Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 427
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 431

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: Teoman
:: LeoBedrosian
:: Icy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàFallen Souls
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: charodeikata

2 ãëàâà îò Fallen Souls
....Íà ñëåäâàùèÿ äåí ñå ñúáóäèõ â ìíîãî äîáðî íàñòðîåíèå.Äíåñ áåøå ïîñëåäíèÿ ó÷åáåí äåí ïðåäè çèìíàòà âàêàíöèÿ.Êàòî íèêîãà ñúíÿò ìè íå áå òîðìîçåí îò íÿêàêâè ñòðàííè êîøìàðè.Óòðîòî ïðåäâåùàâàøå åäèí ñòðàõîòåí äåí.Íàáúðçî ñå îïðàâèõ,äîðè íå çàêóñèõ.Áÿõ ïðåêàëåíî ïðåâúçáóäåíà,çà äà õàïíà êàêâîòî è äà å.Æóëèåò ìå ÷àêàøå âúâ âñåêèäíåâíàòà.Êàêòî âèíàãè ìàìà íå ïðîïóñêàøå âúçìîæíîñòòà äà ÿ ðàçïèòà äàëè ñëó÷àéíî íå ñè õàðåñâàì íÿêîå ìîì÷å.Àç âèíàãè ñìåíÿõ òåìàòà ùîì çàãîâîðåøå çà ìîì÷åòà,íå è âëèçàøå â ðàáîòàòà.Õâàíàõ áúðçî ïðèÿòåëêàòà ñè çà ðúêà è ñàìî ïîìàõàõ çà äîâèæäàíå.Ïî ïúòÿ ñè òàíàíèêàõ íÿêàêâà æèâà ìåëîäèÿ.Äîðè ñå äâèæåõ ñ òàíöóâàëíà ñòúïêà.ßâíî áÿõ ïðèâëÿêëà âíèìàíèåòî íà Æóëèåò,çàùîòî ìå ãëåäàøå ìíîãî ó÷óäåíî.Âÿðíî,÷å äîñòà ÷åñòî ñè ìåíÿõ íàñòðîåíèÿòà,íî òîâà áåøå ÷àñò îò ÷àðà ìè.Òúé êàòî òÿ ñå ñòðàõóâàøå äà ìå ïîïèòà,àç ñàìî è ñå óñìèõíàõ.Ðàçáèðà ñå,òÿ ðàçáðà íàìåêà ìè ,êàêòî î÷àêâàõ.Ïúðâè ÷àñ èìàõìå õèìèÿ è òðÿáâàøå äà îòèäåì â êàáèíåòà.Îùå ùîì âëÿçîõ çàáåëÿçàõ,÷å íà ìîÿ ÷èí ñåäè Åðèê.
-Ãîñïîæèöå ÌàêÁëèéí,íàäÿâàì ñå íÿìàòå íèùî ïðîòèâ,÷å ñëîæèõ íîâèÿ ó÷åíèê äî âàñ?Ñìåòíàõ,÷å ùå èìà íóæäà îò ïîìîù çà íàâàêñâàíå!-êàçà ïðîôåñîð Ãðåéñ
Óñìèõíàõ ñå â îòãîâîð è ñåäíàõ íà ìÿñòîòî ñè.À Åðèê íå ïðåñòàâàøå äà ñå óñìèõâà.Ïîñòîÿííî èìàõ ÷óâñòâîòî,÷å ðàçáèðà êàêâî ñè ìèñëÿ.Óðîêúò áåøå ïðàêòè÷åñêè è òðÿáâàøå äà ðàáîòèì çàåäíî.
-Àêî èìàø íÿêàêâè âúïðîñè..úú..ñàìî êàæè!-ñìîòîëåâèõ àç
-Ùå ãî èìàì â ïðåäâèä!-ïðèå òîé
Îñòàíàõ ìíîãî èçíåíàäàíà ùîì íàïðàâè ðåàêöèèòå ïåðôåêòíî.Ìàé àç áÿõ òàçè,íà êîÿòî è òðÿáâàøå ïîìîù.Íî ãëåäàõ äà ñúì íà íèâî.
-Èñêàø ëè äà õîäèì íà ôðåíñêè çàåäíî?-ïîïèòà ìå Âàíäåðâèë êúì êðàÿ íà ÷àñà
-Çàùî íå!-ñúãëàñèõ ñå
Ñëåä áèåíåòî íà çâúíåöà òîé ìå èç÷àêà ïðåä êàáèíåòà.Àç íå áÿõ îò íàé-áúðçèòå è òîâà ÿâíî ãî ðàçâåñåëÿâàøå.Ïðåç öåëèÿ ïúò îò ïåòèÿ äî âòîðèÿ åòàæ íèêîé íå ïðîäóìà.
ßâíî ãëàâíàòà ìó öåë çà äåíÿ å äà ìå îñòàâÿ áåç äóìè.Ìèñëåõ ñè,÷å ùå èìà ïðîáëåìè ñ ôðåíñêèÿ,çàùîòî å æèâÿë â Èòàëèÿ.Íî òîé ãî âëàäååøå ïåðôåêòíî.Ïîíå â òîçè ÷àñ,ó÷àñòâàõ äåéíî.Ãîñïîæèöà Ñêîò îáè÷àøå â ÷àñîâåòå è äà ñå ãîâîðè ñàìî íà ôðåíñêè.Çàòîâà ìíîãî ñå çàðàäâà,êîãàòî àç è Åðèê ðàçãîâàðÿõìå ñÿêàø íè å ðîäåí åçèê.
Ïðåäè íå ðàçáèðàõ çàùî òðÿáâà äà ãî èçó÷àâàìå,íî ñåãà áÿõ ìíîãî äîâîëíà îò ðåøåíèåòî íà ðîäèòåëèòå ìè äà ó÷à ôðåíñêè.Ñëåäâàùèÿ ÷àñ èìàõìå ôèçè÷åñêî.Ìîìè÷åòàòà òðÿáâàøå äà èãðàÿò âîëåéáîë.Àç ëè÷íî ïðåäïî÷èòàì áàñêåò,íî òîâà áå çàäúëæèòåëíî.Ìàëêî èì çàâèæäàõ íà ìîì÷åòàòà,çàùîòî òå ìîæåõà ñâîáîäíî äà èãðàÿò íà êîøîâåòå.Êàòî áè çâúíåöà ìå èçïðàòèõà äà ïðèáåðà òîïêèòå.Ñëåä ìåí âëåçå Åðèê.Ðåøèõ äà ìó ïîêàæà êúäå ñåäÿõà áàñêåòáîëíèòå.Íî ùîì äðúïíàõ äðúæêàòà íà âðàòàòà,òÿ íå ñå îòâîðè.
-Ìàé òðÿáâà íÿêîé ñ ïîâå÷êî ñèëà äà îïèòà!-ïðåäëîæè Åðèê è ñå óõèëè äî óøèòå
Íî âðàòàòà íå ñå îòâîðè.Òîé ïðîáâà îùå íÿêîëêî ïúòè,íî áåçïîëåçíî.ßâíî íè áÿõà çàêëþ÷èëè âúòðå.
-Ìàé ùå òðÿáâà äà ïîñòîèì òóê!-çàêëþ÷è Åðèê
Ñåäíàõìå íà åäèí äþøåê.Ïúðâîíà÷àëíî áåøå äîñòà íåëîâêî,íî çàïî÷íà äà ñå ìðúêâà.Òúé êàòî áåøå çèìà,ñëúíöåòî çàëÿçâàøå ìíîãî ïî-ðàíî îò îáèêíîâåíî.Áÿõ óìîðåíà,à è çàïî÷âàøå äà ñòàâà ñòóäåíî.Òîé çàáåëÿçà,÷å íàñòðúõíàõ,ñâàëè ñóè÷úðà ñè è ãî ìåòíà íà ðàìåíåòå ìè.Àç ñå ñãóøèõ â íåãî,à òîé áå òîëêîâà òîïúë.
-Ðàçêàæè ìè çà òåá?-ïîìîëèõ ãî àç
-Íÿìà äà òè å èíòåðåñíî!-îòãîâîðè òîé
-Ïðîáâàé ìå!-ïðîäúëæèõ äà íàñòîÿâàì
-Èìàì äðóãà èäåÿ-ðàçêàæè ìè òè!-ÿâíî è òîé áå èíàò êàòî ìåí
-Íå å íàé-äîáðàòà òè èäåÿ.Ïðåäïîëàãàì,÷å ñè ÷óë ÷èÿ äúùåðÿ ñúì!-êàçàõ àç
-×å êîé íå å ÷óâàë çà ñåìåéñòâî ÌàêÁëèéí?-îòãîâîðè òîé ñ ëåêà íàñìåøêà
-Ìíîãî ñìåøíî!-êàçàõ àç êàòî ñå íàïðàâèõ íà ñúðäèòà.
Èçâåäíúæ çàïî÷íà äà ñòàâà îùå ïî-õëàäíî.Ñòàíàõ çà äà ïîòúðñÿ îò êúäå èäâà ñòóäåíèÿ âÿòúð.Ïîãëåäíàõ â úãúëà è âèäÿõ åäèí îòâîðåí ïðîçîðåö.Ïðîáâàõ äà ãî çàòâîðÿ,íî ÿâíî ñå çàÿë.ßâíî äíåñ íå ìè áåøå äåí çà îòâàðÿíå íà ðàçíè íåùà.
-×óäåñíî!-ïðîìúðìîðèõ ñè àç
Âúðíàõ ñå ïðè Åðèê.Òîé âèäÿ íåäîâîëíàòà ìè ôèçèîíîìèÿ è ìå ïîïèòà:
-Êàêâî ñòàâà?
-Ìàé äíåñ íå íè âúðâè ñ îòâàðÿíåòî.Ñòóäåíèÿ ïîëúõ èäâà îò åäèí ïðîçîðåö,êîéòî å çàÿë.
-Íåêà ïðîáâàì è àç!-ïðåäëîæè òîé
-Ùîì íàñòîÿâàø!-îòâúðíàõ è ìó ïîêàçàõ ïðîçîðåöà â êðàÿ íà êîðèäîðà.
Òîé îïèòà äà ãî îòâîðè,íî áåøå áåçñìèñëåíî.ßâíî íå áåøå òîëêîâà ñèëåí,êîëêîòî èçëãåæäàøå èëè ïðîñòî ïðîçîðåöà áå ïðåêàëåíî ãîëÿì èíàò.Ñåäíàõìå îòíîâî íà äþøåêà.Òîé ñå ïðèáëèæè êúì ìåí îùå ïîâå÷å.Àç èíñòèíêòèâíî ñå îòäðúïíàõ ëåêî.
-Ñïîêîéíî,àç íå õàïÿ!-êàçà ìè òîé
Ñãóøèõ ñå â íåãî,à òîé áå òîëêîâà òîïúë.Óñåùàõ,÷å êëåïà÷èòå ìè çàïî÷âàò äà íàòåæàâàò.Ïîäïðÿõ ãëàâà íà ãúðäèòå ìó è ñå óíåñîõ.Òîâà áå íàé-ñëàäêèÿ ñúí â æèâîòà ìè.Èìàõ ÷óâñòâîòî,÷å ñå ðåÿ â íåáåñàòà.Íå èñêàõ íèêîãà äà ñâúðøâà.Ñëåä íÿêîëêî ÷àñà çàïî÷íàõ äà óñåùàì òîïëèíà,íî íå îò íåãî.Òàêà è íå îòâîðèõ î÷èòå ñè è îòíîâî ñå óíåñîõ.Èçâåäíúæ ÷óõ îòêëþ÷âàíå.Ïúðâîíà÷àëíî íå ðàçáðàõ êàêâî ñòàâà.Ùîì îòâîðèõ î÷è âèäÿõ âïåðåíèòå ïîãëåäè íà Æóëèåò è ãîñïîäèíà ïî ôèçè÷åñêî.Áÿõìå ñå ïðèáëèæèëè äî òîëêîâà,÷å óñòíèòå íè ñå áÿõà ïðèëåïèëè.Àç âåäíàãà ñå îòäàëå÷èõ îò íåãî è òîâà ãî ñúáóäè.Åðèê ïîãëåäíà êúì òîêó ùî âëåçëèòå ó÷åíèöè,à ïîñëå êúì ìåí.ßâíî áå ðàçáðàë êàêâî å ñòàíàëî.Àç íàáúðçî õâúðëèõ êúì íåãî ñóè÷úðà è òðúãíàõ êúì Æóëèåò.Òÿ ìè ïîäàäå åäíî ñèâî,äåáåëî îäåàëíî è èçëÿçîõìå îò ïîìåùåíèåòî.Ëèìóçèíàòà íà íàøèòå áå ïàðêèðàíà îòïðåä.Íå î÷àêâàõ äà èìàì íåïðèÿòíîñòè è ñå îêàçàõ ïðàâà.Îùå ùîì îòâîðèõ âðàòàòà ìàéêà ìè òðúãíà äà ìå ïðåãðúùà!
-Äåòåòî ìè,òîëêîâà ñå ïðèòåñíèõìå çà òåá!-çàïî÷íà äà ãîâîðè òÿ è äà ìå ãàëè ïî êîñàòà
Àç èñêàõ äà ñå ïðèáåðà êîëêîòî ñå ìîæå ïî-áúðçî.Ùÿõ äà ñå ïðåñòðóâàì,÷å íèùî íå å ñòàíàëî.Ïúòÿò îò ó÷èëèùå äî èìåíèåòî ìè ñå ñòîðè íåîáè÷àéíî êúñ.Âëåòÿõ âúòðå áúðçî è ñå çàïúòèõ êúì ñòàÿòà.Âçåõ íàáúðçî åäèí ãîðåù äóø è ñå ïúõíàõ ïîä çàâèâêèòå.Òîçè ïúò ñúíÿ ìè íå áåøå êðîòúê.Ïîëó÷èõ íÿêîëêî äîñòà ñòðàííè çíàöè.Âèäÿõ íÿêàêâè ñâåòëèíè,òúìíà çàëà è..è ìóçèêà.Íÿìàõ ïðåäñòàâà êàêâî òðÿáâà äà çíà÷è âñè÷êî òîâà.Ñúáóäèõ ñå ðàíî ñóòðèíòà íà ñëåäâàùèÿ äåí.Áåøå Êîëåäà.Íå èñêàõ äà ñúáóæäàì äðóãèòå è îñòàíàõ â ëåãëîòî äà ïîìèñëÿ.Îïèòâàõ ñå äà çàáðàâÿ ñëó÷àéíàòà öåëóâêà ñ Åðèê,íî íå ìè èçëèçàøå îò óìà.Âñå îùå óñåùàõ óñòíèòå ìó âúðõó ìîèòå.Ñÿêàø òî÷íî òàçè ñöåíà ñå áå çàïå÷àòàëà â ñúçíàíèåòî ìè.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 09.01.2010 @ 22:50:27 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   charodeikata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 14:01:28 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Fallen Souls" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.