Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 1
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБарКрафт
раздел: Хумор и сатира
автор: mindlock

- Гледай го как се мъчи, милия. - Господ снизходително отпи от уискито си.
- Хмм. На бас, че ще успее да изпие поне още 3 бири преди да започне да бушува. - Дявола доволно си досипа ром.
Двамата седяха с по един джойстик в едната ръка и с по едно питие в другата. На огромен телевизор пред тях се виждаха двама брадати, космати индивиди, които много учени биха приели за липсващото звено между човека маймуната. Пред тях се беше издигнала стена от празни чаши.
- Трябваше да си ъпгрейднеш черния дроб. - разбиращо подсказа Господ.
- Глупости, тръгнах на бърза бира и ми трябваха трето ниво бъбреци.
- Ще загубиш заради бързата бира. Водеше ме в началото, но успях да изкарам едни фъстъци и едни бадеми и след минута зимам уиски. Нямаш шанс.
Над главите на двамата мъже имаше три колонки. Едната беше обща и на нея пишеше "Изпито". Полето на всеки се уголемяваше или намаляше в зависимост от това, колко бяха изпили. Над другите две пишеше Тоалетна след: и секунди, които отброяваха следващата визита до тоалетната. Секундомер отмерваше и края на рунда - затварянето на Бара.

Джонатан не искаше да пие вече. Джонатан обичаше да пие, но мразеше да се напива и обикновено не го правеше. Жена му не обичаше, когато е пиян и той винаги й угаждаше. Затова фактът, че едвам виждаше чашата пред себе си, не го караше да се чувства никак доволен. Той беше един от най-добрите пиячи в града си, но от както се ожени се опитваше да се ограничава.
Не знаеше какво се беше случило днес, че да се налива толкова целенасочено. Веднага след като свърши работа в рудника взе колата и пропътува 200 мили до Ню Йорк. Всъщност нямаше представа, защо отиваше в Ню Йорк и дори се съпротивляваше, но всякаш някаква висша сила беше поела контрол над тялото му. Влезе в точно определен бар и, макар че беше от най-хубавите които бе виждал, се опита да си тръгне. Тялото му отново не го послуша. На бара видя мъж, немит и небръснат, който изглеждаше дори по-объркан от него.
Седна до него и веднага си поръча три бири. От там нататък двамата пиха какво ли не, но не си казаха нито дума. И сега, след стотина подобни, една текила го победи и той се сгромоляса на пода. мъжът до него се стресна, подскочи и изхвърча от бара като подгонен от стадо разгонени бикове. Точно преди да загуби съзнание, Джонатан имаше чувството, че чува някакъв отдалечен глас, който ясно каза: "Ха, казах ти че в по-късен стадий Уиски с фъстъци е небалансирано!"

- Хмм, трябва да го направим пак следващата Неделя. - Дяволът угрижено се обуваше пред една от картините в кабинета на Господ.
- Да. Ама този път си избери по-добър герой. Не е нужно да са в една страна, ще ги телепортираме. - Господ гледаше приятеля си с победоносно изражение.
- Американците не струват. - каза Дяволът и дръпна картината настрани. Зад нея се откри черен коридор. - До следващата неделя.
- До неделя. И да се научиш да играеш БарКрафт!
- Ха! - отвърна Дяволът и затръшна картината зад себе си. Господ допи уискито си, седна зад компютъра и отвори Хулите, за да провери дали някой е коментирал разказите му.

(за още - нещо приятно, законно и здравословно, от което не се пълнее.)


Публикувано от alfa_c на 31.01.2011 @ 21:28:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   mindlock

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:34:18 часа

добави твой текст
"БарКрафт" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: БарКрафт
от fortemotore на 01.02.2011 @ 06:26:16
(Профил | Изпрати бележка)
Господи последното изречение ме разтърси;)


Re: БарКрафт
от mariq-desislava на 01.02.2011 @ 19:56:10
(Профил | Изпрати бележка)
Много си добър, но ти си го знаеш.