Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 754
ХуЛитери: 3
Всичко: 757

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИсабела отива да живее в къщата...2
раздел: Други ...
автор: pijama

Исабела се приведе към прозорчето и вдъхна аромата на прясно кафе,
който се процеждаше между кашоните. Тежкият букет от миризма на мухъл, примесен с аромата на някакъв бразилски сорт, я накара да реши. Огледа се в двете посоки на улицата. Празният тротоар я поощри. Седна на плочите и изпружи крака срещу кашоните, които прикриваха вътрешността на сутерена. Меките й обувки не успяха да ги поместят след първия удар, но след още няколко слаби тласъка единият от тях се хлъзна и падна на пода във вътрешността на сутерена. Шумящият звук още не бе заглъхнал, когато вторият кашон падна почти беззвучно на тротоара. Тя намъкна двата си крака в отвора, прибута се с ръце и вкара и по-голямата част от тялото. Едва, едва успяваше да придърпва пътната чанта след себе си. Беше увила дръжката й около лявата си китка и сега усещаше силна болка при всяко дръпване. След още миг тежестта на тялото й я повлече навътре и надолу в къщата. Не знаеше каква е височината от прозореца до пода на сутерена, затова се подготви за болезнено приземявани. После краката й се удариха в твъри каменни плочи. Болката бе прекъснатата от падналата върху гърба й пътна чанта. Направи гримаса и се изправи. Гърбът и краката й я боляха силно, но можеше да се движи. Огледа се. Очите й трудно различиха очертанията на предметите в сутерена. Направи още няколко неуверени крачки напред. Да. Можеше да стъпва без проблем. Лъчите, проникващи през прозореца й позволиха да пристъпи още малко навътре преди да спре, за да привикне към сумрака.
Още не се ориентираше добре, но вече успя да различи димящото канче с кафе, оставено на масичка близо до газовия котлон, на който бе сварено. Не й остана време да разгледа по-добре, защото долови слаби гласове, които се приближаваха. Слухът й се бе изострил за сметка на все още привикващите й към полумрака очи. Но не можа да определи вярно къде бяха приближаващите си. И не знаеше какво трябва да направи. Да се подготви за срещата или да се скрие. Двууменето свърши бързо. Вратата в дъното на помещението тихо се отвори.
- Какво... правиш тук?
Възцари се миг на мълчание. После Исабела се насичи към двете фигури, като леко повдигна глава.
- Здрасти!
- Аха...
- Кафе или чай?
- Аха...
Исабела се усмихна. Беше една съвсем невидима усмивка. Само в краищата на трапчинките й.
Обърна се. Взе кафеника и си наля кафе. Вкусът на кафето не се подобри от засъхналата утайка в чашата.
- Двете млади момичета пристъпиха по-близо. Едното приседна до нея и пое кафеника. Не си наля. Само я гледаше от близо. Неподвижната й глава придаде на мига спокойствие и дължина.
- Какво правиш тук?
- Мисля да поживея тук - отговори Исабела с равен глас. - Освен, ако не реша друго след като поговорим. Или не ми стане ясно, че не съм желана.
- Не бива да отместваш кашоните - чу да казва другото момиче, докато се навеждаше към падналия от прозорчето кашон.
- Ще внимавам.
Поседяха още няколко минути така в притъмнялата стая. Никой не бързаше за никъде. Най-малкото усещането бе такова. Някакво спокойствие и слабост я обзеха. Исабела допи кафето си, повдигна чантата си и се запъти към вратата, от които двете млади момичета бяха влезли.
- Ела. Ще ти покажа.
Тя се обърна.
- Пусни ме да мина.
Исабела се дръпна. Минаха по тесен коридор. После отвориха друга стара врата, която ги изведе в зелен слънчев двор. Къщата го обграждаше и от четирите страни.


Публикувано от valka на 27.06.2009 @ 10:53:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pijama

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:20:25 часа

добави твой текст
"Исабела отива да живее в къщата...2" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Исабела отива да живее в къщата...2
от jezabel на 21.07.2009 @ 22:20:55
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Много ми хареса, пижама, създава ярки картини и е много четивно. Говоря и за двете части.:)
Надявам се да има продължение! :)