Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 905
ХуЛитери: 0
Всичко: 905

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМили мои убийци
раздел: Хумор и сатира
автор: gorski

Вие идвате всяка година на този ден у дома, широко усмихнати. Носите ми цветя или крем за бръснене, или някоя риза дори (която ще се окаже с два номера по-голяма).
След прегръдките и целувките сядате и запалвате едновременно своите вонящи, смърдящи цигари или пури, или дори хванали старо гюбре лули. И ми пожелавате здраве, здраве и пак здраве... Аз се закашлям, задавям, ръмжа... Аз дишам с последни усилия, но ви поднасям пепелници, които откривам с голям зор в най-скритите ъгълчета на барчето. Пепелници, подарени ми някога пак от вас - с любов към рожденика или именика.
Мили мои убийци, обичам ви! Аз ви се радвам, аз съм доволен, че пак сте дошли. И ви черпя с уиски, с вина отлежали, бадеми, фъстъци...
Когато лежах изненадан от първия инфаркт, край леглото ми минаваха стажанти. Асистентите ги питаха: Кои са, колеги, факторите за появата на ИБС (исхимична болест на сърцето)? Засукани младички бъдещи лекарки смутено нареждаха: Първо - пол, второ - възраст, трето - холестерол, четвърто - стрес, пето - хипертония... Още, още, давайте, колежке, по-нататък! Някой подсказва: тютюнопушене. Всички ме гледат с укор: какъв ли закоравял пушач е този! Не стига че е мъж над петдесетте, ами сигурно цял живот е смукал долнопробни цигари...
Когато шефът ми трябваше да ме накара да приема някакво негово безумно решение или да отхвърли мое предложение, той ме извикваше в тясното си кабинетче и запалваше цигара. Всмукваше с кеф и издухваше дима право в лицето ми. Цигарите му, разбира се, бяха от най-смърдящите.
Аз кашлях, гласът ми изчезваше, очите ми се зачервяваха... Настоявах - наивникът аз - на своето, не се предавах. Това водеше до запалването на втора цигара веднага след първата. Стаичката се изпълваше до тавана с оня непоносим дим на цигари "Арда" ли, "Слънце" ли - така и не ги запомних.
След половин час вече не можех да говоря - щом си отворех устата, в гърлото ми нахлуваше боен отровен газ, започвах да кашлям и вместо "Не сте прав, шефе!" изплювах едно "...сте прав, ше-фе!" Чак тогава шефът открехваше леко прозореца с думите: "Радвам се, че успях да те убедя. Ако трябва, пак ще поговорим." Ужас! Изтичвах навън с благодарност към Бога или към Съдбата, че съм изгубил битката, но не и войната. Защото съм останал жив.
Мили мои убийци! Сега съм ви простил всичко. Ясно ми е, че вашите права на пушачи са по-важни от моите жалки претенцийки на непушач. Зная, че ще седнете на моята маса, ще запалите цигарата, лулата, пурата, ще изпуснете кръгчета дим и едва тогава ще попитате: "Нали нямаш нищо против? Масата май е за непушачи, но ако ти не възразяваш... То и без друго цялото кафене е задимено."
Келнерът веднага ще ви донесе пепелник, дори ще ви щракне запалка... Вие сте редовни клиенти, а аз съм случаен пришълец и натрапник. Ако има някакво кътче за непушачи, то ще е до тоалетната или на втория етаж.
И цялото мое жалко положение се дължи на факта, че когато бях на 14 години и приятелчетата ми поднасяха цигара, аз се осмелявах да кажа: "Не пуша". В казармата, където повечето войници искаха да се слеят с пейзажа, да се уеднаквят като униформите си, аз пак казвах: "Не пуша бе, градски, остави ме!" И така аз си останах жалък непушач. Странна птица в шумното ви ято, обвито в синкавия дим на световния тютюнев монопол.
Заслужавам да ме презирате. Заслужавам да ме убивате при всяка среща с вас. Аз вече съм труп.
Какъв е този, който излиза на терасата, за да пуши там? Не, той не е нормален. Той ви предава. Убийте го!
Мили мои убийци, обичам ви и не мога без вас... А вие можете без мен.


Публикувано от alfa_c на 11.01.2009 @ 13:01:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   gorski

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 12657
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Мили мои убийци" | Вход | 14 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мили мои убийци
от galina (diana610@abv.bg) на 15.01.2009 @ 19:18:38
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
Знаеш ли как аз ги церя тия "приятели", просто нямам пепелници и те от неудобство да тръскат пепелта върху покривката се принуждават да ходят на терасата.
Привет от още една странна птица-непушачка! :)))))


Re: Мили мои убийци
от viatarna (viatarna@abv.bg) на 12.01.2009 @ 10:58:21
(Профил | Изпрати бележка)
Кхъ-кхъ - поздрав от масата до тоалетната!
:-);-)


Re: Мили мои убийци
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 11.01.2009 @ 16:49:44
(Профил | Изпрати бележка)
Аз няма да запаля цигара. Това с паленето е останало още в младежките ми години, но и така не ги научих. Тежи ми обаче на съвестта, че съм подтикнала към пушенето една моя приятелка, че съм станала нейна учителка. Смешно ми е, като ме нарече така, но излиза, че е истина!
Ако се срещнем някога с теб, ще бъде на пъстра пролетна поляна и на чист въздух, родил се от топенето на снеговете!

Поздрави, Горски!


Re: Мили мои убийци
от kuklara на 11.01.2009 @ 16:17:43
(Профил | Изпрати бележка)
Извинявай Иване ама ще запаля!То горе долу това е най безобидния порок.Дано димът остане за мене а за теб огъня


Re: Мили мои убийци
от dimension на 11.01.2009 @ 16:15:33
(Профил | Изпрати бележка)
Еееее, голям плач, голямо нещо...
Добре де, няма да ти дойда на гости, споко...


Re: Мили мои убийци
от didislava на 11.01.2009 @ 14:46:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ей ме на пък ако запаля някога...


Re: Мили мои убийци
от seso-sms-o на 11.01.2009 @ 14:36:10
(Профил | Изпрати бележка)
Така е, щом всеки ден е Ивановден!ЧНГ. И гората скоро ще запуши /пролетно/:)


Re: Мили мои убийци
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 11.01.2009 @ 14:22:03
(Профил | Изпрати бележка)
!!!


Re: Мили мои убийци
от Matador (el_ultimo_trubadur@abv.bg) на 11.01.2009 @ 13:48:28
(Профил | Изпрати бележка)
Представих си цигарите наредени на картечна лента ;) Поздрав от един бивш (от 4 години вече) убиец! :)


Re: Мили мои убийци
от mariq-desislava на 11.01.2009 @ 13:51:04
(Профил | Изпрати бележка)
Като един от твоите "убиийци" ще кажа само: стана ми съвестно, че пуша, след като прочетох това... Ние, пушачите, не убиваме само себе си, но и другите около нас...


Re: Мили мои убийци
от joy_angels на 11.01.2009 @ 13:16:50
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесна сатира! Браво, Горски! Поздрав от бивш (страшно се гордея с това определение!) пушач :)))


Re: Мили мои убийци
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 11.01.2009 @ 13:15:22
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Ей, кога пак ще седнем на една маса да ти духна свеж въздух
(да знайш какви смрадливи пурети си купих - жената, тя пуши почти като мене, ме гони от къщи като запаля от тях, пък дори и аз кашлям от тях)


Re: Мили мои убийци
от alfa_c на 11.01.2009 @ 13:03:54
(Профил | Изпрати бележка)
Хич не е смешно :)
Пушаческата ми съвест заговори, да не кажа, че ми кресна в ушите.


Re: Мили мои убийци
от apostolicia на 12.01.2009 @ 10:34:48
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления от един бивш пушач! Бившеството обаче ме поставя в много неудобна позиция - като кажа, че ми е неприятно и "имам нещо против", често ми отговарят с "ти пък, не те ли знам и теб, че довчера не ги вадеше от устата си" и тутакси запалват. Пък аз няма как да им възразя, щото така си беше. После не ме питай колко време проветрявам - дома и дробовете си:)