Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 818
ХуЛитери: 4
Всичко: 822

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНе пред, а следНовогодишно
раздел: Есета, пътеписи
автор: tany

Тази година няма да се занимавам с равносметка.
Не искам да си я спомням изминалата, камо ли да я анализирам. Затова искам да си помечтая за Новата.
Искам да виждам усмихнати лица по улиците и на работните им места. И най-вече вкъщи, сред близките ми и любими хора. Не струва нищо да се усмихваш, а дава толкова много. Искам да срещам усмихнати съседите си сутрин, хората от трамвая и автобуса, които са почти едни и същи всеки ден, моите пациенти, вашите клиенти, хората, с които ни сблъсква ежедневието и работата ни, а вечер-да са усмихнати приятелите ми, които толкова много обичам и все не намирам да им кажа колко. Интересно, сега осъзнах, че само `виртуалните` ми приятели в нета са винаги в добро настроение, сутрин ми пожелават `добро утро`, поднасят кафе с усмивка, а вечер не си лягат, без да пожелаят `лека и мека` всяка нощ, и хубав нов ден. Защо ли-трябва да разбера....
Та...какво да си загадая в началото на тази(каквото си нарека, всичко ми се случва)? Да продължа да се дивя на простите неща от живота. Да си изчистя сметките(и финансовите, и другите), и да започна на чисто. Да даря нещо, но не на просяците по улиците, не в сезонни кампании, парите от които се изливат неясно в чий джоб, а лично. Призовавам и вие да го направите. Удовлетворете едно желание на беден човек, помогнете не някого безкористно, нахранете някого със своя обяд. Покажете на различните от вас, че ги разбирате, че не ги делите в отделна група, не ги пренебрегвате.
Смятам, че без пожелания за политиците няма да може-първо, да сменят веднага няколко некадърни министри. Здравния министър никой да не пипа(засега). Да не ни залъгват с показни акции с прибиране на дребни риби и осъждане на кокошкари, а да се прекъснат каналите на престъпността. Да се махнат омръзналите ни лица от политиката, от телевизора и вестника...Май много се размечтах, да приключвам, за да не заприлича на бленуване. Само да кажа на работодателите - да не намаляват заплатите, а да експериментират и да ги увеличат. Дали няма да намерят по този начин по-качествени и доверени служители и работници.
А на себе си пожелавам да си простя. Така ще мога да се усмихвам, да се обичам, да дарявам и да избирам правилните хора. На `неправилните`, тези които се опитват да провалят държавата и в частност живота ми - да мога да им покажа три пръста. Всеки от които е среден.


Публикувано от alfa_c на 02.01.2010 @ 22:01:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   tany

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:33:13 часа

добави твой текст
"Не пред, а следНовогодишно" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Не пред, а следНовогодишно
от radi_radev19441944 на 03.01.2010 @ 12:59:38
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
:) Към трите пръста бих прибавил и шут в задника. ЧНГ!


Re: Не пред, а следНовогодишно
от val6ebnica на 22.02.2010 @ 10:10:37
(Профил | Изпрати бележка)


Хубав разказ с много житейски истини! Ако , автора членува някъде, направо му предвещавам - блестяща министерска кариера! Аз си имам една моя сентенция "Разпънаха народа си на кръст - откъснаха и средният му пръст" Но до сега не бях се сетила, че имаме и резервни, такива! Браво Тану! Моите поздравления!