Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 780
ХуЛитери: 3
Всичко: 783

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКучка
раздел: Разкази
автор: markoni55

Щом я видя - и тотално ме заряза. Обяснимо: тя бе млада и необиграна в поведението си (на пръв поглед), реакциите й бяха естествени, спонтанни, непринудени.
Нормално бе той да бъде запленен и да концентрира цялото си внимание върху нея. Разбирах го. Беше в онази възраст, в която можеше да поднесе последните акорди на житейската си симфония и да прочете в очите възторга на една единствена, но предпочитана, желана почитателка, такава, която да му замени аплодисментите на най-препълнената зала. Такива мигове топлят цял живот.
Не си правеше илюзии. Тя щеше да е негова днес, утре, най-много седмица. Появяваше се в живота й съвсем навреме и на място. Той – изглеждащ перфектно за възрастта си, подсигурен, със самочувствие и житейски опит. Тя скучаеща, неустановена, объркана от инстинктите си – да намери сигурно препитание, да бъде харесвана, да даде воля на жизнеността си...
Беше разбрала ежедневния му график – разходките сутрин между 7.30 и 8.00 и след обед между 16.30 и 17 часа.
Появяваше се уж внезапно. Разменяха погледи, специални жестове, разбираеми само за тях, но достатъчно красноречиви, след което някак естествено довършваха разходката заедно и малко преди да стигнат дома му, тя забавяше ход, след което изчезваше... после се появяваше уж случайно край оградата, забързана по свои си дела. Понякога хвърляше бегъл поглед, колкото да го накара да настръхне зад пердето на огромния прозорец, където прекарваше голяма част от деня.
По време на кратките им срещи той не бързаше, деликатно и романтично подсказваше своето разположение и желание за близост, срещу което получаваше нейната спонтанност и любвеобилност до степен, че се налагаше да овлаее ситуацията; с единственото желание да удължи мига, онова невероятно усещане, че владее играта и налага свои правила. Нейната неопитност и доверчивост понякога го объркваха, но инстинктът му подсказваше, че е готова да го приеме...
Навярно за да го предизвика, един ден тя се появи с двама ухажори. Всъщност те я следваха на разстояние, но глуповатият им израз недвусмислено подсказваше техните намеренията. Прие го нормално. Нещо повече, беше поласкан от факта, че тя все пак предпочете него и по време на обичайната им разходка небрежно, палаво и недвусмислено подсказваше, че не би имала нищо против да...
На следващият ден един от младоците го предизвика. Не си даваше сметка за възрастта си, нито за ръстовото надмощие на противника. Мъжкото му его надделя над разума. Разкрещях се и това накара нападателя да побегне. Леко куцукайки, той се остави да избърша разкървавените белези на неговата самоотверженост и, пренебрегвайки моята загриженост, пожела да направи обичайната си разходка. Тя естествено се появи - състрадателна, нежна, отзивчива. Разбирах, че тези мигове значат толкова много за него. Бяха толкова умиляваща гледка – той леко накуцвайки, но гордо изправил глава и развял бялата си грива, тя игриво докосвайки рамо, ту леко изпреварваща го, ту деликатно изоставаща. Той беше възнаграден за страданието си, чувстваше се герой.
Следобед я видях с единия, точно до нашата ограда. Той, изпаднал в транс от извоюваната победа, тя - с този объркан поглед, в който се четеше и страх, и вина, и удовлетворение. Не исках да ги обезпокоя, най-вече заради нея, не можех съзнателно да й причиня болка.
Стана ми криво, като че ли на мен ми бяха изневерили.
- Кучка! – процедих злостно през зъби и яростно тръшнах вратата.
В един момент улових, почти невиждащия поглед на моя любимец. Укоряваш, всеопрощаващ, пълен с обожание, така, както може да те погледне само куче. Изглежда доловил присъствието й той присви ноздри, взря се през прозореца, после инстинктивно изръмжа.
Няма да забравя този идващ от дълбините на душата звук – застрашителен, бавно надигащ се, като изригващ вулкан. После ме погледна извинително, леко помаха с опашка и жадно залочи вода от купата пред себе си.


Публикувано от alfa_c на 29.03.2010 @ 09:34:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   markoni55

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:40:16 часа

добави твой текст
"Кучка" | Вход | 8 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кучка
от anonimapokrifoff на 29.03.2010 @ 10:14:11
(Профил | Изпрати бележка)
Браво!


Re: Кучка
от Markoni55 на 29.03.2010 @ 22:14:01
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, оценявам!

]


Re: Кучка
от solar на 29.03.2010 @ 10:34:31
(Профил | Изпрати бележка)
...и жадно залочи вода от купата пред себе си...
съблазняването ме държа в напрежение до края - винаги с билет за връщане...
за мен беше удоволствие
поздрави


Re: Кучка
от Markoni55 на 29.03.2010 @ 22:16:47
(Профил | Изпрати бележка)
В интерес на истината болезнено преживях драмата на моя Рупи. Всичко е едно към едно...Той е вече на 13 години и се сещаш че това са лебедови арии. Да ни е жив и здрав в добра форма е, но младата кучка си е млада кучка....

]


Re: Кучка
от ANG на 29.03.2010 @ 10:48:26
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
не очаквах че съм куче...


Re: Кучка
от Markoni55 на 29.03.2010 @ 22:17:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ти пък къде се слагаш. Радвам се че го забеляза!

]


Re: Кучка
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 29.03.2010 @ 13:51:55
(Профил | Изпрати бележка)
Кефиш!


Re: Кучка
от Markoni55 на 29.03.2010 @ 22:18:23
(Профил | Изпрати бележка)
Правя каквото мога!!! Благодаря че сподели

]


Re: Кучка
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 29.03.2010 @ 14:46:50
(Профил | Изпрати бележка)
:)поздрав Маркони!


Re: Кучка
от Markoni55 на 29.03.2010 @ 22:18:53
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря

]


Re: Кучка
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 30.03.2010 @ 08:07:27
(Профил | Изпрати бележка)
Клас си, Маркони!


Re: Кучка
от Markoni55 на 03.04.2010 @ 20:25:52
(Профил | Изпрати бележка)
Поласкана съм! Сигурно защото много се вживях в личното преживяване на Рупи и за това стана хубав разказ. Едно към едно! хСега си търся сюжет за Чероки - котака! Ходи и се цупи, много обиден, нали се сещаш. Ще измисля нещо и за него, няма как!

]


Re: Кучка
от Ufff на 03.04.2010 @ 21:46:28
(Профил | Изпрати бележка)
"Укоряващ, всеопрощаващ, пълен с обожание, така, както може да те погледне само куче"
Уви, само куче, уви!


Re: Кучка
от Markoni55 на 05.04.2010 @ 20:20:37
(Профил | Изпрати бележка)
Не не само, но предимно! За съжаление! Ама кво да се прави?

]


Re: Кучка
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 03.04.2010 @ 22:06:08
(Профил | Изпрати бележка)
Комплиметнти за хубавия стил!


Re: Кучка
от Markoni55 на 05.04.2010 @ 20:23:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, и аз не очаквах такова нещо от себе си! Един вид се самоизненадах. Но много лично преживях страданията на моя любимец. Сега гледам, че котаракът ми се сърди. Очаква да напиша нещо и за него. Може да ти се струва налудничаво, но докато пишех, а то бе на един дъх, Рупи през цялото време стоя на стола до мен и ме гледа предано. Странно нали!

]


Re: Кучка
от Markoni55 на 05.04.2010 @ 20:26:46
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, и аз не очаквах такова нещо от себе си! Един вид се самоизненадах. Но много лично преживях страданията на моя любимец. Сега гледам, че котаракът ми се сърди. Очаква да напиша нещо и за него. Може да ти се струва налудничаво, но докато пишех, а то бе на един дъх, Рупи през цялото време стоя на стола до мен и ме гледа предано. Странно нали!

]