благородство, богатство, а ако може и малко по-красив. Когато бе на шестнадесет години, баща и – крал Валънтайн изпрати портрета и и списъка на зестрата на всички други крале, които бяха ергени, вдовци, или имаха мъжко потомство. До пълнолетието и не се върна нито един отговор. Кралят и кралицата събраха съвет от най-мъдрите хора в кралството. Решиха да запишат принцесата да учи в скъп колеж, за да се запознае от първа ръка с бъдещия си мъж. До края на втория семестър нито един мъж с кралска кръв не поиска да се омъжи за нея. Повечето бяха твърде млади за да мислят за женитба. А някои принцове се залюбиха с други принцове. Съветът се събра отново. В отчаянието си всички решиха да я пратят на дълго пътешествие из целия континент. Както каза най-мъдрия старейшина, поне нямаше да и гледат киселата физиономия из двореца. Заклеха я да не се връща без съпруг, приготвиха я за път и я изпратиха.

Пътешествието имаше по-голям успех от ученето в колежа. Редица владетели бяха или глупави или без либидо, за да се възползват от беззащитното момиче, но имаше и доста приятни типове. Няколко от тях я поканиха да им погостува за по-дълго време, а един – двама си направиха устата за сериозна връзка (брак). Проблемът беше, че не отговаряха на високите изисквания на принцесата. Тя не беше навита дори на херцог. Искаше си принц или крал и толкоз. При това не какъв да е, а симпатяга, изтънчен, да обича децата и т.н. Обаче тази история се случи мнооого отдавна. Повечето благородници бяха благородници отскоро. Нямаха възпитание, същински прасета си бяха. На единици (както и на нашата принцеса) и бащите им бяха благородници. А принц със дядо благородник Ромуалда още не беше срещнала. Докато...

Един ден тя замръкна пред доста овехтял замък. Личеше си, че беше дострояван и надстрован с години. Това веднага възбуди интереса и. Тихичко се помоли собственикът да не е някой нещастен граф и почука. Въведаха я в голяма зала с два трона, на които стояха мъж и жена със златни корони на главите. „Ура” рече си нашата принцеса. Дано имат син, че инък трябва да убия тази женица дето си е сложила короната ми на главата си. Имаха!!! Вечерята мина много приятно. Всички бяха много радостни, особено щом тя се похвали с родословното си дърво. Настана време за сън. И о – ужас!!! Имаше нещо под дюшеците. Нещо твърдо, което не и даваше да заспи. Ромуалда се въртеше на всички посоки, но не можеше да мигне. Изведнъж – скръъъц вратата тихо се отвори и младият принц Просперо като сянка се пъхна под нейните завивки. Ромуалда изцвърча от облекчение, че има с кого да прогони скуката. Когато пропя петелът и Просперо, като истински джентълмен се прибра в своите покои подутината под завивките не я дразнеше толкова. Но пак не можа да заспи.
Сутринта се оплака на кралицата за твърдото нещо под дюшека. Тя я погали, убедена вече, че пред нея стои истинска принцеса и я покани на закуска. Просперо дойде със закъснение, беше някак измъчен и ходеше много особено.
- Любими мой, какво Ви е? – изтръгна се от устните на Ромуалда.
- Прекрасна моя, когато снощи проникнах във Вас, усетих нещо много твърдо и болезнено. Беше като че ли дълбоко под дюшека, но знаете ли как се натъртих.... Единствено любовта ми към вас ме подтикна да ви любя толкова дълго.

Сватбата била бляскава и всички се радвали на първата истинска кралска двойка по старите земи...


Публикувано от viatarna на 27.06.2011 @ 16:54:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   kostaki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:31:35 часа

добави твой текст
"Принцът върху граховото зърно" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Принцът върху граховото зърно
от fortemotore на 28.06.2011 @ 21:57:42
(Профил | Изпрати бележка)
дествието бързо се развива
но с интерес
:)
поздрав


Re: Принцът върху граховото зърно
от Ufff на 01.08.2011 @ 10:29:19
(Профил | Изпрати бележка)
Веселичка история)))
Много ми хареса подборът на имената (дори да е случаен). Ако че Просперо се тълкува като благоденствие, разцвет, успех, аз "отидох" при един Шекспиров герой с това име, който ми е симпатичен заради изрази като "така, че те, въздишайки в ответ, вредяха ни от обич", "Къде си, робе? Буцо кал, къде си?", "ще взема аз на разума страната срещу гнева си" и пр. Човек не може да си управлява тъпите асоциации ки.
Пък Ромуалда означава славна (чудесна) гувернантка. Без майтап.
))


Re: Принцът върху граховото зърно
от anonimapokrifoff на 05.06.2012 @ 16:06:25
(Профил | Изпрати бележка)
Това е съвсем по вкуса ми.