Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 837
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 837

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàinf. jnkies
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: YouNeedLobotomy

Âñè÷êî çàïî÷íà â ìîìåíòà, â êîéòî ìîçúêúò ìè ìè êàçà, ÷å èñêà äà ñè ïðåðåæå âåíèòå.
Àç, åñòåñòâåíî, ãî ïîìîëèõ äà íå ãî ïðàâè. È ñëåä òîâà ñå ñúáóäèõ íàä òðè îòâîðåíè ó÷åáíèêà, ïðåä ñâåòåù ìîíèòîð, âëÿâî îò ñâèðåùî ðàäèî è ÷óâàéêè çâóöèòå îò òåëåâèçîðà â ñúñåäíàòà ñòàÿ. Öÿëà âå÷åð áÿõ ó÷èë, âîäèë âèäåî ðàçãîâîðè, ãëåäàë ôèëìè, ÷åë êíèæêè.
Çàêúñíÿâàõ ñ äåñåò ìèíóòè. Íÿìàøå âðåìå çà ïñèõè÷åñêà ïîäãîòîâêà ïðåäè äóøà. Íî âñåêè ïúò áåøå òîëêîâà òðóäíî. Òîçè äúëúã ÷åòâúðò ÷àñ íà èíôîðìàöèîííà ñàìîòà, îñòàâåí íà óäàðèòå íà âîäíàòà ñòðóÿ. Äîêàòî ñòîÿõ ïîä âîäàòà, êðåùÿõ íÿêàêâà ïåñåí íà Bad Religion, çà äà íå ñå îñòàâÿ íà ïðàçíàòà ñòàÿ. Ñëåä òîâà èçòè÷àõ, èçñóøèõ ñå íàáúðçî, âçåõ ìï3 ïëåéúðà è êíèæêà è ïîòåãëèõ êúì àâòîáóñíàòà ñïèðêà. Äîêàòî ÷àêàõ àâòîáóñà, ÷åòÿõ è ñëóøàõ ìóçèêà. Äîêàòî ïúòóâàõ, ïðàâåõ ñúùîòî. Êîãàòî íàêðàÿ ñòèãíàõ, ÿ âèäÿõ äà ìå ÷àêà ñúñ ñâåòåùà óñìèâêà.
- Çäðàâåé, äóøêî! - èçâèêàõ è èçòè÷àõ êúì íåÿ ñ øèðîêî îòâîðåíè îáÿòèÿ. Òÿ ìå ïðåãúðíà è ìå öåëóíà. Àç íå ñïðÿõ åäíàòà ñè ñëóøàëêà è ìåæäóâðåìåííî ïðîâåäîõ ðàçãîâîð ñ íåÿ.
- Êàê ñè?

I cant believe it, the way you look sometimes
Like a trampled flag on a city street, oh yeah

- Çàâè ìè ñå ñâÿò îò âîíÿòà â àâòîáóñà.
- Ïðîêëÿòèåòî äà èìàø ÷óâñòâèòåëåí íîñ.

And I dont want it, the things youre offering me
Symbolized bar code, quick ID, oh yeah

Ñëåä òîâà èç÷àêàõìå àâòîáóñ. Óñåùàõ, ÷å ïîðàäè íÿêàêâà íåÿñíà ïðè÷èíà íåùî â ìåí ñå âëîøàâà âñå ïîâå÷å. È îòíîâî çàïî÷íàõ äà èçïèòâàì îíîâà ñàìîòíî îòåã÷åíèå îò âñè÷êî. Ñìåíèõ íà ïî-áúðçà ïåñåí. Ïðîìåíèõ ðàçãîâîðà íà ïî-âúçäåéñòâàùà òåìà . Ëþáîâòà å íåùî ïðåêðàñíî, íî àêî èñêàø íàèñòèíà äà óñåòèø íåùî, òðÿáâà äà îïèòàø ñ ãíÿâ èëè ñúñ ñòðàõ. Ñàìî òàêà ìîæåø äà ñå èçìúêíåø îò êëîïêàòà.
- Êàêâî ïðàâè â÷åðà?
- Ñåäÿõ ñè âêúùè öÿë äåí.

See Im a 21st century digital boy

- Çàùî íå çâúííà öÿë äåí?
- Çâúííàõ.
- Çàùî òîãàâà íå èçëÿçîõìå?
- Òè ìè êàçà, ÷å ñè çàåò.
Î äà, âÿðíî. Òðÿáâàøå äà íàó÷à ó÷åáíèöèòå ñè, äà èçãëåäàì òðè ôèëìà, äà îòèäà íà ëåêöèè, êàòî ïî ïúòÿ ñëóøàì ìóçèêà è ÷åòà êíèæêè, à êîãàòî ñòèãíåõ â óíèâåðñèòåòà, äà èãðàÿ ìîðñêè øàõ äîêàòî ñëóøàì ëåêòîðà. Íî òîâà íå ïðîìåíÿøå ôàêòà, ÷å ñå ÷óâñòâàõ âñå ïî-îòåã÷åí è ñàìîòåí â êîìïàíèÿòà íà ÷îâåêà, êîãîòî îáè÷àì. È àêî âèíàòà áåøå â íåãî, ùÿõ äà ñúì ðàäîñòåí. Íî îñúçíàâàõ, ÷å íÿìàøå ÷îâåê íà Çåìÿòà, êîéòî äà ìå ñïàñè îò ñàìîòàòà ìè. Ñòèãíàõìå äî âêúùè. Ñúáëÿêîõìå ñå íàáúðçî, çàùîòî ðîìàíòèêàòà å òâúðäå áàâíà è íåèíôîðìàöèîííà. Ïóñíàõìå íÿêàêâà áúðçà ïåñåí è çàïî÷íàõìå äà ñå ÷óêàìå. È òî÷íî êîãàòî ñè ìèñëåõ, ÷å òðÿáâà äà ñúì ñå èçìúêíàë, îòíîâî óñåòèõ èíôîðìàöèîííà ñàìîòà. Èñêàøå ìè ñå äà ñâúðøà ïî-áúðçî, çà äà ìîãà äà ñå ïîòîïÿ âúâ ôèëì äîêàòî ìåæäóâðåìåííî ñè ãîâîðÿ ñ íåÿ, ÷àòÿ ñ òðèìà äóøè è ÷óâàì êîìåíòàòîðèòå ïî ðàäèîòî. Íî íå ñâúðøâàõ . Äíåñ ñå îêàçàõ ñåêñóàëåí àòëåò. Òÿ ñâúðøè òðè ïúòè è èñêàøå îùå. Àç é êàçàõ äà èç÷àêà è îòèäîõ äà ïóñíà ôèëì. Ôèëì ïëþñ ñåêñ. Òîâà òðÿáâàøå äà ñâúðøè ðàáîòà. È âñè÷êî áåøå íàðåä äî ìîìåíòà, â êîéòî íå ñâúðøèõ è àç. Òÿ ìå ãëåäàøå âëþáåíî, à àç èçäèâÿâàõ, çàùîòî çíàåõ öåëèÿ ñþæåò íàèçóñò. È íà ôèëìà, è íà îòíîøåíèÿòà íè. Èìàõ ÷óâñòâîòî, ÷å âå÷å áÿõ âèæäàë âñè÷êè âúçìîæíè ñöåíàðèè ïðåäè äà ñòàíà äåâåòè êëàñ. Íèìà òîçè ñâÿò íÿìàøå äà ìè ïðåäëîæè íèùî íîâî? Ó÷åõ â óíèâåðñèòåò, èìàõ ïðèÿòåëè, õîäåõ ñ ïðåêðàñíî è èíòåëèãåíòíî ìîìè÷å, ÇÀÙÎ, ÇÀ ÁÎÃÀ, ÑÅ ×ÓÂÑÒÂÀÕ ÒÎËÊÎÂÀ ÁÅÇÏÎÌÎÙÅÍ ÏÐÅÇ ÖßËÎÒÎ ÂÐÅÌÅ!? Íÿìàõ ôèíàíñîâè ïðîáëåìè, áÿõ òîëêîâà ïðåçàäîâîëåí ìàòåðèàëíî, ÷å íå ìîæåõ äà ñè ïðåäñòàâÿ êàêâî èñêàì, íî ñå ÷óâñòâàõ âñå ïî-áåäåí ñ âñåêè èçìèíàë äåí. Èìàõ êóïèùà êîíòàêòè è ñòàâàõ âñå ïî-ñàìîòåí.
- Îáè÷àì òå.
- Íå ìå ñïàñÿâàø, äóøêî. Ëþáîâòà å òîëêîâà áàâíà åìîöèÿ.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 24.02.2011 @ 20:56:09 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   YouNeedLobotomy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:11:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"inf. jnkies" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: inf. jnkies
îò mariq-desislava íà 25.02.2011 @ 21:49:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîëêîâà å ëåñíî äà ñè îòåã÷åí, êîãàòî ñòðàñòòà â òåá å ñâåäåíà äî êîòà íóëà.:) Ñåãà ðàçáèðàì çàùî íèâãàæ íå ñå îòåã÷àâàì. Àç ïúê ñå ñåòèõ çà êíèãàòà "1984" íà Äæîðäæ Îðóåë - àñîöèàòèâíèòå íèâà ñà òîëêîâà íåïðåäâèäèìè.


Re: inf. jnkies
îò kameja íà 24.02.2011 @ 21:50:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðåàëèñòè÷åí ïîðòðåò íà ñúâðåìåííèÿ ÷îâåê. Èìà íåùî îáùî ñ "451 ïî Ôàðåíõàéò" íà Ðåé Áðåäáúðè. Ñòðóâà ñè äà ñå ïðî÷åòå, ìàêàð ÷å ÷åòåíåòî å áàâíî çàíèìàíèå. Âïðî÷åì, èìà è ôèëì.