Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 866
ХуЛитери: 3
Всичко: 869

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРевност
раздел: Разкази
автор: ivliter

Късна пролет. Море от зеленина залива долината. Сред него плува белият кораб на малкото градче.
То е полегнало кротко под тях, погълнато от ежедневието си. Градът е обграден отвсякъде с върхове, покрити с гъсти зелени гори, осеяни с множество горски полянки и ливади. Те са седнали на височината и се наслаждават на красивата гледка. Над главите им облаците се опитват да сътворят своя небесна бяла планина – една подвижна планина, постоянно променяща се.
- Днес си нещо омърлушен – забелязва тя. – Като че ли панорамата не те радва като друг път.
- Радва ме, но някак си днес усещам присъствието на града, като трети между нас.
- Това пък откъде? Тогава да се преместим.
Отиват на малка ливадка, обградена от всички страни с гора, с изключение на южната, която е отворена към планината, но градът не се вижда.
- Ето, тук третият го няма и е още по-красиво – казва тя, когато сядат върху постелката в тревата. . Носиш ли снимките от последния поход? Обеща да ми ги покажеш.
- Да. В мене са. Някои са станали много хубави..
- Друг път си по-въодушевен – поглежда го тя подозрително.
- Абе, снимки. То една ли, две ли са.
Жената внимателно и с интерес ги разглежда.
- Много са хубави. Защо си ме снимал толкова много? Нали знаеш, че не обичам да се снимам.
- Ами според вдъхновението си. Така се е случило.
Тя отделя фотографиите с нейното присъствие и го наблюдава. Днес е малко особен. По-мълчалив е. Усещаше, че нещо го измъчва.
- Нямаш настроение – отбелязва.
- Така ти се струва.
- Не. Кажи, какво има? Обикновено, когато си с мен забравяш проблемите си.
Докато разглежда снимките лицето й изведнаж помръква.
- Снимал си ме винаги, когато той е до мене – посочва тя с пръст, усмихнатия мъж до нея на снимката.
- Така ли? – прави се на изненадан той. – Станало е случайно.
- Не е случайно. Нарочно си го направил. Значи през цялото време, докато бяхме на поход, ти си ревнувал.
- Може и да не е случайно. Колкото пъти исках да те снимам, той беше все до тебе. Ето, дори и тук, на снимката с цялата група пред хижата си пак до него.
- Не мога през целия излет да бъда все с тебе. Обичам да общувам с всички, особено с личности които харесвам Не обичам ревнивците. Искам да се чувствам свободна.
- Аз пък обичам да съм наясно с нещата. Ако харесваш другиго, кажи ми. Твое право е, но аз държа на тебе и искам да знам кого харесваш. Кой беше този човек? Някак много бързо се сближихте.
- Сродни души. Сходство на характерите – смее се тя саркастично. - Можеше да ме попиташ още там, а не да ме дебнеш с фотоапарата и да се цупиш още, дори и сега. Мой състудент е, завърши моята специалност. Не сме се виждали от години. Истински късмет беше, че групата ни се засече с тази от техния град.
- Знам ли. И така да е. Старата любов казват, че ръжда не хващала.
- Глупости. Ако не се беше надул като въшка и беше пообщувал с него, вместо да се отдръпваш и мълчиш, щеше да разбереш, че той е един прекрасен жизнерадостен човек, интересен и интелигентен, като тебе.
- Толкова бях объркан там, като видях нескрития ти интерес към него – признава си той. – Така се измъчих…
- Милият. Напразно си се измъчил. Нали знаеш, че обичам тебе. Това би трябвало да ти стига и другото не бива да има никакво значение.
- Но аз искам да обичаш само мене.
- И аз. Но като жена. Иначе искам да обичам всички.
Изведнъж плисна дъжд. Не бяха усетили кога небето се беше прибулило. Събраха набързо пръснатите по тревата фотографии.
- Сега вече здравата ще ни намокри – рече жената.
- Няма. На облак е. Ще прероси и ще спре.
Той сръчно направи набързо от постелката импровизирана палатка под която тя първа се вмъкна.
– Ела тук, ревнивецо – придърпа го към себе си и го целуна.
Над главите им дъждът потропваше по изпънатия плат. Чуваше се шепотът му с листата на гората. Успокоен, забравил подозренията си, той жадно я притискаше в обятията си.


Публикувано от viatarna на 15.09.2010 @ 10:07:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ivliter

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 36882
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Ревност" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.