Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 1
Всичко: 859

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзабела
раздел: Разкази
автор: merkator

Утре заминавам. С първият автобус, рано сутринта. Няма да мога да посрещна изгрева над морето за последно. Няма да мога да изпратя умиращото лято. Не си взехме сбогом с Изабела, защото беше трудно и за двама ни. Не си казахме довиждане, защото никога повече нямаше да се видим. Две седмици, песъчинка в живота ни. Диамантена песъчинка, толкова незначителен, а толкова открояваща се и скъпоценна. И двамата бяхме над четирийсе, и двамата имахме семейства, деца, задължения, работа, коли, апартаменти, отговорности. И двамата имахме и мечти. А когато се срещнат, отскубнали се от сивотата, романтици, нещата се случваха с цялата сила на естествените привличания и натурални пориви от чувства. Брутални, безкомпромисни, всеотдайни, замяни, нереални, превъзбудени, задъхващи се, сляти, безсловесни...
Утре заминавам. И аз и Изабела знаехме, че крадем от времето и, че всичко щеше да свърши така изведнъж, както беше започнало. Но никога не си достатъчно подготвен за раздялата. Никога не си достатъчно възрастен, рутинен или безразличен. Една огромна буца стои заседнала в гърлото ми. Безброй стоманени обръчи стягат сърцето ми. Остатъците сърце, жалките остатъци сърце. Разпилените жалки остатъци от две сърца. Аз я погълнах, докато тя поглъщаше мен. Не знам каква част от мен ще се завърне у дома, не знам каква част от Изабела ще се прибере в града. Не знам как ще се съвзема, не знам как ще се правя, сякаш нищо не се е случило, не знам как ще продължа на пред, не знам как ще се удавя отново в сивотата! Не знам как ще се преструва и тя. Времето просто мигна и всичко се бе срутило за секунда, като след опустошително земетресение. Как се оправя това?
Утре заминавам. Разделихме се без думи, само с впити очи в очи. Не се целунахме, защото и двамата знаехме, че ако докоснем отново устни, никой и нищо повече нямаше да може да ни раздели. Стояхме на метър разстояние и се галехме с поглед. За последно, за да запомним вкуса си, за да остане миризмата на страст и отчаяние, обгърнала ни в мехур от безвремие. От очите ми потекоха едвам сдържани горещи сълзи. Една, после втора. Бях спрял да дишам, не исках да диша. На Изабела й трепереше брадичката. Устата й беше леко отворена, дъхът й изгаряше пространството на около ни и хората се правеха, че не ни виждат от ужас и страх. Сякаш, ако някой ни съзреше, щеше да се преобърне Вселената и времето щеше да тръгна на обратно. Да стигне до първия ден, в който бяхме заедно и да се върне отново в тази проклета вечер. Силите ме напуснаха, силите я напуснаха и ние се обърнахме всеки към своята стая, за да заспим за последно един до друг, разделени от няколко несъществуващи етажи. За да не мигнем цяла нощ.
Утре заминавам. Нямам никаква представа, какво е утре и какво е заминавам. Имам смътни усещания, нещо ме води на някъде, без моето съгласие, без да съм сигурен в каквото и да е. Аз вече не участвам в играта. Парцалена кукла в очакване на поредното безкрайно представление след кратка почивка. Кой изтърбуши сърцето от вехтото ми тяло, кой ми дърпа конците, кой ми отне двете седмици мечтан сън, двете седмици Изабела.
Някъде в мрака остана да блести една песъчинка и да ми шепти "Забрави, забрави, забрави...".


Публикувано от valka на 18.03.2010 @ 19:15:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   merkator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:49:12 часа

добави твой текст
"Изабела" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изабела
от Princesssa на 19.03.2010 @ 11:52:13
(Профил | Изпрати бележка)
Красиво написано. Поздрави! :)


Re: Изабела
от shtura_maimunka на 18.03.2010 @ 21:22:50
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Дали има някой, който поне да не си е мечтал такива песъчинки?!
"Парцалена кукла в очакване на поредното безкрайно представление след кратка почивка"- и това ...
Много добър разказ!!!


Re: Изабела
от Atavism на 18.03.2010 @ 20:42:59
(Профил | Изпрати бележка)
Много добър разказ.