Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 800
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 805

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàFairy Dreaming
ðàçäåë: Íú ÷èñ áúëãÚðñêè
àâòîð: mahaji

-1-

Ñúáóä ñå íåäîñï. Íåãîâ ñúêâàðòèð çàêàðàë ãî íà àâòîãàð. Òàì Òîé ÷àê îêîë ïîëîâ ÷àñ.
Ïîñëå äîø àâòîá çà Âàðúí è Òîé ñêîê íà íåãî. Ñëÿç íà Øóì è íà æï ãàð çàïîçíàë ñå ñ åäèí êó÷. Êó÷ áèë èñòèíñêè àðòèñ è Òîé ðúêîïëÿñ ìó - êó÷ ìîæ ñòîÿë ïî ãðúá ñ èçîï íàãîð êðàê! Èñêàë îñèíîâ ãî, íî êó÷ áèë äåòå íà æåëåçíèö... Ìåæäóâðåì ÷óë ñå ñ åäíà Ôåÿ. Òÿ êàçàëà ìó "Äâå" è Òîé òðúã ïðåñðåù ÿ. Ñðåù áèë íà Ãîðîðÿõ. Äîêàòî ïúòóâ, ãëåä ïðèðîä, à ïðèðîä áèë êðàñàâåö!

-2-

Íàêðàÿ âëàê çà Âàðúí ïðèñòèã, à Òîé óñï íàìåð åäíà Ôåÿ ëåñíî! Íå îòêðèë "Äâå", íî òÿ áèëà òàì! Ïðåç âðåì ïúò äî Âàðúí Òîé àíàëèç ÷îâåöè...ñòîðèëè ìó ñå ìíîãî îòðóä è çàñïè.
Åäíà Ôåÿ ñïàëà è óñìèõÔ, òîé ñúùî...Åòî òàê:)

-3-

Íà æï ãàð âúâ Âàðúí î÷àê ãè Ñòåí, åäèí ìíîãî çàáàâ ìîìå÷. Ðàçáðàëè ñå ñïÿò â íåãîâ äîìåö. Âêóñèëè îò íîùåí Âàðúí - ïúðâî â ðåñòîð "Ìîðñêè âúëåö", à ïîñëå íà ïëàæ âúðõó âÿòúðíè äþøåêîâå. Õîð îò êîìïàí áèëè èíòåëèäæàíè è ãîòàöè. Òîé è åäíà Ôåÿ ñïàëè íà ïîä â ñïàëíè ñè ÷óâàëòåòà.

-4-

Íà äðóã äåí îðãàíèç ñè ïëàæ íà êóðîðòåí êîìï "Ñîí÷åâ äàí". Ïî÷òè âñè÷êè ñå îðà÷èëè â ÷åðâåíî çàðàäè ñèëåí Ñëúí÷î. Òîé âêóñ çà ïúðâè ïúò ïàíèðàíè ìèäóíè. Äâàìàòà ñ åäíà Ôåÿ èãðàëè ñè ñ ìàëêèÿ ñóêàë Êúí÷î, êîéòî çà ïî-íàêðàò êàçâàë ñå Êîëüî.

-5-

 Øêîðï ïðèñòèã ìàëê ïðåäè îáÿä íà äðóã äåí ñëåä ñìÿí íà òðè ïðåâîç ñðåäñò - àâòîá, êðàêà è ìèêðî. Îòêðèëè ìÿñòî çà ïàëàò â ãîð, êúäåòî ìíîãî ðàçíè äðóãè õîð ñúù áèëè îïúí ïàëàòè. Áèëî ïúëíî ñ áîêëóö è åêñêðåìè. ßâíî òåçè õîð íå ìîæåëè ïàç äåâñòâåíîñò íà Ìàéêà Ïðèðîä.
Êàêòî âèí â ìîð íà Øêîðï èìàëî êàìúöè ñêàëèñòè è âñè÷ áèëî ñè îñòàí ñúâñåì íåïîêúò êàê ïðåäè ãîä.

-6-

Èìàëî è ìíîãî äðóãè íåù, åñòåñò, íî òå îñòàíàëè ñêðèò çàä ìúë÷àí è íåóñìèõÔ. Òîé è åäíà Ôåÿ ìúë÷ ïî ñâîåìó è çà ñåáå ñè. Ìèñòåðèÿòà ìåæäó äâàìàòà îñòàíàëà íåðàçêðèòà!...
---------------------------------------------------------------------------------------------


* Ìîðåòî æåëàå äà èçêàæå ñâîèòå õèëÿäè áëàãîäàðíîñòè êúì Íåãî è åäíàòà Ôåÿ, ÷å ãî óäîñòîèõà ñúñ ñâîåòî ïðèñúñòâèå. Ìîðåòî òâúðäè, ÷å ìó áèëî ïðèÿòíî äà ãè ïðèåìå â îáÿòèÿòà ñè, ìàêàð è çà êðàòêî. À íà åäíè ìîðåòà òðÿáâà äà ñå âÿðâà - â òÿõ âèíàãè ñå êðèÿò ìàãèÿ è âúëøåáñòâà!!!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 12.01.2009 @ 07:21:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Íú ÷èñ áúëãÚðñêè

» Ìàòåðèàëè îò
   mahaji

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 09:46:25 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Fairy Dreaming" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Fairy Dreaming
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 12.01.2009 @ 07:40:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ñè ïàäàì ïî ðàçáîðèòå, íî òóê ùå ñè ïîçâîëÿ äà îòáåëåæà, ÷å íåäîèçê íà ëèðè÷ ãåðî ïðåäïîëàã äà íå å îñîáåí çàïîçíàâàåì ñ ðîäåí åçèê.

Çàãëàâèåòî ïðåïîëàãà ñúùî ãåðîÿ äà å íàñêîðî ïðèñòèãíàë àíãëè÷àíèí, êîéòî å ó÷èë áúëãàðñêèÿ åçèê ïðè ó÷èòåë, òðåòà ðúêà. Ãîðêî ìó íà åíãåëåçèíà, àêî å òàêà! Ùå ìó ñå íàëîæè äà ó÷è ðîäíèÿ íè â ñåëî Òðè äóïêè ïðè Áàé Äî÷î-Õîðåìàãà êúäåòî ðîäíè êåëåìåòà ñà ìó ïðîäàëè ïîëóñðóòåíà ïëåòàðêà çà "äâóåòàæåí äîì â ïðèëè÷íî ñúñòîÿíèå".


Re: Fairy Dreaming
îò kusmet4e íà 23.01.2009 @ 20:07:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàïîìíè ìè çà åäèí ãåðîé îò àíèìàöèîííèÿ ôèëì "Ñåìåéñòâî Ìåéçãà", êîéòî áåøå îò áúäåùåòî è ãîâîðåøå íà ïîäîáåí åçèê. Âúðíà ìå â äåòñòâîòî :)))))


Re: Fairy Dreaming
îò mariq-desislava íà 11.02.2012 @ 12:43:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàõàõà, çàáåëåæèòåëíî, îñîáåíî âÿòúðíèòå äþøåêîâå.:)