Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 681
ХуЛитери: 0
Всичко: 681

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГласът на отвъдното
раздел: Фантастика
автор: Kropotkin

- В понеделник привечер Тони Стораро получи странен SMS от необозначен мобилен номер или както е прието да се казва "private number": "Утре е вторник, хитрецо. Веднага преставай да ядеш говна! подпис Вълчака".
Това съобщение му се видя доста зловещо и той загрижен за сигурността си реши да остане да преспи в службата. Тони Стораро работеше като кучешки фризьор в салона на Сами Гравано "Бика" и там се надруса с фалшив боб.

- Утрото на следващия ден го завари в клозета, където остана да се излежава почти до полунощ във вторник. В сряда по обед пристигна нов озадачителен SMS: " Мagnito is back - масаж на аналната чакра. Чакай инструкции от Юнг. подпис Плевел".Не на шега разтревожен Стораро си отвинти табелката на вратата, смени я с WC dammen и се залости отвътре с кашони. За по-сигурно реши да пости и да не яде хляб. Изтощен с обтегнати до скъсване от непонятната заплаха нерви, Стораро едва призори успя да заспи и моментално му се присъни тежък кошмар:

"Отначало ряза трупи с трион, а после някакви ниски четвъртити мъже без плът по лицата го отвлякоха в мазе извън града. Завързаха го по корем, прегънат на две върху облегалката на железен стол и се заразхождаха около него голи с провисени безмъди членове. В последствие от разговора той подразбра, че двамата са продукт на неконтролиран генетичен експеримент за междувидова кръстоска и научи имената им: Клекалото и Билборд.

- Атмосферата в съня му беше цялостно злокобна и подтискащо зловеща. Оловностудени лунните лъчи нахлуваха в килията му през едва открехнатата метална решетна на въглищната шахта и обливаха оголения му анус, осветявайки дъното на дълбоката мрачна действителност. Единият похитител. Билборд, се надвеси пред него, а другият, Клекалото, го заобиколи отзад. Крушката в дъното на помещението присветна и бързо запримигва. От носа на Билборд към лицето му бавно се проточи сив сопол. Дъските на пода заскърцаха и от тавана се посипа черна прах. Ноктестата лапа на Билборд сграбчи и издърпа косата му назад, после кихна над лицето му му...

- След като го жигосаха те го освободиха и Тони Стораро уморено се затътри на север по разбита крайградска алея пресечена с траншеи. За свой късмет скоро се натъкна на запустяла, кирпичена къщурка в която имаше изоставена кухненска печка, маса и грубо скована дъсчена пейка. Въпреки, че съборетината изглеждаше необитаема за голямо учудване в нея имаше ток и той включи фурната и двата котлона за да се стопли. Изтощен до изнемога от вълнения Стораро приседна на пейката, подпря рамо на кухненската печка и на секундата потъна в сън. Главата му уморено се отпусна надолу, бавно клюмна настрана и той тежко рухна с буза върху нажежения котлон. Събуди се с писъци в АДА сред кълба от дим, зловещо съскане и гаден мирис на печено човешко..."

- Повърна. Трябваха му повече от 20 мин. за да се пробуди и окончателно да се отърси от реалността на кошмара. След това първата му работа беше да си провери пощата и телефона. С трескави, непохватни пръсти занатиска копчетата на дисплея. Уфф, този път нямаше нищо! Най-накрая Тони Стораро си отдъхна и дръпна завесите. Свежото утро нахлу през открехнатото горно прозорче, пречисти след съня душата му и той реши, че вече му се е разминало, макар да не си даваше сметка точно какво. За по-сигурно обаче се прекръсти, чете молитва и чак тогава тръгна на работа. Денят беше прекрасен, и всичко, но въпреки това вечерта пристигна нов SMS. Този път с номер: " Дирли, дирли дишка, май ще лапаш мръсна... Кайли Миноуг" Кой знае обаче защо този път налудничавото съобщение не само го уплаши, ами в добавка сексуално го възбуди. "Ела ми ближи краставицата, тъпачко!" похотливо се изхили той и се побара по чатала, както бе виждал да правят злодейте в каубойските филми. После нахално се прибра след работа пеша. През целия път по нощните улици го следваше натрапчив звук от тътрене на джапанки, но колкото и да се обръщаше не можа дори да мерне собственика им. Хм, странно? Веднага щом влезе в апартамента си домашният му телефон се включи и остро задрънча. Стораро панически го грабна, чу се кратък ироничен смях и един пресипнал детски глас му каза: "Ти, ти...ако не се накендзаш ще умреш!"

- Той разбира се не го послуша и още на следващата сутрин се задави с геврек насред трамвая, вследствие на което посиня и за около 3 мин. мъчително умря. Погребаха го в неделя без излишни почести. незнайно защо върху некролога му ден след това се появи готически надпис: "Тук лежи, жестоко заклан, самодеец без неговия колан. - от доброжелатели." Всички решиха, че му е направена магия.

- Същата вечер около пресният му гроб се събраха 17 души облечени в еднакви тъмни суйтчъри с качулки. Краката им бяха голи. Един от тях коленичи върху рохкавата пръст и дълго шепна нещо загледан в луната. А после легна по гръб върху каменната плоча над мъртвеца и преплете пръсти на корема си. Останалите плътно го заобиколиха и останаха така, вторачени в силуета му дълго след като отмина полунощ. Вятърът се движеше сред клоните на парка, но даже не помръдваше листата на дърветата. Всички усещаха, че тези мигове се пълнят със значение и нещо важно предстои.

- Накрая легналият мъж се изправи. "Е?"- попитаха го сподвижниците му. " Влязохме във връзка. Карл не е напълно прав....Всичко, всичко във Вселената е проява на проникване, неосъзната синхроничност. Това което правиш е това което ти се случва." беше отговорът.
- И те решиха да не търсят повече взаимовръзки и зависимости. "Да не пресилваме нещата" оттук нататък стана техният девиз.

by Kuzmo Karayan


Публикувано от Administrator на 05.03.2011 @ 13:50:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Kropotkin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:24:15 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Гласът на отвъдното" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гласът на отвъдното
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 05.03.2011 @ 14:09:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ето един достоен последовател на Хичкок! Много ужас има в историята ти. Като омраза към чалгата ли да я разбирам, или избора на главния герой е случаен?