Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 830
ХуЛитери: 3
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХороскопа
раздел: Романи
автор: sradev

- Скъпи непослушнички, започна лекцията си Филан Кешия, днес ще се заемем с избор на звезди, конструиране на светове и хороскопни коефиценти.

Ето пред всяка са 6-те посоки на света и във всяка посока можете да поставите по 3 чувства. Всяка поставя на първо място избраното положително хипертрофирано, на второ място - ненужното умерено, на трето - вредното уголемено.

- Значи слагам на първо място любов, на второ - кеф и на трето тъга, каза Пишманка.
- Не, по-добре е на първо място увереност, на второ - съмнение, на трето - подозрение, отговори й Циркония.
- Избрах си на първо кеф, на второ любопитство, на десерт - омраза, чу се някъде отзад.

Сред весели закачки и подмятания на емоции непослушничките подредиха първата си посока и се заеха с втората. Тя малко ги затрудни, понеже вече бяха поизразходвали кефа, радостта и любовта, но с хумор, съчувствие и завист някак си спрегнаха и втората посока. Бързо се топеше избора на чувствата и на последната съвсем се озориха. За "надолу" останаха само такива чувства*, които нито хипертрофирани ги бива, нито като умерени ще стоят мирни, а пък за вредност и без уголемяване пак си бяха големи.

След сложни изчисления на ръчното чесало доц. Филан Кешия обяви резултатите:

Пътеводните ви звезди са Нереза, Овена, Шимпанзето, Тъпира, Суслека, Папагала, Козела. Печелят Нереза и Овена. Нереза става гладна пътеводна звезда, а Овена - обитаема.

- Не щем нито нерези нито овни!, възкликнаха в един глас непослушничките.
- Вижте какъв богат избор имахте. Пък и Нереза ви обеща овнешко с лук, а Овена - свинско със зеле.
- Нямаше ли там човек?
- Май че имаше, но вие го прогонихте.
- Искаше да ни дърпа ушите.
- О, това е ужасно! И то в момента, когато Овена казваше така мелодично "мяу", а пък Нереза чуруликаше като славейче.
- А не можем ли нещо да сменим?
- Късно е, но ви предлагам компромис: единият ден Нереза е пътеводната, а Овена - домашната, другият - обратното. Това е много добър компромис - хем има промяна, хем всеки не е на мястото си: докато Нереза не е пътеводен, Овена не е домашен, нали това искахте.
- Не може ли...
- Природата не търпи празното пространство. За това утре ще ви пълниме главите с правилата и правата на усерите.
- А хороскопният коефицент?, напомни Циркония.
- Той е отрицателен и се доближава до -2.

-----------------------
* бел. авт. Поради закона за защита на емоциите не можем да разкрием имената на повечето от тях, за да не се обидят, озлобят и наскърбят.


Публикувано от Administrator на 28.07.2010 @ 18:03:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:30:12 часа

добави твой текст
"Хороскопа" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.