Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 591
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 593

Îíëàéí ñåãà:
:: pastirka
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑðèâ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: merkator

Âúðâÿõ ïî ïëî÷êèòå ñ îòáëÿñúöè îò ìàãàçèíè, êðú÷ìè è áàðîâå. Òðîòîàðà áåøå ìîêúð îò òîïÿùèÿ ñå ñíÿã è ñÿêàø èçëú÷âàøå ñîáñòâåíà ñâåòëèíà. Ñëåäÿõ ñ ïîãëåä èãðàòà íà öâåòîâåòå è ñå ðàçìèíàâàõ ñ ðàçíè çàáúðçàíè õîðà áåç äà âèæäàì ëèöàòà èì. Ñàìî êðàêà, ñàìî êàëíè îáóâêè, òè÷àùè äà ñå ñêðèÿò íÿêúäå ñðåä íîùòà.  åäíàòà ñè ðúêà íîñåõ ïëèê ñ áóòèëêà äæèí.  äðóãàòà äúðæàõ íàïîëîâèíà èçïóøåíà öèãàðà. Íå ñè ñïîìíÿì, êîëêî äúëãî ñå ëóòàõ èç ïðåêèòå, ïðîâèðàùè ñå ìåæäó ñòàðèòå ñãðàäè. Âèäÿõ åäíî ìàëêî úãëîâî ìàãàçèí÷å. Âëåçíàõ è ïîïèòàõ çà ñóðîâî ìåñî, âúïðåêè, ÷å íå õðàíåõ ãîëåìè íàäåæäè. Ìåñàðíèöèòå îòäàâíà áÿõà çàòâîðèëè. Íÿìàõà. Êóïèõ øóíêà è åäèí ñàëàì. Íèêîé íå ñè êóïóâà íîùåì ìåñî. Ñàìî öèãàðè, àëêîõîë è ïðåçåðâàòèâè. Ùî çà õîðà ñìå íèå?! Òîëêîâà áàíàëíè è ïðåäâèäèìè, ÷å ùîì çàëåçå ñëúíöåòî êóïóâàìå åäíè è ñúùè íåùà â åäèí è ñúùè òèï ìàãàçèíè.
Ñïðÿõ ïðåä ñòàðà æåëÿçíà âðàòà. Òóê áåøå, íî íÿìàõ ïðåäñòàâà íà êîé åòàæ. Çà èçêà÷âàõ ñòúïàëàòà ñ íàäåæäà äà ñå ñåòÿ, ïóôòåéêè ñ ïëèê÷åòà â ðúöå. Ñòèãíàõ äî òðåòè åòàæ è ñïðÿõ. Íèùî ïîçíàòî. Îñòàâèõ áàãàæà íà ïëîùàäêàòà è íàáðàõ íîìåðà é. “Çäðàñòè, äî êúäå ñòèãíà, êúäå ñè ñåãà?”. Îòâúðíàõ íà ïðåñåêóëêè è òÿ êàçà, ÷å ùå îòâîðè âðàòàòà, íî òðÿáâà äà ñëåçà åäèí åòàæ ïî äîëó. ×óõ èçùðàêâàíå íà êëþ÷àëêà, ìóçèêà è ãëàñà é. “Åõîî...”.
Âúòðå áåøå òîïëî è óþòíî. Ìåêà ñâåòëèíà, âúçãëàâíèöè ïî çåìÿòà îêîëî äâå íèñêè ìàñè÷êè. Áÿõ ïúðâè è ñëåä êàòî ñè ñèïàõ ïèòèå ñåäíàõ äà íàðåæà ìåñîòî. Áåøå äîáðà äîìàêèíÿ. ×èíèéêè ñúñ ñèðåíà, êàøêàâàë è ñàëàòè íÿêîëêî, ïðúñíàòè õàîòè÷íî èç àïàðòàìåíòà, ñâåùè÷êè è ëàïòîï, îò êîéòî èäâàøå ìóçèêàòà.
- Êàê ñè? – ñóåòåøå èç õîëà è òîêó îïðàâÿøå íÿêîé âúçãëàâíèöà èëè ðàçìåñòâàøå ïåïåëíèöèòå ïî ìàñèòå.
- Äîáðå. Ñíîùè ñå ïîóâëÿêîõ â çëîóïîòðåáàòà ñ àëêîõîë è îùå ñúì îòíåñåí. Óìîðåí ñúì, ïúê è íå ñúì ÿë.
- È àç ñúì ñíîùíà. Àëåêñ èìàøå ðîæäåí äåí è öÿëà íîù âèëíÿõìå â êðú÷ìàòà ìó. Ïðèáðàõ ñå ñóòðèíòà.
- Íå å ëåñíî. – ïîãëåäíàõ ÿ, íî íÿìàøå âèä íà íåäîñïàëà ñå. ßâíî äîáðå ñå ñïðàâÿøå ñ äúëãèòå ñàìîðàçðóøèòåëíè ïðàçíåíñòâà. Àç âå÷å èçäèøàõ. Òàçè ãîäèíà íàâúðøâàõ ÷åòèðèéñå è òîâà ñè ëè÷åøå îñîáåíî ñëåä òåæêè çàïîè. Âëà÷åõ ñå êàòî ïàðöàë, ñïåøå ìè ñå è òðóäíî âëèçàõ â ÷àñ. Íî âñúùíîñò ñèãóðíî òî÷íî òîâà èñêàõ, äà ñúì ïîñòîÿííî â ìåæäó÷àñèå. Íå å ëåñíî äà ñè íà ìîÿòà âúçðàñò è äà íå çíàåø êàêâî èñêàø, äà ñå ëóòàø îùå ñðåä íÿêàêâè íàèâíè õèìåðè, äà ïðåñëåäâàø ìëàäåæêè èëþçèè è äà æèâååø è äà ñå äúðæèø, êàòî íÿêàêúâ åãîöåíòðè÷åí îòøåëíèê.
Òÿ ìå ïîãëåäíà ñ ëþáîïèòñòâî. Æèâååøå ñàìà ñ äúùåðÿ ñè è åäâà ëè î÷àêâàøå îò ìåí äà è îáÿñíÿâàì, ÷å íå ëåñíî. Áÿõ ñèãóðåí, ÷å çíàåøå ïî-äîáðå îò ìåí, êîå å ëåñíî è êîå íå.  òîâà âðåìå çàïî÷íàõà äà èäâàò è äðóãèòå ãîñòè.
Êîãàòî áÿõ òðåçâåí ïëà÷åõ äîñòà ÷åñòî. Îò äâå ãîäèíè íà ñàì. Íÿêàêúâ òúï ôèëì, õóáàâà ìóçèêà, êðàñèâ ðàçêàç, ïðåêðàñíî ìîìè÷å ïî óëèöàòà....âñè÷êî ìîæåøå äà ìå íàêàðà äà ñå ðàçðåâà. Íå çíàì îò êúäå èäâàøå òîâà, íå çíàì äàëè áåøå îò âúçðàñòòà èëè îò íàòðóïàíàòà óòàéêà îò õèëÿäè ÷óâñòâà, òðóïàíè ñ ãîäèíèòå. Îáè÷àõ äà ñúì ñàì âñå ïîâå÷å è ïîâå÷å. Õîðàòà, äîðè áëèçêèòå, ìå òðåâîæåõà è ïîòèñêàõà, ñðàìóâàõ ñå îò òÿõ. Ñòðàõ ìå áåøå, ÷å íÿìà äà èçäúðæà è ùå ñå ðàçïëà÷à ïðåä òÿõ. Ñòðàõ ìå áåøå, ÷å òîâà ùå ãè ïîñòàâè â íåëîâêà ñèòóàöèÿ...òÿõ, íå ìåí. È âñè÷êè íà îêîëî áàâíî çàïî÷íàõà äà ðàçáèðàò òîâà. Ïðèÿòåëèòå ìè íå áÿõà ìå âèæäàëè òðåçâåí îò ìíîãî âðåìå, à êîãàòî ñå íàïèâàõ ñòîÿõ êàòî âöåïåíåí è íå ìîæåõ äà îòðîíÿ è äóìà. Ñïîãëåæäàõà ñå, øóøóêàõà ñè, à àç ñòîÿõ â íÿêîé úãúë è ãëåäàõ ïðåç ïðîçîðåöà íîùòà è ñå íàëèâàõ áåçïàìåòíî.
Àïàðòàìåíòà ñå èçïúëíè ñ õîðà, öèãàðåí äèì è äóìè, ëóòàùè ñå â òîçè õàîñ îò ÷îâåøêè ñúäáè. Ïî÷òè íèêîé íå ïîçíàâàõ îñâåí íåÿ è áè òðÿáâàëî äà ñúì ëþáîïèòåí èëè ïîíå ó÷òèâî äðóæåëþáåí. Áè òðÿáâàëî äà ðúêîìàõàì, äà ñïîäåëÿì, äà ñå îòïóñíà, íî íèùî òàêîâà íå ñå ñëó÷è. Âñè÷êè ñå ñìååõà è ñå óñåùàøå, êàê òîâà èì äîñòàâÿøå óäîâîëñòâèå è óòåõà, à àç íàëèâàõ ïîðåäíèÿ äæèí è ñå ðååõ èç îáúðêàíèòå ñè ìèñëè. Äà, áÿõ åäèí îáúðêàí ÷îâåê. Àêî ñåãà íÿêîé ìå ïîïèòàøå çà êàêúâ ÷îâåê ñå ñàìîîïðåäåëÿì, ùÿõ äà êàæà òî÷íî . Ñèãóðíî ïîâå÷åòî õîðà ñå ÷óâñòâàõà òàêà, íî å ìíîãî òðóäíî òî÷íî òè äà ñè îáúðêàí.
Ïîíÿêîãà óëàâÿõ ó÷óäåíèÿ é ïîãëåä, ãëåäàøå ìå ñÿêàø íå ìîæåøå äà ìå ïîçíàå. Íÿêîé èçâàäè êèòàðà è çàïî÷íà äà ïåå. Ïååøå äîáðå. Èçëÿçîõ íà òåðàñàòà, ñòóäåíèÿ âúçäóõ ìå ïîñðåùíà îñâåæàâàùî. Ñòàðè îëþùåíè ñãðàäè ñ ìåòàëíè ïàðàïåòè è ìàëêè áàëêîíè, íà êîèòî ìîæåøå äà èçëåçå ñàìî åäèí ÷îâåê. Ñâåòåùè ïðîçîðöè è áëåäè ïåðäåòà. Ñúáðàõ ñè íåùàòà è ñå ñáîãóâàõ äî êîëêîòî ìè ïîçâîëÿâàõà ñèëèòå. Âå÷å áÿõ äîñòà ïèÿí è ñëèçàíåòî ïî ñòúëáèòå ñå îêàçà òðóäíî. Îïóñòåëèòå óëèöè ìå ÷àêàõà äà ñå âêëþ÷à â ïîòîöèòå íîùíè äóõîâå. Çàñòàíàõ ïðåä åäíà âèòðèíà è ñå çàãëåäàõ â íåïîçíàòèÿ îðúôëÿê íà îãðîìíîòî ñòúêëî. Âèäÿõ åäèí ñìà÷êàí ÷îâå÷åö, êîéòî ñå ïîêëàùàøå íåóâåðåíî â îñâåòåíà ðàìêà. Ïðàçåí ïîãëåä, ðàçêîï÷àíî ÿêå, à îò ëÿâî íà ðèçàòà, êúäåòî òðÿáâàøå äà ñå íàìèðà äæîáà ñ öèãàðèòå, èìàøå ãîëÿìà äóïêà, ïðåç êîÿòî ñå âèæäàõà êîëèòå ïàðêèðàëè îò çàä.
Çàòúòðèõ ñå êúì áëèçêîòî òàêñè è ñå îïèòàõ äà îáÿñíÿ íà øîôüîðà êúäå æèâåÿ. Òîé ìå ïîãëåäíà ñòóäåíî è äî êàòî ñå íàñòàíÿâàõ äî íåãî ïðîìúðìîðè ñÿêàø íà ñåáå ñè...”Äîðè äà áåøå òðåçâåí, ìíîãî ñå ñúìíÿâàì, ÷å ùåøå äà ìè îáÿñíèø ïî-äîáðå çà êúäå ïúòóâàø.”
Äà, êàçàõ àç, àç ñúì åäèí ìíîãî îáúðêàí ÷îâåê, êîéòî íå çíàå çà êúäå ïúòóâà. Èëè ñàìî ñè ãî ïîìèñëèõ, íå ïîìíÿ...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 22.02.2010 @ 17:21:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   merkator

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 21:24:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñðèâ" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñðèâ
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 22.02.2010 @ 20:54:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Òîâà èçðå÷åíèå-çà äóïêàòà íà ìÿñòîòî íà äæîáà, ïðåç êîÿòî ñå âèæäàò ïàðêèðàíèòå êîëè-ïðàâè ðàçêàçà íàèñòèíà ñòðàøíî äîáúð!
Èíà÷å ùåøå äà áúäå ðàçêàç çà îáúðêàíèòå ìèñëè íà åäèí 40-ãîäèøåí ìúæ, êðèçàòà íà ñðåäíàòà âúçðàñò è ñåáåíàìèðàíåòî.Íî òîâà èçðå÷åíèå...Áðàâî!:)


Re: Ñðèâ
îò Liulina íà 22.02.2010 @ 22:07:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
Ñïîðåä ìåí, åäèí îáúðêàí ÷îâåê, êîèòî íå èñêà äà çíàå íà êúäå ïúòóâà, çà äà íå ñå îáúðêà îùå ïîâå÷å.
Ðàçêàçà ñè ãî áèâà.
Ïåðñîíàæèòå ñà ñïîëó÷ëèâè.


Re: Ñðèâ
îò merkator íà 22.02.2010 @ 23:15:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ âè çà âíèìàíèåòî è ïîäêðåïàòà :)))