Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 552
ХуЛитери: 1
Всичко: 553

Онлайн сега:
:: Albatros

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПисмо
раздел: Разкази
автор: apostolicia

Скъпи приятелю,
Пишеш, че ти липсва свежият ми поглед към живота, моето отръскано „обичам те” и талантът ми да преоткривам страстите. Пращаш ми любимия парфюм – подкупваш ме, знаеш – ароматите са моя страст и без тях на сън дори ми е скучен светът на приматите.
Ах! Ароматите са мое вдъхновение ...
Изобщо, приятелю, аз имам доста страсти и ти си човекът, който най-добре знае това. Все пак бяхме женени повече от десет години. Да, правилно си познал, че съм развила маниер да поетнича. Но пък е мило, а и не виждам вреда от това – просто допустим езиков плевел. Нали знаеш, че все нещо трябва да ми е изчанчено. Не, няма сега да ти припомням нашите нощи (пък и дните), няма да ти говоря за секс, не искам да ме наречеш обсебена - не че няма да е вярно, но ме смущава обвинителния тон в последното ти писмо. Разбирам, че пак си се забъркал със секс-маниачка – какви жени се навъдиха. И все на теб ти се случват. Не е ли странно?! Но всъщност си прав - много е лошо да си имаш работа с недискретна жена, разбирам те. Поискали сте се – добре. Направили сте, каквото сте поискали - това също добре. Но после - какво очаква тя? Пак? Хубаво, може, ама чак пък до втръсване... Лошото е, че тя очаква всъщност не "пак", а "завинаги", макар да не е съвсем сигурна дали точно теб иска завинаги. Познавам много такива. Правят всичко, за да те вземат от другата, а после хленчат – „ама той цапа чорапи”, сякаш те не цапат. Много жени не разбират, че "завинаги" върви в комплект с чорапите... Лошо си се насадил. Ще ти създаде проблеми! Особено ако е някоя по-инатлива. И свободна! Свободна ли е всъщност? Не ми казвай, че си посегнал на разведена жена! Трябва съвсем да си изтрещял, ако си направил тази глупост отново! Тези жени, особено ако имат и деца, търсят не секс, а подкрепа - осъзнаваш ли какво означава това!
Ти отиваш за удоволствия, тя те засипва с проблеми. От такива жени бягай далеч! Каквото и да ти говорят, знай, че им трябва мъж, който да им помага, не за леглото (и около него)... Вярвай ми, нима не се удави точно в такъв водовъртеж и нашия брак! Знам, че ми се сърдиш, задето тогава не ти подадох ръка, но нямаш право – аз те предупредих! А ти се натресе, като пълен идиот, въпреки това! Колежката - ма толкова привлекателна, ма толкова сладка, ма изобщо няма нищо общо с онази взискателна фльорца – жена ми, дето все не й стига нищо, което съм направил, дето прилича на ледената кралица, дето не може една супа да изяде, ако не е сервирана в супник - и ти, мой глупчо, се хвърли, както се казва с главата напред.
Помниш ли онази вечер, когато очакваше да те отегчавам с поредната си романтична пирумица – свещи, възглавници на пода, ароматни пръчици, стихове и тям подобни глупости, когато ти предпочиташ да минем направо към съществената част – а именно правенето на любов?! Помниш ли какво ти казах тогава? Което стана причина за последващото прекратяване на всякакви интимни отношения между нас. Казах ти, че мога да проявя разбиране относно щенията ти към други жени, осъзнавам стремежа ти към разнообразие, но не разбирам избора ти. И вместо разюздана вакханска нощ, последва глупавото ти обяснение:"заблудила си се, няма такова нещо". Не биваше да обиждаш интелекта ми. Още повече, че аз не ти се сърдех. Исках проосто да те предпазя. Преглътнах, когато ни изведе двете на вечеря! Преглътнах и когато ме заведе на купон в дома й за Коледа. Макар да имаме коренно различни вкусове, все пак нашата любовница не беше нито грозна, нито тъпа. Но не можах да преглътна когато – съвсем естествено - се оказах права, а мразя да съм права в такъв случай. Започна се с поправка на контакт и завърши с пълно обсебване на време и нерви плюс връхлитащото изведнъж нощем главоболие, редовното оправдание за отказ... тъпо! Но ти твърдо реши да се удавиш във връзката си, а аз стоях твърде дълго на брега и обмислях дали изобщо има смисъл да ти подавам ръка. В крайна сметка, друга жена би се почувствала унизена и предадена далеч преди да започне давенето. Сам си си виновен! Предупредих те!
Та такива ми ти едни работи, съкровище! Сега се оплакваш – на кого – на бившата си жена – че си загазил след същия флирт и по същия начин. Не ти ли казах и преди – единственият начин да накараш жена да те намрази завинаги е да я наречеш с друго име. Ако е Ани, ти шепни унесено в ухото й „Мария, любов моя!”, но го направи така, че да си сигурен, че правилно те е чула. Няма жена, която да го приеме равнодушно. Това трябва да стане задължително, докато (разбира се, ще се наложи) си в нея. Това е женска тайна и ти я споделям само заради красивите мигове на летеж, които си ми дарил. Никоя жена не е в състояние да понесе, ако мъжът, който се е пъхнал в нея, я смята за друга! Това ти го подчертавам дебело! Точно поради тази причина болшинството жени не шептят "Гошо, скъпи!", докато въпросният ги изпълва със съдържание, а вместо това употебяват нарицателни – „съкровище”, „скъпи”, „ангел мой” и прочие. Аз, макар и не типичен пример, също съм жена и също не помня много-много имена. Впрочем съм съвсем типичен пример - незнайно защо жените много държат да бъдат "различни", "не като другите", а всъщност сме като извадени от калъп. Започваме по един и същи начин и свършваме пак така. Разлика се долавя единствено в степента или силата на чувството. При мен например е в това, че съм далеч по-откровена - но това е само едно изключение, което иде да потвърди правилото.
Или пък й изготви ценоразпис с услугите, които предлагаш – така ще останат само съпругите на достатъчно заможни, но твърде заети мъже. Представи си например как й поднасяш ценоразписа, подвързан в кожа, като меню. А вътре на луксозна хартия, в която дискретно е вплетено името ти, пише:
- Размяна на дискретни погледи - 20 лв.;
- Откраднати целувки в коридора:
          насаме - 30 лв.
          с риск да бъдете забелязани - 50 лв.;
- Опипване на коляното под масата - 50 лв.;
- опипване над коляното (под масата) - 50 плюс 10 лв. на всяка следваща педя.;
- Възбуждащ телефонен разговор - 50 лв.(за творчество) плюс цената на разговора;
- Дърводелски секс в тоалетната - 100 лв.;
- Грубо проникване на бюрото в кабинета - 200 лв. в нейния и 350 в твоя кабинет;
- Нежни, изнервящи и увеличаващи възбудата прониквания - 400 лв.
- Квартирни изпълнения - цена по договаряне (след уточняване на стила, позите и времетраенето, като началната цена е 1000 лв.), теренът осигурява тя (обмислям дали да не предложиш отстъпки, ако изяви музикантски дарби);
Мисля, че цените са разумни! Ти какво ще кажеш?
Поне ще изкараш нещо. Ако те мъчи съвестта, може да заведеш мъжа й някоя вечер на кръчма и да почерпиш с парите, които си заработил при жена му, сиреч с неговите пари, да се наквасите едно хубавичко и после ти да го занесеш до вкъщи. И докато жена му се опитва да го сложи да спи, да се правиш, че й помагаш, пъхнал ръка между краката й, плътно притиснат в нея изотзад. Знам, че ти звучи гадно, но никога не съм ти обещавала да те щадя, само защото реши, че обичаш друга, но (от любов към мен) дори не ми го каза – просто се измъкна. А сега ми пишеш писма тайно от новата си жена. И ме молиш да не издавам тази тайна, за да не я нараним.. Нея?!?
Ами ако те е страх от разбойници, не ходи в гората, съкровище! Просто е!



Публикувано от valka на 17.12.2008 @ 22:32:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   apostolicia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 05:39:56 часа

добави твой текст
"Писмо" | Вход | 8 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Писмо
от joy_angels на 17.12.2008 @ 23:49:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе! Голям кеф! Направо си е наръчник! Поздрав!


Re: Писмо
от VOINOV на 17.12.2008 @ 23:49:20
(Профил | Изпрати бележка) http://voinov50.blog.bg/
Убийствено, реалистично...
Поздравления!!!


Re: Писмо
от Ufff на 18.12.2008 @ 04:25:19
(Профил | Изпрати бележка)
Хо-хоооо! Стига бе!)))


Re: Писмо
от milcho (milchokirilov@yahoo.com) на 18.12.2008 @ 07:12:53
(Профил | Изпрати бележка)
Леле леле как ме/го нареди!!!
Ама имай милост бе жена!

Поздрав и Весела Коледа!


Re: Писмо
от nadya на 18.12.2008 @ 08:32:30
(Профил | Изпрати бележка) http://nadita.blog.bg/
Черешката на сладоледа...звучи като апокрифно писмо, ама не е...
ще си пооткрадна някой и друг съвет :)))


Re: Писмо
от mi_me_to (mi_me_to_86@abv.bg) на 18.12.2008 @ 09:12:54
(Профил | Изпрати бележка)
Откровенно, и разбиващо :-)
" Много жени не разбират, че "завинаги" върви в комплект с чорапите... "
Това ми хареса.
И още много истини, които си казала, финала също,гадничко , но като осъзнаем, че човешкото безочие няма граници,може да се очаква всичко.
Благодаря за удоволствието да прочета!


Re: Писмо
от Snowstorm (evgenia.mitova@yahoo.com) на 20.12.2008 @ 12:13:35
(Профил | Изпрати бележка)
Уау....ти си убийствено описателна.Прикова ме към облекалка на стола.Поех си дъх едва,като свърших с четенето.
Жалко за част от мъжете,че не знаят как да ценят качесвените жени...


Re: Писмо
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 24.12.2008 @ 09:15:22
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... осъзнавам стремежа ти към разнообразие, но не разбирам избора ти...
____________________

Разбиващо...

... Започваме по един и същи начин и свършваме пак така. Разлика се долавя единствено в степента или силата на чувството...
______________

Разтърсващо...

Каква е разликата - дали го правиш с бизнесмена, или с шофьора му?!? Освен в прагматиката и в размера на сумата, или каквото... Всъщност размера винаги има значение...
Само "разтърсващото" трудно подлежи на оразмеряване.
Размисли ме...
Само една забележка: има "бивши" неща само докато "ние" сме "настоящи"...

Поздрав! Намерих и прочетох нещо болезненостойностно!