Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 828
ХуЛитери: 5
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаФлирт за една нощ
раздел: Хумор и сатира
автор: dolcevita

Гледам го това момче на масата пред мен, отпивам от чашата вино и вместо да го слушам как се прави на неустоимо умен, проектирам развитието на тази среща напред. Да, доста по-млад е. И по-глупав, да му се не види. Така както ме докосва уж случайно по ръцете след третата бира определено вече си ме представя без дрехи.
Това че е млад и не много умен не е беда, за да правиш секс не се изисква да си нобелов лауреат. Така както си приключвам третата чаша с вино, и той вече не изглежда зле без дрехи. Говори за влиянието на Ноъм Чомски върху съвременната поп-култура, но със сигурност точно в същия момент си мисли дали си е взел достатъчно презервативи и дали у нас или у тях е по-близо. Ноъм Чомски да ме прощава, но и на мен точно в този миг много малко ми пука за генеративната му граматика и анархистични възгледи.
Очертава се спортна нощ. Сексът за една нощ е разтоварващ като фитнес с добър инструктор, ако си се научил да контролираш личния си живот и да не правиш драми ако някой се окаже подходящ за секс, а неподходящ за партньор в живота.

Какво искат жените?

Мъжете са стари ловци, от древността та до наши дни, въпреки усилията на жените да ги закарфичат с безопасна за полите си, обичат да правят секс и да бягат. Тръпката от покоряването на нови територии те познават отдавна. А жените – Хюстън, имаме проблем! Уж преживяха екстатично феминистичната революции, уж казаха – да, и ние искаме да се забавляваме като момчетата! Странно защо някои от тях и досега се опитват да разменят свалянето на гащите с клетви във вечна любов и брачни свидетелства като през Средновековието. Продължават да твърдят че са имали от три до пет сексуални партньора и упорито да се правят на второ преработено и подобрено издание на Дева Мария.
“Сексуалните търговки”, да ги наречем така, са тези, които ще ви кажат, че не се прави секс на първата среща. Те няма да ме разберат. Довиждане, момичета! Другите – да четат нататък.
Има мигове обаче, в които просто ти се иска да го удариш през просото. Този значително по-млад и удивително по-глупав от теб младеж от другата страна на масата никак не става за баща на децата ти, но пък как добре се очертават плочките на корема му под тази тишъртка. И как помръдва татуировката на бицепса му, когато се протяга към теб. Втора среща просто няма да има, защо да не се порадвам на новия си жив вибратор?

Modus Operandi

Постоянното партньорство си има своите радости, скрити преди всичко в емоционалната и финансова стабилност. Но пък никога не може да те разтърси така, както онова непознато момче в онова далечно лято в онзи страшно миришещ на трева клуб на морето. Бях се облегнала на бара и се поклащах под ритъма на музиката с чаша в ръка. Приятелите ми даваха всичко от себе си на дансинга. Та онова момче просто се приближи, прегърна ме през кръста и ме целуна. Аз не му забих шамар. Разбрахме се без думи – ние, две невинни деца на сексуалната революция, които искахме да изживеем нещо разтърсващо преди да се върнем в своите сериозни и отговорни ежедневни кожи. Не ми трябваше много мислене. Алкохолът, това задължително условие сексът за една нощ да се състои, вече действаше, момчето танцуваше страхотно, никой не ме познаваше в това населено място, а приятелите ми бяха дискретни. “Как се казваш?” “Кво ти пука?”. Хотелът, счупената лампа на нощното шкафче, хърка – но е сладък.
На сутринта леки угризения започнаха да си пробиват път през махмурлука. Но след като проверих кошчето за боклук и се убедих че между мен и опасността от СПИН и забременяване е имало тънък латексов слой, започнах да се поуспокоявам.
Когато не знам какво да мисля за една ситуация, ползвам единствената изпитана и безотказна формула за вземане на решения. Сядам пред огледалото и се питам на глас: Какво би казала Мадона за това? Онази на небето – ясно какво ще каже. Тя точно в момента ми е силно излишна. Обаче говорим за другата, русата, с конусовидните сутиени, която изкърти половин Америка от секс преди да се кротне като невинна английска съпруга до младия си мъж. “Poor is the man whose pleasure depends on the permission of another”. Ето това би казала. И доста възбудено го шепти в едно парче, на което предната нощ с момчето се премятахме по дансинга между две сесии на обследване на сливиците си с език. В нормален превод значи – горко на този, чието удоволствие зависи от разрешението на някой друг. А между нас двете, Мади и мен, означава: “Виж кво, гъско тъпа, хубаво ли ти беше снощи? Употреби ли момчето? Някой ще ти намали ли поведението за това? Пука ли ти кво мислят незадоволените лицемери? Вдигни си прясно употребения задник и отивай да си живееш живота. Точно след една седмица никой нормален човек няма да си спомня за това. И винаги дръж презервативи в портмонето си в случай че те тресна пак желание да протестираш срещу системата на сексуалното лицемерие по толкова буквален начин.”

Серийният еднократен любовник

Има само едно нещо, което може да помрачи радостта от еднократния секс – и това е превръщането му в сериен. Плътските забавления за една вечер си имат правила. Понякога става безпощадно ясно още на сутринта, че нещата са се объркали. Остава да пиете кафе, когато ти даваш всички сигнали, че финалната точка е сложена. Обикновено правенето на заспала дава резултати, но веднъж ми се наложи не много учтиво да помоля да остана сама, защото трябва да се приготвям за работа.
Най-голямата грешка в този случай е да си дадеш телефона, за да го изриташ по-бързо от апартамента си. Понякога тежка самозаблуда може да те накара да се видиш с него още веднъж, и още веднъж. Не се превръща в нищо повече от еднократен секс, само дето зацикля в серийност. А на еднократният секс в това му е чара, че не се повтаря. Убиваш всичко по този начин. Какво би казала Мади: “Don’t go for second best, baby!” В нормален превод – не се задоволявай с нищо по-малко от най-доброто. Между нас двете: “Абе пак ли трябва да се разправям с теб? Тогава на морето не ти ли налях ум в кухата лейка? Този според теб става ли за баща на децата ти? Ще те търпи ли неепилирана и без грим? Би ли му разказала кошмарите си? Би ли го изслушала да ти дудне как сънува, че прозорците му се тресели и извънземните идвали да го отвлекат? Хайде да не бъркаме чистия секс с връзката, ако може! Да не се връщаме в килийното училище по взаимоотношения.”

Радвай се на живота

Да се отдадеш на еднократен секс, да се превърнеш в мръсница готова на всички номера от порнофилмите, е доста ободряващо за постоянната ти връзка. То е като да си откраднеш парченце шоколад, когато си на диета, да изпиеш бутилка вино, когато си на антибиотици. Не че е правилно, но пък какво е животът без тези малки прегрешения? Ако бях син, а не дъщеря на баща си, сигурно силно би ме поощрил да се забавлявам. Ако бях приятелка, а не дъщеря на майка ми, кой знае как щяхме да се смеем докато си разказваме спомени от любовни срещи за една нощ.
Извън проституцията, за нас, хората, които спазваме закона, сексът е безплатен. Даваме и получаваме, без да водим сметки. А и защо да скучаят всички млади момчета с плочки по корема и сложни татуировки на бицепса, когато имаш малко време за няколко чаши вино с тях? От една чисто хуманна и направо християнска гледна точка сексът за една вечер си е обществено задължение на всички, които искат да опазят средата си от нервността на фрустрираната незадоволена жена, която всяка вечер приключва с досада смешните движения в семейната си спалня, имитира след тях артистично оргазъм и заспива доволна, че е опазила морала. А и нищо, което постоянният ти партньор не знае, не може да го нарани, нали? Затова – радвайте се на живота, деца на сексуалната революция! Да има какво да разказвате на внуците. Те, имам усещането, че няма да си падат по скучно морализаторстване.


Публикувано от viatarna на 11.07.2010 @ 01:14:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dolcevita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 48058
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Флирт за една нощ" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Флирт за една нощ
от diva_voda на 11.07.2010 @ 02:38:49
(Профил | Изпрати бележка)
:) флирт, казваш, за една нощ? е да, ама не; щото в целия текст говориш за вси4ко друго, но не и за флирт...работата е там, 4е определено ИМА разлика между секс и флирт за една нощ; е всеки сам си я намира като нюанс; един флирт е наистина добър оба4е именно, когато "отвори" вратата на следващ, а това НЕ става с аламинутната (му) консумация...е, всеки с разбиранията си; поздрав!


Re: Флирт за една нощ
от Love_bites на 11.07.2010 @ 21:17:59
(Профил | Изпрати бележка)
Компромис малък съзирам в думата връзка намирам. Страст от планински поток разбиващ се в острите камъни и разлял се в пълноводна река от финансова и емоционална стабилност през времето ерозиращо и отдалечаващо двата бряга превръщащо ги в пясъчни плитчини, засядащи в гърлото и неизменно очакващи плаващи дънери да отмести заседналият сал на рутината. Досадата и артистичният оргазъм не се ли превръщат неизменно в пламъци и взривове, ако се проявяваш, като истинска мръсница в собствената си спалня. Случилото се случило, дали наяве или само в главата ти, ти го искаш такаили иначе. Само че защо смяташ, че кражбата от чуждата градина ще остане незабелязана от градинаря. Смяташ ли, че няма да забележа, че някой е късал от моите лалета, и че е брал от най-сладките ми череши. Не че се оплаквам, защото може мен да ме черпиш с сочните си праскови, но какво ще е, ако никога не ми позволяваш да откъсна от тези най-сладките и напечени от слънцето на върха на черешата плодове, а ги даваш само на прелитащи косове.