Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 481
ХуЛитери: 3
Всичко: 484

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДяконът.Неканен гост
раздел: Романи
автор: paramour

Александър охраняваше вилата, станала неволен свидетел на кървавото клане и нова щаб-квартира на Дякон Алексеевич- едно от най-могъщите и определено най-злото и едновременно с това най-самотното същество! Една тъмна и елегантна сянка се промъкна зад пазача.
Отвори широко притворения прозорец и се шмугна вътре. Беше в спалнята. Огледа се добре. Разрови шкафчетата и погледна под леглото. Не намери това което търсеше. Леко притвори вратата. Съседната стая беше огромен хол с всички екстри: Система за домашно кино, долби съраунд и тн. и тн..
Стаята беше празна. Сянката влезе в нея и отново се огледа. Отвори някакъв лист хартия. Обърна се така че луната да го освети. Беше карта. Карта на вилата. Отново се огледа и бързо влезе в една от стаите. В стаята имаше маса и 5 стола. На един от столовете с гръб стоеше масивна мъжка фигура, с широки рамене и гола глава. Пушейки се обърна и заговори на сянката.
-Не очаквах да дойдеш! Мислех си,че аз ще преследвам теб, а не ти мен!- с надсмешлив тон произнесе Дяконът.
-Не съм тук, за да слушам бърборенето ти! Искам острието.
-Зная, мила ми Ваня! Зная! Но за какво ти е на теб?
-Знаеш Виктор! Знаеш за какво ми е.
-Да....Искаш душата ти да намери покой. Е Ваня. Ела и си го вземи.- Дяконът натисна някакво копче и вратите се затвориха.
Ваня се нахвърли върху седящия човек. Той я сграбчи за врата. Тя не успя да го докосне. Инстинктивно сграбчи ръката, която я душеше.
- Глупава кучка!-възкликна вбесен Дяконът.-Да не си мислиш, че ще успееш да ме убиеш както някой мизерен човек ?
-Не Виктор. Но и ти няма да ме убиеш.
-Да! Но мога да те нарежа на парчета. Някоколко пъти.-Той се усмихна злорадо. Бръкна в кобура си и извади острието. С един замах отряза и двете ръце на неканения си гост. Ваня започна да се гърчи от болка. Едва не загуби съзнание, но се осъзна навреме. Изрита Дяконът между краката. Той я пусна и се сви. Тя се засили и блъсна гърба си в копчето на стената до ключа за лампата. Вратите се отключиха и сянката изчезна в тъмнината.
- Колко я обичам!- каза Дяконът и каточели сълза блесна в окото му.
-Ха ха ха. Много странен начин да покажеш любовта си.-някаква фигура стоеше в ъгъла и държеше нещо в ръка. Фигурата наподобяваше някакъв звяр с животински крака и почти човешко тяло. Виждаше се че има рога на главата. Чифт големи и остри рога.
-Луцифер?-Спокойно възкликна домакинът(Луцифер ако някой не знае е дяволът! )
-Разбрах ,"Дяконе", че си искал да ме свалиш от трона? За дявола, как можа и да си го помислиш.
-Ти....Как разбра?- каза любопитно Виктор
Дяволът вдигна предмета в ръката си- човешка глава, от която все още се стичаше кръв. Изведнъж главата отвори очи и заговори
- Не исках Дяконе не исках да те предавам но.....- Луцифер пусна главата, която се търкулна в краката на Дякона
-Александър? Какво искаш изчадие?
-Ха ха ха! Тази история ми харесва!(сигурно е заради разказвача) Затова ще те оставя да я довършиш. Но не си ли се замислял дали някой не се опитвал да направи същото като теб? От началото на доброто се роди и злото. От тогава аз съм господарят му. Какво те кара да мислиш че ще можеш да ме изместиш?
-Знам историята Дяволе. А ти си помисли: имало ли е човек, който да се е докоснал и до доброто и до злото, който да се е опитвал да те измести?
-Имаш право Виктор. Само помни че обявяваш война на всичко! Което е доста смело и доста глупаво!- земята под краката на Луцифер се отвори и той премина в своето царство......
........Колкото и да бяха недостижими мечтите на дякона, той бе толкова уверен и стимолиран, че нищо нямаше да го спре от постигането им......

!!!Няколко дни няма да се публикуват истории за Дякона!!!
Така че се насладете ултимално на тези които вече са публикувани!!!


Публикувано от Angela на 25.08.2004 @ 07:17:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   paramour

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 23:18:39 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Дяконът.Неканен гост" | Вход | 4 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дяконът.Неканен гост
от PAWLETA на 25.08.2004 @ 11:27:09
(Профил | Изпрати бележка)
На това му викам отбиване на номера.
Какъв е този застинал момент.Очаквам разлигавена и озлобена историите,а до тогава ще лоча кръвта на любовна лирика.


Re: Дяконът.Неканен гост
от Bathory на 25.08.2004 @ 17:55:00
(Профил | Изпрати бележка)
Хм... както ти казах, в крайна сметка усещам, че Дякона няма да се окаже чак толкова кофти същество;) Щом и любов е способен да изпитва, освен ярост...
Но сериозно съм затруднена на чия страна да съм вече... след като се появи и Луцифер (изкушаващ ми е) ;))


Re: Дяконът.Неканен гост
от paramour (Дякона е жесток) на 25.08.2004 @ 18:25:57
(Профил | Изпрати бележка)
Otbivane na nomera 6te razpravq6 na nqkoi drug !!!!!!! Razkaza e za da se vuvede now geroi !!!!!!! A kolkoto do sledva6tyiq razkaz e 6te po4aka6 !


Re: Дяконът.Неканен гост
от pisana на 17.10.2004 @ 21:49:38
(Профил | Изпрати бележка)
Много мизерно, добре, че земята си го прибра.
А ноща ще е дълга. Лека нощ и на теб. Мяуууу
Това беше рев на лъв. Нищо , че прозвуча ката мяукане.