Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 783
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAndantina 15.
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: vitoriovitalis

15. Äðÿìêàòà


Ïîëêîâíèê Êàðèñ íå ìîæà äà çàñïè êàêòî îáèêíîâåíî. Ãîðåùèíàòà, áðúòâåæúò îò êóõíÿòà è òðåâîæíèòå ìèñëè îêîëî ïîëèòèêàòà ñå ðàçáúðêâàõà â ãëàâàòà ìó êàòî ñëåä òåæúê çàïîé.

Ïúðâèòå ãîäèíè ñëåä Åñåííàòà Ðåâîëþöèÿ áÿõà áóðíè è ìúòíè - êàòî âíåçàïíî ïðèäîøëà ðåêà. Îáñòîÿòåëñòâàòà äèêòóâàõà âñÿêî äåéñòâèå íà ÷îâåêà. Êàðèñ áåøå ïîâëå÷åí îò ñòèõèÿòà, êîÿòî âçèìàøå âìåñòî íåãî ðåøåíèÿòà.  èçâåñòåí ñìèñúë òîâà îáëåê÷àâàøå èíà÷å òðóäíèÿ æèâîò.
Áîðèñ íå áåøå êàäúðåí çà ðúêîâîäèòåë - îñîáåíî â êðèçèñíàòà ñèòóàöèÿ ñëåä Ðåâîëþöèÿòà. Âìåñòî òîâà ïîñòîÿííî èçòúêâàøå çàñëóãèòå íà çàãèíàëèÿ ñè áðàò è äúðæåøå äà ìó ñå îêàçâàò ïî÷åñòè êàòî íà ãîëÿì íà÷àëíèê. Ïðè ïúðâàòà èçëÿçëà âúçìîæíîñò, Òîìà ãî èçòåãëè â ñòîëèöàòà - â Íàöèîíàëíàòà Ñèãóðíîñò, êúäåòî ìó áåøå ïîä ðúêà.
Êàðèñ ïîå Îêðúæíàòà Ñèãóðíîñò íà Áåëâèë è âúïðåêè ÷å ñòðèêòíî ñïàçâàøå ñëóæåáíàòà éåðàðõèÿ, ïîñòîÿííî òúðñåøå çà ñúâåò è èíôîðìèðàøå çà âñè÷êî Ó÷èòåëÿ. Òîé èìàøå ôîðìàëíî îñíîâàíèå. Âñå ïàê êàòî øåô íà öåíòðàëíèÿ ïàðòèåí îðãàí, Òîìà áåøå ÷ëåí íà Îðãáþðî íà Ïàðòèÿòà. Îñâåí äðóãîòî, íåî÷àêâàíî èçäèãíàòèÿò ïîäîôèöåð ïîçíàâàøå íà ïðàêòèêà íåãîâàòà ÷åñòíîñò è ðåøèòåëíîñò.
Ðàáîòàòà èçñòèñêâàøå âñè÷êè ñèëè íà Êàðèñ è òîé áåøå îñòàâèë ñåìåéñòâîòî ñúâñåì íàñòðàíà. Âñè÷êè ïàðòèéíè äåéöè ïîñòúïâàõà òàêà. Òîâà áåøå íà÷èíúò çà îöåëÿâàíå. Êîãàòî ñíåìàõà íÿêîé îò ïîñòà ìó, â äîêëàäíàòà çàïèñêà äî êîëåêòèâíèÿ ïàðòèåí îðãàí âèíàãè ïèøåøå – ïîðàäè îåñíàôÿâàíå è áèòîâî ðàçëîæåíèå. Ñâàëåíèÿò ïðåäñòàâëÿâàøå âå÷å ëåñíà ìèøåíà è ÷åñòî ñå îêàçâàøå âúâëå÷åí â íÿêîé ìåæäóíàðîäåí èëè âúòðåøåí êîíòðàðåâîëþöèîíåí çàãîâîð. Âñå íÿêîé òðÿáâàøå äà å âèíîâåí. Îò Ôèëà íàñòîé÷èâî èñêàõà äà ñå íàìåðÿò âèíîâíèòå çà âñè÷êî.
Íèùî íå âúðâåøå êàêòî òðÿáâà. Äåçîðãàíèçàöèÿ, ñàáîòàæè, äèâåðñèè... Çàòâîðèòå áÿõà ïðåòúïêàíè, íàëîæè ñå îòíîâî äà ñå ïðàâÿò ëàãåðè çà ïðèíóäèòåëåí òðóä. Áåñèëêàòà ðÿäêî îñòàâàøå ïðàçíà. Ïîä÷èíåíèòå íà Êàðèñ ñúùî íå ñå öåðåìîíÿõà ñ íåïîêîðíèòå. Ìíîãî õîðà çàãèíàõà ïðè îïèò çà áÿãñòâî, çàñòðåëÿíè â ãúðáà. Êàðèñ ðàçïèñâàøå áóìàãèòå è ãè ïðàùàøå â ñòîëèöàòà. Íîùåì çëîâåùîòî ðúìæåíå íà êàìèîíà íà Óïðàâëåíèåòî ñòðÿñêàøå æèòåëèòå íà Áåëâèë. Ñúáóäåíèòå áàáè÷êè ñå êðúñòåõà ïðåä èêîíèòå íàä ëåãëàòà.
Ïîñòåïåííî íàðîäúò ðàçáðà ó÷àñòòà ñè è ñå óêðîòè. Îïîçèöèÿòà, êîÿòî õðàíåøå íÿêàêâè äåìîêðàòè÷íè íàäåæäè, áåøå íàïúëíî ðàçãðîìåíà. Ïàðëàìåíòúò íà Ñåâåðà çàïî÷íà äà ïðèåìà ðåøåíèÿòà ñè ñ ïúëíî ìíîçèíñòâî. Êàòî ÷å ëè èäâàõà ïî-ñïîêîéíè âðåìåíà.
Íî Âåëèêèÿò Âîæä èìàøå äðóãè ïëàíîâå. Òîé íå îáè÷àøå ñïîêîéñòâèåòî. Îáè÷àøå áîðáàòà è ðåâîëþöèÿòà. È ðåøè äà îáåäèíè âñè÷êè æèòåëè íà Îñòðîâà â åäíà ãîëÿìà ôåäåðàòèâíà äúðæàâà, êîÿòî âïîñëåäñòâèå äà ñå ïðèñúåäèíè êúì Êîíòèíåíòà.
Þãúò âåäíàãà ñå ðàçáóíòóâà. Çàïàäúò ñå ñúãëàñè - ñòèãà íåãîâèÿò ìëàä è åíåðãè÷åí ðúêîâîäèòåë äà ñòàíå ïðåçèäåíò íà âñè÷êè îñòðîâèòÿíè. Ñåâåðúò ñå äúðæåøå êîëåáëèâî. Íà Êîíòèíåíòà ðåøèõà êàòî íà÷àëî äà îáåäèíÿò âúâ Ôåäåðàöèÿòà Çàïàäà è Ñåâåðà. Ñ Þãà ùÿõà äà ñå ðàçïðàâÿò ñëåä òîâà.
Íî íà çàñåäàíèåòî íà Íàöèîíàëíèÿ Êîìèòåò íà Ïàðòèÿòà âúçíèêíàõà ïðîáëåìè. Ó÷èòåëÿò Òîìà è ãîëÿìà ãðóïà îêîëî íåãî ñå îáÿâèõà ïðîòèâ ïðåäñòîÿùîòî îáåäèíåíèå. Êàðèñ ïî÷òè ôèçè÷åñêè óñåòè ìèðèñà íà ñìúðòòà. Ñëåä ïðîäúëæèòåëíè îáñúæäàíèÿ è ðàçãîðåùåíè ðàçèñêâàíèÿ Íàöèîíàëíèÿò Êîìèòåò ðåøè äà îòëîæè âðåìåííî èçïúëíåíèåòî íà ðåøåíèåòî è äà èçïðàòè âèñîêîïîñòàâåíà äåëåãàöèÿ íà Êîíòèíåíòà - çà ðàçÿñíåíèÿ è óêàçàíèÿ. Äåëåãàöèÿòà îùå íå áåøå çàìèíàëà, êîãàòî ñúîáùèõà ñêðúáíàòà âåñò. Âåëèêèÿò Âîæä áåøå ïî÷èíàë.
Âñè÷êî ñå îáúðêà. Íà Êîíòèíåíòà ñå õâàíàõà ãóøà çà ãóøà çàðàäè âëàñòòà. Ðúêîâîäèòåëèòå íà Çàïàäà íåî÷àêâàíî áÿõà îáÿâåíè çà ðåâèçèîíèñòè è êîíòðàðåâîëþöèîíåðè. Îñòðîâíàòà Ôåäåðàöèÿ îòïàäíà îò ïîëèòè÷åñêèÿ äíåâåí ðåä.
Ó÷èòåëÿò Òîìà áåøå èçäèãíàò. Ñòàíà çàìåñòíèê-ïðåäñåäàòåë íà Ìèíèñòåðñêèÿ Ñúâåò è øåô íà Íàöèîíàëíàòà Ñèãóðíîñò. Áîðèñ áåøå äÿñíàòà ìó ðúêà. Ñúäáàòà îòíîâî ñå îêàçà áëàãîñêëîííà êúì Êàðèñ. Ïðîèçâåäîõà ãî â ÷èí ïîëêîâíèê.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.11.2009 @ 14:36:06 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   vitoriovitalis

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 18:27:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Andantina 15." | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.