Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 3
Всичко: 802

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТайното евангелие на Тома – 26
раздел: Хумор и сатира
автор: tomatroev

Писмо - отговор от д-р Тома Троев от БСУ до проф. Гюнтер Валкерн от ФСУ

Уважаеми проф. Валкерн,
Благодаря на Франкфуртския свободен университет и лично на Вас за интереса към моите скромни научни публикации.
Радва ме фактът, че последните български научни открития, включая и моето "Тайно евангелие на Тома" предизвикаха такъв голям отклик в научните среди и сред широката общественост по целия свят.
Тия дни получих поздравления от много страни: от Танзанийският институт по ядрени изследвания, от Албанският висш технологичен институт, от Магадаскарският център за нанотехнологии, от Гренландският център за алтернативни енергии и от много други престижни научни институти.
Няма да крия обаче, колега Валкерн, че най-ценно за мен бе признанието на Американският център по балканистика и на Франкфуртският свободен университет, поради това, че в тези научни звена работят българи!
България най-сетне заема полагащото и се място сред другите народи!
Хиляди американски майки вече започнаха да кръщават децата си "Джон", на името на българина Джон Атанасов!
Като учен, Вие знаете, професоре, че и Германия, и България принадлежат към индоевропейската езикова група.
Една статистика сочи, че половината деца в нашите български училища са от ромски произход, другата половина са от славянски произход. По този начин, нашата нация, съставена от 50% индийчета и 50% европейчета, се връща към историческите извори и вече е най-чистата раса в Европа!
Имаме и незначителен брой мюсолмани, турско и арабско население, което се занимава с производството на дюнери и баклави, без които, разбира се, не можем.
България, уважаеми колега, наистина вече е център на света!
След последните исторически открития, че тук са гробовете на Дева Мария, на Йоан Кръстител и на св. Тома Неверни, град Бургас все повече се оформя като втори Ерусалим, град, където започват да се стичат поклонници от целия хрстиянски свят.
Не е необходимо вече да пътувате до Израел, всеки, който отиде в Бургас, ще може да се нарече "хаджия"...
Хората от целия свят искат да дойдат в България, в Рая и да видят живия Бог Бойго!
Имам удоволствието да Ви съобщя най-официално, че Общинският съвет в град Бургас, на своя извънредна сесия взе решение и възложи на кмета на Бургас в най-скоро време в Морската градина да бъде издигнат Мавзолей - християнски център, където да бъдат поставени мощите на светците, заедно с оригиналните ръкописи на "Тайното евангелие на Тома", открити от мен.
Българският Премиер, който вече, освен Главнокомандващ армията и полицията, е Духовен глава, бъдещ Президент, а също така, разбира се, е и Бог, ще бъде принуден да въведе някои ограничения.
България ще въведе визи за пътуващите от Германия и от другите европейски страни, предвид на масовия поклоннически туризъм, който се очаква в най-скоро време.
За американските граждани, желаещи да посетят нашата страна и да се заселят тук, Бог Бойго ще отпусне известен брой Зелени карти, които ще бъдат раздавани лично от посланничката ни в САЩ, по нейно усмотрение.
Драги колега Валкерн, за мен, а вероятно за цялата българска общественост, ще представлява интерес да научим малко повече за Вашето българско потекло, за Вашия български корен.
След като и самият Христофор Колумб е бил българин, Вашата история ще бъде може би поредното доказателство, че ние, където не ни сеят, там никнем...
С пожелания за съвместно ползотворно сътрудничество,

Ваш: д-р Тома Троев


Публикувано от Administrator на 01.02.2011 @ 17:11:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   tomatroev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 16:04:00 часа

добави твой текст
"Тайното евангелие на Тома – 26" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тайното евангелие на Тома – 26
от na_de на 01.02.2011 @ 17:40:25
(Профил | Изпрати бележка)
:))))
Е това се казва отговор!!!)))))

Видя ли ги, как ти се натягаг?!)
Искали сътрудничество.....

Къде- къде сме над тях, а те.....ще ти се четкат сега....))))


Браво, Тома!!!))

Поздравче!


Re: Тайното евангелие на Тома – 26
от Danielita на 02.02.2011 @ 05:26:58
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, Тома, много ме развесели с това Евангелие тези дни! А може би има шанс и за творчески тандем между нас. Помниш ли "Под кривата круша"?
Само че аз трябва да се освободя от ангажименти и да усъвършенствам българския, щото с тия коне тука, дето само на английски си говорим...
Поздрави!