Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 4
Всичко: 873

Онлайн сега:
:: mariq-desislava
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЖенени с деца
раздел: Произведения за деца
автор: slash

Сънувам ли? Не, защото съм с отворени очи. Но всичко е като на сън. Морето е поезия, небето е невинност, вятърът е шепот, хоризонтът е трепет, чайките са свобода, лодките са самота. И няма никой друг - само аз и тя сме.
Виждам я как излиза от морето и идва към мен, носена от последния порив на вълните. Силна като тях. Красива. Искрящи капки море се стичат по нея и рисуват с нежно докосване линиите на тялото ù. Сякаш е първата и последна жена.

Това е тя - моята жена. Тя ми принадлежи до болка, до крясък - родена, за да умре за мен. И аз за нея. Тя е любовта, която се нарича вечност. Затова времето е спряло. Часовникът мълчи, притихнал, затаил дъх пред красотата на мига. Мигът, в който аз и тя се приближаваме един към друг. Всяка крачка е стъпка към търсената близост. Една, две, три крачки. Вече усещам соления дъх на морето, който носи тя със себе си. Бризът разпилява косата ù и тя ме докосва с гъдел по лицето. Нужна е още една последна крачка, за да се срещнем прегърнати. И аз я правя. Повдигам десния си крак и го изнасям напред. Само след миг той ще преодолее последното разстояние до любимата ми жена. Стъпалото доближава земята. Сантиметри. Милиметри. Инерцията е неудържима. Стъпвам...

"Хрусссссс!" - нещо изхрущява под стъпалото ми. Вдигам крака си и поглеждам - БИСКВИТА! Сънувам ли? Не, защото съм с широ-о-о-око отворени очи. И уста. Този път наистина не сънувам - бисквитата е съвсем истинска. Шоколадова! Така, както е смачкана, се вижда и ягодовия ù пълнеж. "Кой е хвърлил тази бисквита на пода?!", питам почти риторично. Възможните отговори са два. Единият е от мъжки пол, на 6 години. Другият - от женски пол, на 1 година. И двата отговора са твърде възможни, защото ме гледат твърде гузно. Стоят в очакване на Страшния съд. Аз пък очаквам да се разплача всеки момент, защото се връщам окончателно в действителността. Там времето не е спряло. Напротив - навъртели са се цели 8 години семеен живот. Аз и жена ми не сме идилично сами. И как да сме, като имаме цели две деца, които са палави за четири. Морето е цяло море от разхвърляни играчки, книжки, моливи и даже една бисквита. Жена ми наистина се приближава към мен, но за да се подпре на рамото ми и отчаяно да въздъхне: "Виж каква е бомба!" А аз стоя и гледам - продължавам да откривам драматично очевидните разлики между блян и реалност. Основната разлика е, че сме женени... С деца! Но тази разлика толкова мило, мигащо на парцали, ме гледа с два чифта детски очи, че няма начин как да не ù простя за всичко. Дори за бисквитата, захвърлена на пода... Тя, макар и много смачкана, изглежда още вкусна.


Публикувано от viatarna на 20.02.2010 @ 20:15:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Произведения за деца

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:28:51 часа

добави твой текст
"Женени с деца" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Женени с деца
от anonimapokrifoff на 20.02.2010 @ 20:22:48
(Профил | Изпрати бележка)
!!!


Re: Женени с деца
от zinka на 22.02.2010 @ 06:29:26
(Профил | Изпрати бележка)
Не мисля че е за този раздел.
Чудесно е за всички големи... особено с деца :)
И защо ли се подсетих за Нийл Армстронг с неговата - малка-голяма крачк:))

Поздравления!