Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 478
ХуЛитери: 2
Всичко: 480

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКаквато съм
раздел: Разкази
автор: fey

Щом те видех в стола, краката сами ме повличаха към теб. Отначало не го осъзнавах. Учудвах се, че се намирам все до теб. Ти не бързаше да станеш от масата. Сякаш не те отблъскваше моята затвореност.
Всъщност не знаех как изглеждам в твоите очи. Колегите страняха от мен, а може би аз не ги допусках до себе си, не знам. Не си правех труда да променя нещо, по-точно не знаех какво да направя. Приемах самотата като съдба и страдах.
Но се появи ти. Предизвика ме да те гледам право в очите. А това беше ново за мен. Никога не съм могла да си обясня защо не гледам хората открито. Не съм престъпник, не завиждам, не мисля зло на никого. Всичките ми усилия да се променя бяха напразни.
От няколко дни ти се беше появил в съседния отдел. Носех таблата с обяда си, когато властно ме привлече погледа ти. Замрях. Имах чувството, че си се вмъкнал в мен. Разглеждаше ме. Сякаш някой беше връхлетял в разхвърляната ми стая в най-неподходящия момент и то с взлом. Времето спря. Разглеждаше ме. Отвътре. После нещо трепна в теб. Какво видя? Какво разпозна? Какъв беше този мълчалив възклик, който звучеше като: Ето те, познах те?
Не усетих как стоварих таблата на масата. Супата се разля, разбира се. Ти се направи, че не забелязваш, прибра празните чинии една в друга, взе ги, пожела ми приятен обяд и си тръгна.
Този първи поглед ме преследваше навсякъде. Проникващ и разбиращ. Винаги съм се мразела и съм се чувствала достойна само за пренебрежение. Когато момчетата ми правеха комплименти, без да искат ми причиняваха болка. Хубави очи. Според мен бяха безизразни и вяли. Интересна жена. Секси. Всеки комплимент за мен беше като шамар. Мразех походката си. Следях се във витрините, изучавах дефектите си и се мъчех да ги прикрия. Ставах все по-скована, все по-често се блъсках в масите и бюрата и все повече не се приемах.
Но се появи ти, който разговаряше приятелски и човешки с мен. Колко било лесно и приятно да потъваш в очите на някого, той да те вижда като на длан, а на тебе да ти е хубаво, хубаво...
Сякаш не забелязваше прословутия ми сексапил. Единствено ти. Сковаността ми се стопи. Езикът ми не се преплиташе. Приказвахме за книги, музика, поезия.
Постепенно в мен се промъкна желанието да съм привлекателна жена. Съпротивлявах се, не исках да си призная, но се държах предизвикателно. Ти не скриваше, че ти е приятно.
Проектът беше спешен. Чертаех, а главата ми гъмжеше от мисли. Та нали всички казват, че имам особен чар! Какво пък, може да е истина. И щом ти ме приемаш, значи и аз трябва да се харесам. Каквато съм.


Публикувано от valka на 23.05.2009 @ 07:29:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   fey

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 16:43:49 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Каквато съм" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Каквато съм
от lubara на 23.05.2009 @ 09:47:17
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Да се мразиш, човек трябва да има милост към себе си. Други са го създали, той може да промени вътре в него нещата. А не тези отвън. Изключвам съвременната козметична помощ.


Re: Каквато съм
от joy_angels на 23.05.2009 @ 19:10:01
(Профил | Изпрати бележка)
Струва ми се, че когато една личност обединява две толкова противоположни "социални" качества: сексапил и затвореност - има много сериозна причина за това. И тук аз бих искала да знам причината за това поведение на героинята. Фактът, че нечий поглед отключва "нормалности" в поведението й - е ясен: алхимията между двама върши чудеса. Но каква е предисторията?
Извини за тези думи, но понеже можеш да разказваш хубаво - ми се иска да е още по-добро :)))
Поздрави!


Re: Каквато съм
от mariniki на 24.05.2009 @ 10:59:01
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
каквато си...а ти си прекрасна...
а някой с обич в очите те е накарал да се почувстваш специална...
и да повярваш колко си красива и привлекателна...

прочетох с особено удоволствие...с обич, fey...

Честит празник!


Re: Каквато съм
от sineva на 26.05.2009 @ 22:49:59
(Профил | Изпрати бележка)
И този разказ харесах Феичке!
Вече се уверявам че си талантлива разказвачка!
Здравей!:)))